Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    La tractorasul meu am schimbat preventiv bateria de prim montaj dupa mai bine de opt ani chiar daca mai “ducea” si destul de rar incarcarea era sub 80 % (implicit si S&S era dezactivat), alternatorul, incarcarea pilotata si gestionarea energiei functioneaza ireprosabil si cu bateria noua (avand aceleasi caracteristici) si NU am “riscat” nimic grav

    Sunt mai multe conditionari pentru dezactivarea Stop & Start, doar ca exemplu si atasat:

    Attached Files
    Last edited by Gil26; 2 weeks ago.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, pregateste-te pentru inlocuirea bateriei, mergi in reprezenanta la verificare sistem de incarcare inteligenta alternator stop/start altfel risti grav bateria noua sa nu patesti la fel in scurt timp.

    Leave a comment:


  • Bibi79
    replied
    Salutare.
    de 1-2 saptamani, becul de la butonul de anualre stop/start, se aprinde singur, sistemul se anuleaza singur, nu trebuie sa mai apas eu. Ceea ce imi place. Cu siguranta nu a invatat masina in cei 6.5 ani ca il apas de fiecare data...dar suspectez ca bateria se va duce intr-un loc cu mult plumb si acid in curand, de aceea masina dezactiveaza stop/start singura... asa o fi? Bateria nu da nici un semn, porneste la ... o parte din cheie , chiar si la varsta asta
    Multam

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Mulțumesc mult.
    Sper sa nu rămână blocat de tot.
    Dar cu siguranță merge pornita și asa odată ce citeste cipul.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    adi xxl , ti-am trimis un PM.

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Salutare colegi
    Am și eu o problema cu contactul mașini, rămâne blocat și nu pot roti cheia.
    Nu îl pot schimba momentan sunt în vacanta.
    ​​​​L-am demontat ca rămâne blocat ,și îmi blochează și volanul.
    Acum îl am scos din locas și o pornesc asa,
    Dar câteodată nu o pot porni ca nu pot roti cheia.

    Aveți o schema cu firele de la contact?
    (logan 2 motor 1.2 2015)

    în caz ca rămâne blocat de tot contactul, sa o pot porni din fire.
    Cipul de la cheie îl citește fără probleme.
    Mulțumesc
    Last edited by adi xxl; 5 August 2025, 12:45.

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    Pune masina pe capre cateva ore. Eu plec cu ea ridicata de cate ori merg la schimb ulei.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Se intimpla, se lasa arcurile in timp, totusi cam repede s-au lasat,

    Last edited by 77sky; 17 July 2025, 19:57.

    Leave a comment:


  • apy
    replied
    Ambele mașini sunt 1.0 sce. Loganul maro din 2018, Loganul alb din 2019.

    Eu conduc Loganul alb, deobicei cu el încărcat 4-5 persoane grele, portbagaj plin și are aproape 200.000 km.

    Loganul maro are sub 50.000 km și circula cu doua persoane.
    Dar mă îngrijorează că a coborât atat de mult.
    Este normal? Ce componente sunt uzate?

    Și al meu, când era nou, avea partea din spate ridicata. În ultima perioada a început să coboare.


    IMG_9131.jpg
    IMG_9130.jpg

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Revin cu un print screen din manual, poate este de ajutor:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Ce să explic?

    Risc minim mașină imobilizată.
    Risc maxim piese arse, senzor de curent, alternator etc.

    Dacă scriu Dacă mașina are S&S și senzor de curent pe baterie nu dai și nu primești curent.​ nu scriu degeaba, cine pricepe bine cine nu, iarăși bine.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Ok, dar in acest caz, ca am dat odata, s-ar putea sa fie ceva defect? Daca ai putea sa ne explici ca sa ramana scris, ce se poate intampla cu acel senzor, ar fi de ajutor. Iti multumesc.
    Last edited by 77sky; 2 July 2025, 17:57. Reason: NU citam postul anterior, daca lui ii raspundem! Post Reply, te rog, nu Quote!

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Păi e simplu:

    1. Dacă mașina are S&S și senzor de curent pe baterie nu dai și nu primești curent.
    2. În oricare alte cazuri vezi punctul 1.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu ai afectat nimic. O poți face fără grijă pe viitor.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Salutare tuturor,

    Am dat recent curent de la mașina mea, un Logan 0.9 TCe cu baterie de 56Ah, la o mașină cu motor 2.0 și baterie de 60Ah (un Pajero). Am folosit cabluri groase, corect conectate, iar motorul meu era pornit când am ajutat cealaltă mașină să pornească.

    De asemenea, Logan 0.9 TCe din 2019 are sistem de încărcare inteligentă, care reglează tensiunea și încărcarea în funcție de consumatori, credeti ca as fi putut afecta acumulatorul sau alternatorul? Mentionez ca masina a pornit imediat. As vrea sa stiu daca e in regula sau sa am grija pe viitor.


    Mulțumesc!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google