Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maskatu
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Ai vrut să scrii montatori de piese nu schimbători de piese
    Tu cand inlocuiesti o piesa (schimbi), nu o scoti inainte pe cea veche? Pui peste?

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Exact, " stai liniștit, am făcut asta de sute de ori, odată și odată, tot trebuie sa ne iasa !"

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    E din seria "mai mergi (inca) o data in service, (cel mai probabil) am uitat sa facem ceva, cu piesele corespunzatoare, conform procedurii". O s-o nimereasca ei pana la urma, cand o sa aiba chef sa citeasca procedura.

    Leave a comment:


  • Alltricks
    replied
    S-a schimbat cureaua,au pus Dacia si este liniste acum,dar am observat o crestere a consumului si motorul ramane turat la schimbarea vitezelor.Adica calci ambreiajul si motorul ramane turat o secunda,se si aude zgomotul facut de motor.
    E din seria,pana se lasa cureaua de distributie sau....
    Rola intanzitoare este hidraulica sau se strange la mana dupa specificatii?

    Mersi

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    oricum, daca nu ramin mai mult de 3 suruburi nu conteaza. se bifeaza ca "interventie executata cu succes".

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Iar cand le monteaza mai uita sa stranga cate ceva, mai strica si altceva pe langa, la sfarsit le mai raman si niste suruburi in plus....

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    schimbatori, ca le si demonteaza )

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Ai vrut să scrii montatori de piese nu schimbători de piese

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Noi nu mai avem mecanici auto, avem schimbatori de piese.

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Cum sa stie sa interpreteze eroarea, cand el habar nu are de notiunile care ii sunt prezentate in documentatie ? Sau si mai bine, sa nu aiba deloc acces la documentatie, fie din ratiuni economice ( costa ), fie n-are nici macar habar sa deschida laptopul/tableta si sa se conecteze la masina. Dar stie sa intre pe un telefon pe Facebook, Instagram, Whatsapp etc.
    Sa mai zic de faptul ca acum, cel putin diagnozele dedicate, au trasabilitate foarte bine definita, adica eroarea X - click pe ea - ai 3 lucruri de verificat, click pe primul lucru de verificat, pasul 1 - verifica Y, pasul 2, verifica Z etc. Mai mult, dispun si de poze, scheme explodate, animatii grafice ?
    Si astea se gasesc si pe diagnozele universale, dar si acolo trebuie sa platesti documentatia detaliata. Si cine dracu are timp sa citeasca documentatie groasa de o palma ? Nu mai simplu schimbam piese ca maimuta, pana ramane clientul fara bani, se satura sau nimerim solutia, printr-un noroc chior ?

    Leave a comment:


  • Alltricks
    replied
    Nu a fost acelasi "mecanic",i-am explicat ce si cum si mi-a spus sa ma intorc la ei in cazul in care mai apare eroarea.Despre antigel nu are explicatii,ca nu a lucrat el,ce sa zic,traim in Romanica si ast ne ocupa tot timpul!!
    Cea mai plauzibila explicatie a fost faptul ca a patinat cureaua pe alternator in momentul in care am plecat cu ea de pe loc si alimentarea nu a fost conforma,de aici si eroarea....cum am spus,testeul nu este o stiinta exacta,poate cel de la Dacia,dar si acolo ai nevoie de cineva care stie sa interpreteze corect eroarea.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Cu restul "problemelor" \ "intrebarilor" (eroare, antigel, etc.) cum a fost?

    Leave a comment:


  • Alltricks
    replied
    Salut,
    Ca si info pentru cei care se lovesc,poate,de problemea intampinata de mine.
    Scartaitul provine de la cureaua de la alternator,Continental,care se pare ca nu este conforma.S-a comandat alta curea si ma duc maine sa o schimbe.
    Deci,daca vrei se poate....

    Spor la treaba !!

    Leave a comment:


  • meganel
    commented on 's reply
    Bine ai venit! Inceput promitator
    Ai grija la volan in trafic si ferestete de probleme.
    Last edited by meganel; 25 January 2022, 03:15.

  • awfulqq
    replied
    Va salut colegi,
    Sunt proaspat posesor de Dacia Logan II 999cmc B4D 2017
    Niste sfaturi la ce sa am grija, de ce sa ma feresc?
    Ca prima problema ar fi iluminarea de la tabloul de bord, acele nu se aprind orice le-as face dar mini dot-ul de langa se aprinde.

    Multumesc

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google