Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Buna ziua, ma confrunt cu o problema minora. La un service mi-au dat cu o solutie pe geamurile din fata si parbriz, am observat ca este foarte grasa si nu mai vedeam nimic cand ploua asa cam am spalat-o de multe ori inclusiv cu fairy pana cand a iesit, problema este ca atunci cand las geamul in jos pe stanga cat si pe dreapta imi ramane iar grasime pe ele si trebuie mereu sa spal.. ce naiba sa fac, sa scap de chestia asta?
-
Unde gasesc si eu o baterie pt un 0.9 tce cu start stop, ce marca si la ce pret?
Leave a comment:
-
Legat de 500 000 km si eu doresc sa ma tina atat, dar desigur ca...ceea ce stiu sigur este cati km am pana acum cu cele OE si voi fi bucuros daca cele OEM sau AM vor tine macar jumatate (si asta am scris).
Despre bateria (244102947R) pe alt topic am scris de cea de prim montaj de pe masina dupa mai bine de patru ani jumatate va mai "duce” bine si nu despre cele de pe raft sau la magazia reprezentantei/service-ului Dacia, plus sistemul de gestionare al energiei masinii si incarcare baterie la L&S2 si L&S3 (cu problemele tehnice ale noului model ca despre asta era vorba acolo).
Si te-as ruga la fel sa nu te mai simti atacat si/sau ofensat pentru ca in peste 30 de ani la toate masinile marcile si modele detinute (si am avut destule) piesele OE au tinut mai mult decat cele AM (nu imi aduc acum aminte de vreo exceptie plus ca unele le-am ”maritat” fara sa schimb prea multe la ele).
PS: iar despre ”sa incercam sa privim lucrurile din alt unghi, oricare o fi ala” eu incerc sa privesc un lucru din cat mai multe unghiuri (deh, poate si ”deformatie” profesionala) pentru a avea o cat mai buna perspectiva\intelegere si sper ca si tu tii la gluma (egal la ce reclame te uiti sau faci referire)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Gil26
Legat de urarea cu 500.000 km, vorbeam cat se poate de serios. Sa va tina cat de mult se poate, orice lucru de pe masina. Nu am dorit si nici nu o sa doresc vreodata raul cuiva. Cu alte cuvinte, nu era ironie.
Din informatiile pe care le am eu, inclusiv de la unele persoane fizice cat si service-uri autorizate Dacia, am scris mai sus. Cine vrea sa tina cont, bine, cine nu, la fel de bine. Asa ca disclaimer, ca discutam de baterie (244102947R) pe alt topic : crezi ca o gasesti la liber, sa o cumperi in momentul de fata ? Sau daca o vezi fizic pe raft, la magazia reprezentantei/service-ului Dacia, crezi ca o poti cumpara ? Atunci ce cauta acolo, e de expozitie ? Mai ales cand sunt mai multe "disponibile" in magazie.
Si te-as ruga sa nu te mai simti atacat si/sau ofensat, nu despre tine era vorba in acel comentariu. Nu e si nici nu era nevoie sa reactionezi doar pentru ca te-ai "simtit" atacat si/sau ofensat. Cateodata e bine sa luam o pauza si sa incercam sa privim lucrurile din alt unghi, oricare o fi ala.
In incheiere, daca tii la gluma, iti recomanda sa vizionezi sau poate stii reclama aia de la Snickers - You're not yourself...
Leave a comment:
-
cred cu tarie ca depinde de stilul de condus si de "imbunatatirile" aduse masinii. Am bateria de la "nasterea" masinii ( 2018 Iunie) si app 50.000 km , dar pana acum nu am simtit nimic necurat cu bateria. Cam ca la majoritatea condusul se desfasoara mai mult in oras... Concluzia ... fiecare "vede"ce vrea. Referitor la placute vs discuri... daca placutele sunt facute in Europa ( 50-60% procent de piata) discurile marea majoritate vin din Asia / India. eu la prima schimbare de placute si discuri voi merge pe varianta OE disponibila in piata ( putin ciudata ca trebuie sa vad exact OE number de pe placuta. Dar la a 3-a schmbare probabil ca voi merge pe varianta TEXTAR si.si.. (a se citi placute si discuri).
o zi buna
- Likes 1
Leave a comment:
-
Pe mine la 1.0 sce m a tinut bateria aproape 4 ani si 60k de km, de la 3.5 ani am pus o de 2 ori pe redresor, multe drumuri scurte in oras, stationat destul de mult cu motorul pornit+ventilatie si muzica. Am cumparat o varta cu 270 de lei (caranda era 200, rombat 250), daca la banii astia ma tine 4 ani, e mai mult decat suficient.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Adevărat, nu este obligatoriu ca piesele de prim-montaj să se găsească în comerț, ca piese de schimb.
(incidental, bateria aia de prim-montaj de pe Logan 1 pe care l-am avut m-a ținut cel mai mult...)
