Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ne e recomandat o baterie de capacitate mare
    Cel mai probabil nu o vei avea incaracata la capacitate ei niciodata
    Am avut pe 0.9 de 98 amperi (aveam ceva consumatori suplimentari) si a cedat destul de repede
    sigpic

    Comment


    • Off topic
      Dacă pun pe mașină ( 1.5dci 70cp) un termostat care deschide la 89 grade ( euro 3) față de original 83 ( euro 4), ce probleme pot apărea ? Mulțumesc

      Comment


      • Stoicanu eu cred ca se va incarca. Dar daca-mi dai o explicatie logicama poti convinge de parerea ta. Logica mea este ca masina produce curent pe tot timplul functionarii iar in situatia bateriei descarcate releul permite incarcarea continua a bateriei pana in momentul in care este complet incarcata. Atunci reduce cantitatea de curent care ajunge la baterie ca doar aia e treaba principala a releului de incarcare.

        Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

        Comment


        • Este posibil calculatorul să nu știe să o încarce peste o anumită putere. La ceva mașini mai scumpe, este necesar la schimbarea de baterie să îi pui laptop ul să îi spui care este puterea la noua baterie.

          Comment


          • @Marius
            La puterea alternatorului te-ai gandit ?
            sigpic

            Comment


            • Dap m-am gandit.aceiasi putere dar le o perioada mai lunga de timp efectueaza incarcarea. Vorbim de diferente mici intre baterii.

              Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

              Calculatorul sau releul sesizeaza faptul ca bateria nu mai primeste curent fiind incarcata si scade curentul la mentinerea bateriei la nivelul de incarcare.

              Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
              Last edited by Marius Ile; 19 December 2017, 15:58. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Orice alternator, furnizeaza la 1000rpm curent suficient incat sa sustina incarcarea bateriei; un Valeo de 75A, adica cel mai mic generator de pe un Logan, furnizeaza 46A la 1000rpm.
                Si mai e o chestiune care trebuie spusa; in cazul in care sarcina pe alternator creste, ECU dicteaza cresterea usoara a regimului de turatie. Prin urmare bateria se va incarca in toate regimurile de functionare ale motorului.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Dar la faptul ca o baterie mai puternica este posibil sa fie mai putin afectata de o pornire a motorului?

                  Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by dl_dr25 View Post
                    Off topic
                    Dacă pun pe mașină ( 1.5dci 70cp) un termostat care deschide la 89 grade ( euro 3) față de original 83 ( euro 4), ce probleme pot apărea ? Mulțumesc
                    Din experienta mea , nicio problema . Oricum temperatura antigelului va trece de 100 grade . Termostatele astea mecanice au o marja de precizie destul de mare . Motorul , teoretic va lucra la o temperatura mai mare , practic nu se stie . Unii spun ( si tind sa-i cred) ca este mai bun termostatul care deschide circuitul radiatorului la 89 grade (optimizeaza combustia).

                    Comment


                    • In principuiu nu tine cont de putere...tine cont de tensiune. El stie ca la 14.3 este incarcata bateria (indiferent de capacitate...este un standard...de fapt...este legata de modul in care functioneaza elementul de acumulator).
                      La unele masini trebuie sa le spui capaitatea dintr-un motiv simplu: calculatorul stie ca bateria este 80%, a incarcat o ora bateria cu 10A...si bateria nu este incarcata...deci clar este defecta. Dar daca-i spui ca vezi ca ai baterie de 100A/h...el stie ca trebuie sa o incarce vo 2 ore ca sa ajunga la tensiunea de incarcare 100%

                      @Marius Ile se mai pune o problema, alternatorul este gandit pentru un anumit curent debitat o anumita perioada de timp. Adica el nu este gandit sa furnizeze 100A timp de 10 ore...De regula crapa..(nu are treaba cu renault-ul ci modul in care sunt proiectate). Si nici nu ajunge el sa furnizeze curenti de genul asta (100A la turatia maxima - probabil...care probabil nu se atige nici u motorul turat la maxim..., bateria descaercata ....)

                      Comment


                      • @Marius Ile se mai pune o problema, alternatorul este gandit pentru un anumit curent debitat o anumita perioada de timp. Adica el nu este gandit sa furnizeze 100A timp de 10 ore...De regula crapa..(nu are treaba cu renault-ul ci modul in care sunt proiectate). Si nici nu ajunge el sa furnizeze curenti de genul asta (100A la turatia maxima - probabil...care probabil nu se atige nici u motorul turat la maxim..., bateria descaercata ....)[/QUOTE]

                        Am zis ca nu vorbim de diferente prea mari intre baterii deci nu forteaza alternatorul peste limite. In rest asa este.
                        Am probat dea lungul timpului si nu am avut probleme la nici o masina


                        Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Eu initial pe logan-ul vechi am avut baterie de 63Ah parca...si a fost casata cu baterie de 77 parca...masina o fo casata in 2016...bateria schimbata prin 2010 daca nu ma inseala memoria...

                          Comment


                          • Pentru Marius Ile :
                            Ti-a explicat si colegul Iancu si colegul Stoicanu , mai incerc si eu : alternatoarele sunt dimensionate diferit in functie de dotarile modelului respectiv , adica la Loganul cu aer conditionat este dotat cu un alternator cu un curent debitat mai mare decat ex. la Ambiance . La fel si bateria este mai mare la modelul cu aer conditionat . Deci fabricantul doteaza diferit cu un alternator si o baterie de capacitate mai mare in functie de consumatorii modelului .
                            In afara de faptul ca alternatorul tau , mai mult ca sigur , nu debiteaza suficient curent , fiindca mai are si alta treaba , aceea de a sustine energetic toti consumatorii masinii in primul rand si apoi se ocupa de bateria masinii (cu ce mai ramane). Apoi , o baterie nu se incarca complet in cateva zeci de minute cum suntem tentati sa credem noi . Uneori este nevoie de ore . Daca circulam mult in oras si facem drumuri scurte , mai ales cu mari consumatori in functie , bateria nu prea are sanse sa se incarce .
                            O baterie moare cand se sulfateaza peste un anumit grad , cand pasta de pe placi cade la fundul bacurilor si scurtcircuiteaza celula / celulele (sau elementii , cum vreti).

                            Comment


                            • O mica observatie: nu confundati bateriile originale de pe masina, cu cele cumparate ulterior....
                              Explicatia tehnica nu o am insa nu o sa va tine niciodata in rombat cumparat din Carrefour cat va tine o baterie originala (acumulator, pardon).

                              Comment


                              • Iar se bat câmpii...

                                1. la X52 încărcarea e gestionată de injecție, alternatorul nu încărcă de nebun permanent ci numai când și cât trebuie - asta se știe trebuie doar căutat.
                                2. suplimentar de pct.1 la euro6 parametrii Ah și CCA din uch, se pot modifica, la nevoie tocmai pentru S&S
                                3. la TCe ai alternator de 90A
                                4. poți monta orice baterie ce încape fizic, dar ea trebuie limitată la nivel de echipare L3 (70Ah,720CCA)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google