Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Salut, nu ai oferit mai multe detalii despre masina si problema (eventual o poza cu mufa) dar atasat doar ca exemplu o mufa cu descrierea \semnificatia pinilor (plus locatia acesteia):
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    Buna ziua si La multi ani!
    Ma inntereseaza semnificatia pinilor de la conectorul manetei de stergator parbriz. ( logan II 2016).
    Multumesc anticipat.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Întrebare, știe cineva dacă se poate dezactiva faptul ca nu merg butoanele telecomenzii de lock/unlock in momentul in care motorul e pornit?

    Leave a comment:


  • Maiorul1230
    replied
    Originally posted by Maskatu View Post
    Pai si pana la urma ce trebuie schimbat? Adica doar ungi si dispare jocul? Sau pot sa las asa ca nu este nici o problema?
    Jocul din mecanism vine din interior(nu ma refer la jocul tehnic, cel facut de miscari mici stanga-dreapta ) dar nu ai ce sa ii faci , practic in interior ai tija care intra intr o bila de plastic care este ghidata de o siguranta/saiba de metal cu ceva formatiuni care face sa stea schimbatorul stanga-dreapta cand pui intr o viteza . Acea bila este f casanta si impreuna cu saiba de matal mai intra intr p mica casetuta care are 2 tamburi ...cu ajutorul lor se prinde de ghidajele cutiei schimbatorului. In fine nu e complicat de dat jos , dar o faci doar ptr a da cu unsoare alba , cea ptr plastice .

    Nu stiu daca se merita operatiunea , cel mai usor ar fi sa incerci sa pui pe unde intra tija , ai un cauciuc ..tragi de el si impingi cu seringa .

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Bazat pe raspunsurile primite, zic sa stau mai bine in banca mea... la 60k km nu cred ca este cazul sa desfac pe acolo mațele de sub schimbator, sa mai dau de vreun Dorel care sa faca mai mult rau decat bine.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pai asta cred ca depinde si \doar de tine (la timonerie daca sunt probleme, jocuri, etc. trebuie desfacut, verificat, gresat, strans, vazute prinderile, bucsele, etc. …).

    Atasez doar ca exemplu inca o captura pentru o cutie cu 5 trepte manuala si componentele timoneriei, poate este de folos si altor colegi, cu mentiunea ca orice cod OE se obtine \verifica doar pe baza seriei VIN.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 6 December 2023, 20:09.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Pai si pana la urma ce trebuie schimbat? Adica doar ungi si dispare jocul? Sau pot sa las asa ca nu este nici o problema?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Referitor la timonerie poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Jocul nu e de acolo, dar dacă ai pitici, dai timoneria jos, dai tabla de pe cutia timoneriei jos (la astea noi e nituită în plastic) ungi ce trebuie uns și remontezi. Pentru timonerie jos trebuie demontat cel puțin scutul termic dacă nu și eșapamentul (nu toți avem șanț sau elevator în garaj)

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    La schimbator am un joc si in neutru si in viteza, joc dinala stanga dreapta, nu foarte mare, cred ca maxim 1 cm e miscarea. Parca retin ca era o nucă jos sub masina pe undeva si aia capata joc in timp (are 60 mii km acum). Se poate schimba? Se gaseste? Se schimba usor? Merita deranjul? Are cineva cod? Logan 0.9 TCE manuala, 2019....
    Last edited by Maskatu; 5 December 2023, 15:41.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cu cheia in contact la prima pozitie: 11,8-12, uneori chiar si mai putin.
    Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
    Cu frana apasata: 11,6-11,7.
    Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
    In aproximativ 10-15 secunde de stationare creste la 14,6-14,7. Daca se pleaca imediat creste mai repede.
    Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
    In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.
    Last edited by gabrieln1960; 5 December 2023, 12:59.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cu cheie in contact la prima pozitie: 11,8-12, uneori chiar si mai putin.
    Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
    Cu frana apasata: 11,6-11,7.
    Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
    In aproximativ 10-15 secunde creste la 14,6-14,7.
    Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
    In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut, referitor la tensiunea de repaus a bateriei si starea de incarcare am gasit cateva tabele (ex atasat), rog daca se poate sa confirme sau infirme cineva aceste valori pentru o baterie EFB de pe X52 (Logan&Sandero II) cu incarcare pilotata sau chiar L&S3, mai ales la tensiuni sub 12V, SoC, SoH si\sau Ri. Sunt corecte \valabile sau nu? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Pe deasupra. Nu e foarte complicat, dar putea fi si mai comod, vezi sa verifici sa nu ai scapari dupa.

    Leave a comment:


  • decomarius
    replied
    Multumesc de informatii cu privire la.amortizoare/arcuri.
    inca o intrebare daca a mai schimbat cineva personal, filtrele de la instalatia gpl cu landi renzo din fabrica logan 2 ph2. Se pot schimba pe deasupra motorului sau trebuie sa dau scutul si pe.dedesubt?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google