Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • curent baterie in gol este OK?

    la sfarsit de saptama am fost la tara unde am garajul distanta 50km, am scos bateria de pe masina tens 12.7V - ok!, am pus-o la incarcat, dupa 15-30 min de la term incarcarii (aprox 3 ore) tens pe baterie - 12.9V - ok! . La montarea pe masina am observat ca curentul in gol este - 0.6A cand bordul este aprins, dupa 30s se stinge bordul curentul scade - 0.5A. Este in regula cu valoarea curentului in gol?
    Pe masina singurii consumatori adaugati fata de cei montati de fabrica este alarma , consum 10mA - ok!
    pun si pozele aferente pentru dovada.
    Attached Files
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • De ce sa pui la incarcat o baterie noua ?

      Comment


      • E mult 0.6 A in gol.
        Sigur nu mai ai un consumator pornit ? De exemplu becul in portbagaj se stinge imediat cind inchizi capota ? La mine la L1 statea 30 min pornit dupa ce inchideam capota, l-am modificat eu din UCH la 1 min, n-am vazut rostul sa stea becul ala aprins in portbagaj juma de ora dupa ce parcam si luam din portbagaj,, controleaza si tu la tine la L2 o fi altfel...( ? )

        Comment


        • inchide masina din telecomanda si masoara dup-aia consumul

          Comment


          • hmmm....crede-ma este norma standard ca portbagajul sa fie luminat 30 minute....asa este cam la toate masinile...fiindca au fost cazuri cand oamenii au ramas in portbagaj blocati...si nu este o gluma....

            Comment


            • Stiu ca e norna " europeana " dar mie nu-mi prea pasa de chestia asta, s-o tina la ei la europa acolo, cind o sa fim si noi in europa mai vedem atunci !

              Comment


              • aici ai dreptate,teoria lor nu prea poate fi pusa in practica la noi...suntem departe de ei si ei de noi..suntem prea saraci si nevolnici

                Comment


                • masina este ACCES, nu sunt becuri aprine, consumul in gol 0.6A este indiferent daca alarma este pornita sau nu, am sa deconectez complet alarma, dar nu cred ca pe intrarile de comanda (contact usi, lampi semnalizare, ACC) sa fure curent, puterea ar fi de 6W de ar trebui si sa se incalzeasca un pic. atasez schema de conectare
                  Attached Files
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Originally posted by YOGI81 View Post
                    De ce sa pui la incarcat o baterie noua ?
                    ca sa verific daca are probleme, oricum ea se incarca/descarca pe masina, cu ocazia asta am descoperit ca bat este buna si problema este in alta parte. Cand scot cheia din contact ce consumatori sunt alimentati permanent? Daca scot pe rand cate o siguranta as putea descoperi zona cu probleme (cu ampermetrul conectat) ? Exista o descriere a tabloului de sigurante (ce se alimentaeza prin fiecare siguranta)?
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Acces nu are lampă în portbagaj. Radio nu ai? Îți spun deseară ce siguranță scoți și de unde.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Acces nu are lampă în portbagaj. Radio nu ai? Îți spun deseară ce siguranță scoți și de unde.
                        nimic altceva inafara de alarma, nu am avut timp, accesul la mufa alarmei este mai dificil, dar prima oara am sa deconectez alarma si daca nu se intampla nimic am sa incep sa scot sigurantele. daca alarma ar fi de vina numai pe intrarile/iesirile de comanda ar putea sa fure curent, am masurat curentul alarmei, este de 10mA, ea se alimenteaza direct din bat prin sig separata, tot circuitul electric al inchid+alarma este separat de circuitele masinii
                        multumesc
                        Last edited by Oti; 12 October 2014, 18:27.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Incearca sa masori dupa 15 minute, dupa ce taie alimentarea UXH-ul.

                          Comment


                          • Multumesc t0rquemada, am sa incerc si varianta lui aris86, intradevar la un consum de 0,5A/hx24h=12A x4zile = 48A ar trebui sa fie moarta bateria daca nu pornesc masina sa o incarc, nu am patit asa ceva pana acum. deci s-ar putea ca dupa 15 min sa scada curentul.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Eu am avu masina stationata anul acesta 2 saptamani si a pornit la 1 cheie fara probleme. Am avut asta iarna o problema, cand mi s-a resetat la pornire radioul si am mai patit-o odata cand am lasat farurile aprinse, asteptand pe cineva si la urmatoarea pornire mi s-a resetat. La logan 1, UCH-ul taia curentul dupa 30 minute, acum la X52, taie alimentare la 15 minute dupa ce ai inchis usa/activat alarma. Ridici capota si armezi masina, astepti 15 minute, cel mai usor te uiti dupa beculetul de la blocarea usilor ca este aprins, apoi se inchide. Nu iti mai face atatea griji, daca aveai consumatori a doua zi numai porneai masina.

                              Comment


                              • aris86 eu am ACCES, nu am inchiderea originala, am alarma+inchidere aftermarket montata de mine, dar sigur solutia ta este cea mai probabila.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google