foarte utila iluminarea spatiului de depozitare de la baza consolei. totusi, ca o parere personala, eu as fi facut-o mai slaba, ca sa fie o lumina difuza in acea zona.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Buna, am si eu o intrebare pentru cei care se pricep mai bine ca mine la muzica, ce parere aveti de sistemul de muzica de 2800ron de pe site de la dacia, acel focal format din 7difuzoare(2 inalte, 2 pe fata de 16, 2 pe spate de 13 si subwooferul activ cu statie in el pentru amplificarea sunetului fata), am gasit pe net ca au 60w rms pe fata, 60w rms pe spate si 70w rms subwooferul. Din ce am citit sistemul e complect cu mufe, fire, adaptoare pentru medianavul de pe gama dacia si renault. Tinand cont de complexitatea lui, calitatea si numarul mare de componente din care e compus, merita investitia sau nu? Am citit pe focal india despre el si am fost mirat de cate componente are(fire, filtre, adaptoare).Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).
Comment
-
Salut,
S-a discutat mai intens aici http://www.loganclub.ro/forum/imbuna...ighlight=focal
Citește paginile 200 și 201. Empyrion și-a instalat sistemul Music Life IFR165-4 pe care am pus și eu ochii ca proiect pentru 2018. Există versiunea mai ieftină, cu codul AC, care conține doar perechea de difuzoare și atât.
Comment
-
Studiind azi cartile auto la mai multe masini, am reusit cumva sa inteleg motivul pentru care a aparut motorul 1.0 SCE pe Logan : in 2017 , noxele maxim admise pentru programul Rabla au fost de 130 g CO2/km (si in 2018 va fi la fel).
Ori , 1.0 SCE are 120 , iar 1.2 16v Euro 6 (pe Logan) are noxe 133.
Dacia nu putea face pomana sa puna doar motorul 0.9 TCE (care are noxe 112).
Ca o paranteza, 1.6 16v Euro 6 (Pe Dokker) are noxele 140..si e ca un urias ce respira cu portia..
Interesant e ca la Clio, 1.2 16 V are noxele de 127..iar 0.9 TCE are 105, iar 1.2 TCE are 120..
Si mai interesant e ca , pe Duster, singurul motor pe benzina ramas , 1.2 TCe are noxe declarate de 138 (iar cel 4*4 are 145)..deci NU va putea fi cumparat prin Rabla..
Asa ca, 1.0 SCe e the best deal..pentru Dacia..noi ne mandrim ca avem singurul motor aspirat din curtea Renault.
Comment
-
Da, as zice ca e normal. Ori de la ploaie ori la spalare intra putina apa prin zona numarului sau prin alte locasuri (buton, lampi de numar etc.).
Nu stiu cum e prins al tau dar al meu e cu suruburi direct in tabla pe cand gaurile special facute pentru prinderea suportului sunt libere.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
La mine e prins cu nituri. Le-am zis ca daca se apuca sa gaureasca table cu autofiletante nu ridic masina.
Ideea e ca eu am dat bandoul jos ca sa Montez camera. Prima data nu l-am lipit cum trebuie si intra apa, insa intra direct in portbagaj. Am luat altul si nu ami intra apa insa am vazut ca mai curge uneori prin gaurile alea....
Nu ajunge apa in lampile de la numar sau prin alta parte....
Comment
-
Originally posted by vali2008 View PostStudiind azi cartile auto la mai multe masini, am reusit cumva sa inteleg motivul pentru care a aparut motorul 1.0 SCE pe Logan : in 2017 , noxele maxim admise pentru programul Rabla au fost de 130 g CO2/km (si in 2018 va fi la fel).
Ori , 1.0 SCE are 120 , iar 1.2 16v Euro 6 (pe Logan) are noxe 133.
Dacia nu putea face pomana sa puna doar motorul 0.9 TCE (care are noxe 112).
Ca o paranteza, 1.6 16v Euro 6 (Pe Dokker) are noxele 140..si e ca un urias ce respira cu portia..
Interesant e ca la Clio, 1.2 16 V are noxele de 127..iar 0.9 TCE are 105, iar 1.2 TCE are 120..
Si mai interesant e ca , pe Duster, singurul motor pe benzina ramas , 1.2 TCe are noxe declarate de 138 (iar cel 4*4 are 145)..deci NU va putea fi cumparat prin Rabla..
Asa ca, 1.0 SCe e the best deal..pentru Dacia..noi ne mandrim ca avem singurul motor aspirat din curtea Renault.
Comment
-
Salut,azi la spalatorie am vazut la un Duster nou aceste vedere la portiere,are cineva idee daca se gaseste ceva asemanator si pentru Logan?20180210_110718.jpg20180210_110728.jpg
Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
Comment
Comment