- Likes 1
Leave a comment:
-
DFA Eu am cautat in urma cu mai multi ani o baterie OE identica cu cea montata din fabrica pe masina (era vorba de un Logan 1). Nu am gasit. Mi s-a spus de la reprezentanta Dacia si de la Rombat ca nu o sa gasesc deoarece sunt facute exclusiv pentru uzina dupa un caiet de sarcini dedicat. Eram dispus sa platesc dublu, triplu dar cu factura si garantie. Mi s-au oferit ca alternativa doua modele care mi s-a spus ca se vand numai in reprezentantele Dacia si sunt OEM. Era vorba de un Rombat inscriptionat Dacia dar diferit de bateria din fabrica si un Motrio. Alte persoane mi-au spus ca aceste doua tipuri de baterii le gasesc si in magazine cu piese after market dar eu nu am vazut - cei drept nu am cautat prea mult. Pana la urma am cumparat un after market Rombat de la o reprezentanta Rombat din Bucuresti.Last edited by abc; 8 February 2022, 10:14.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Deci in concluzie...care e cea mai buna combinatie de discuri si placute, ATE? Nu de alta dar urmeaza sa le schimb si eu si vreau sa stiu ce sa cer de la magazin;)))
Leave a comment:
-
In primul rand nu cred ca v-am ”bagat vorbe-n gura”, doar v-am citat si am scris despre placutele OE de pe masina mea, atata tot si nimic mai mult, cititi va rog mai cu atentie ceea ce am scris.
Dar daca chiar insistati va citez integral:
faptul ca ”piesele aftermarket sunt mai bune decat piesele OEM” cred ca pe cale de consecinta inseamna ca in unele cazuri piesele OEM (produse de ATE nu inseamna ca sunt identice cu cele vandute sub marca proprie ATE) NU sunt mai bune decat cele aftermaket.Originally posted by Midnighte View Post.....
Dacia, ca si orice alt producator de automobile, trebuie sa foloseasca la fabricarea unei masini componente care au X % materiale ECO, pentru ca masina in sine sa fie ECO - directiva din partea UE. Si una din acele componente sunt placutele de frana, alta ar mai fi kit-ul de ambreiaj samd.
ATE, cand isi vinde produsele sub marca proprie, nu e obligata sa respecte asa ceva.
Faptul ca produsele OEM sunt produse de ATE nu inseamna ca sunt identice cu cele vandute sub marca proprie ATE. Sunt produse de ATE conform cerintelor primite de la Renault. De asta, in unele cazuri, piesele aftermarket sunt mai bune decat piesele OEM.
Eu, cat si in multi altii in alte cazuri, am observat fix asta - placutele OEM se duc rapid, indiferent de stilul de condus, uzand prematur si discurile. Sper sa ma insel.
Cat despre ironia asta ”Ca va tin 500.000 km placutele, felicitarile mele...” imi permit sa citez ceea ce bine a scris un coleg anterior:
Originally posted by abc View PostFaptul ca un set de placute de frana ajung la limita de uzura mai repede nu inseamna obligatoriu ca sunt mai proaste. Conteaza multi alti factori...
Subscriu si consider acelasi lucru ca uzura placutelor si a discurilor depind de mai multi factori, nu cred ca este bine si corect sa generalizam (atat eu cat si dumneavoastra).
PS: am citit cu interes si apreciez posturile dumneavoastra, multe le consider utile, dar acum ... inchei aici aceasta discutieLast edited by Gil26; 7 February 2022, 20:02.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Si cand masina era stoc, era aceeasi problema. Si poti avea 400 CP, nu sunt disponibili toti, instant, la roata, in momentul apasarii pedalei de acceleratie. Masina mergea si inca merge preponderent urban, pe dealurile din Moldova, mai ales din Iasi.
- Likes 1
Leave a comment:
-
tu ai 135cp mai colegule, de aceea schimbi placute / discuri mai des ! noi cu 60-70 mai rar ...
sau nu ai 135 ???
- Likes 1
Leave a comment:
-
N-am specificat nicaieri ca placutele de origine sunt mai proaste decat placutele produse de X. Va rog sa cititi mai bine si sa nu-mi mai bagati vorbe-n gura.
Ca va tin 500.000 km placutele, felicitarile mele. Eu ( si altii, dupa cum am zis mai sus ), dupa ce am schimbat 2 seturi complete de placute si discuri OEM, discurile si placutele fiind la fiecare montaj noi, la trecerea kit-ului complet de la ATE s-au schimbat datele problemei. Nu se mai schimbau, din cauza ovalizarii, discurile si placutele la fiecare 20.000 km. Si stilul de mers e normal, cu frana de motor cand e cazul, cateodata sportiv.
Indiferent ca se consuma mai repede sau mai greu, important este ca ele sa-si faca treaba. Nu-si faceau treaba in cazul meu, mai exact in buzunar, pentru ca cele OEM erau mai scumpe.
- Likes 1
Leave a comment:
-
La masina din semnatura dupa mai bine de patru ani jumatate si peste 64k km placutele de prim montaj (OE) mai au cam 40% pana la limita de uzura, discurile se prezinta bine si ele (destul de probabil insa ca voi schimba ambele cand va fi nevoie, sistemul de franare il testez periodic si nu doar la ITP), voi fi bucuros daca cele OEM sau AM vor tine macar jumatate ca cele OE.Originally posted by Midnighte View Post....De asta, in unele cazuri, piesele aftermarket sunt mai bune decat piesele OEM.
Eu, cat si in multi altii in alte cazuri, am observat fix asta - placutele OEM se duc rapid, indiferent de stilul de condus, uzand prematur si discurile. Sper sa ma insel.
- Likes 4
Leave a comment:

Leave a comment: