Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doar ușa fără accesorii(cleme/etc)

    usa fata stg ca
    801012479R
    302,67e+tva
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Voiam sa zic: cum imi pot da seama ca usa a fost reparata si nu schimbata?
      In acte va aparea schimbata. Dar oare asa va fi?!
      Ma gandeam ca poate exista o serie unica pt fiecare portiera.

      Comment


      • 1. Demontezi capitonajul usii (masca sau fata de plastic din interior, nu stiu cum sa-i spun) si te uiti cum arata usa pe interior. Daca a fost indreptata si chituita, se poate vedea usor sau se simte "la mana".
        2. Faci aceeasi operatiune in service, inainte ca cei de acolo sa monteze masca.

        Comment


        • De reparat nu prea cred ca se poate...avand in vedere linia (cutata) de sus cat si jos...problema e sa nu fie o usa de la sh (si nu noua)...si apoi vopsita...etc...

          Comment


          • Se face poze la elementele inlocuite si la cele montate pe masina in paralel.

            Comment


            • Daca faci reparatia intr-un service agreat Dacia,sigur se face cu piese originale(noi).
              Dar ca sa stai linistit,ia un marker alb sau ce culoare doresti si iti faci cateva semne(puncte) unde vrei pe usa.Asa am facut eu la bara din spate.Acum se vede ca e noua si nu carpita.Semnele le-am facut in interior unde nu ajunge vopseaua Nu era plesnita mult(circa 2 cm) pe muchia de deasupra numarului.
              Last edited by Old Driver; 19 January 2017, 13:20.
              Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

              Comment


              • Daca tot sunt la intrebari, am eu una care ar parea idioată: ar merge Logan cu fracțiune integrală? Pe model Audi Quattro. Asta este o provocare: solutii, probleme constructive, etc. Multumesc.
                Prowd of my new wheels!

                Comment


                • "fractiune integrala"?? :|
                  Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                  Comment


                  • poi nu se vrea. pentru ca romanii vor mai mult ...
                    adica ieftin si mare.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Da, se numește Duster.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Duster este 4WD nu AWD!

                        Comment


                        • Are 4X4 atunci când ETC-ul consideră că fața pierde aderența, deci atunci când ai nevoie.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Scuze, tracțiune- m-a corectat telefonul. Întrebam de logan, știu ca exista duster. E alta mașină. Logan cu tracțiune integrală. Ăsta era provocarea.
                            Prowd of my new wheels!

                            Comment


                            • cati dintre voi ati da 15000 de euro pe un logan de 90cp cu tractiune integrala? ca pe 1.0 sce sau 1.2_17v nu cred ca se va pune, raman 0.9tce is dci90, adica cele mai scumpe motorizari. alte motoare mai mari nu s-au omologat inca pe logan pentru romania. intrebarea de baza e cat credeti ca se va vinde? ca idee, 1.6_16v a fost variante cea mai prost vanduta de logan, 1.4mpi chel si ala in rate pe 10 ani a fost cel mai vandut model. masina de 6000 de euro. pana la 15000, cine se baga sa puna diferenta, mai ales ca acum masina o iei pe credit de maxim 5 ani? sunt convins ca n-o sa fie coada la dacia la poarta sau mitinguri de protest ca nu se fabrica destule loganuri 4x4...

                              asa de hobby poti cauta opiese de duster la dezmembrari si s ate apuci acasa sa tai si sa sudezi, pana "pusca" sistemul de tractiune de pe duster pe logan. dupa ce-ai facut mecanica, treci la electrica, senzori, modul de comanda cuplare diferential spate, imperecheri chei cu uch, ecu...sau faci prpriul sistem electronic, se poate si asa, daca intelegi electronica si iti place pistolul de lipit si mirosul de colofoniu dar nu cred ca se va incumeta cineva in viitorul apropiat.
                              Last edited by Seba; 20 January 2017, 17:51.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Dragi colegi...azi am spalat masina de dimineata....imediat dupa aceea am fost la un magazin undo am stat o jumatate de ora...am urcat in masina si la plecarea de pe loc a "puscat" ceva pe spate....am obiceiul sa trag frana de mana...nu mai stiu daca am lasat.o jos sau nu inante sa plec dar eu zic ca da deoarece inainte sa plec masina nu s.a lasat jos de spate cum se intampla cand e frana trasa dar totusi acea pocnitura s.a auzit puternic...eu zic ca a inghetat apa pe la tambur ceva de genul..totusi dupa faza asta am tras frana de mana pana sus si surpriza dupa ce turez tare dau drumul la ambreiaj si masina ma lasa sa plec de pe loc cu frana de mana trasa dar cu o avertizare sonora...mentionez ca martorul era aprins in bord...e normal asa ceva?...mai mult...mergeam cu vreo 10 km/h scot din viteza trag frana de mana si masina nu se opreste rapid ci mai face ceva metrii buni....mentionez ca frana de mana se trage destul de usor dupa ce parchez......adica e destul de moale..masina e un Logan plus 2016 1.2..multumesc frumos!

                                Am uitat sa spun ca atunci cand fac proba sus/jos...martorul din bord functioneaza corect...iar pe spate se si aud sabotii
                                Last edited by Danut Mi; 20 January 2017, 23:06. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google