Buna ziua
De acord softul stie de 510A si bateria are 540A ( dar cu aceeasi capacitate). Ce se intimpla rau, efectiv cu masina sau bateria? De acord daca se pune o baterie de capacitate mai mare sau mai mica fata de cea pe care o stie softul nu se va incarca ( exploata) corect, dar cu curentul de pornire ce are?
Doar o curiozitate.
Multumesc
De acord softul stie de 510A si bateria are 540A ( dar cu aceeasi capacitate). Ce se intimpla rau, efectiv cu masina sau bateria? De acord daca se pune o baterie de capacitate mai mare sau mai mica fata de cea pe care o stie softul nu se va incarca ( exploata) corect, dar cu curentul de pornire ce are?
Doar o curiozitate.
Multumesc






) , insa trebuie sa stie foarte bine ce face, scriu asta din experienta, si eu m-am “jucat” putin cu incarcarea pilotata si gestionarea energiei, este destul de complexa si implica multe interdependente, nu mi-a placut variatia a doi parametri (la unul nici nu m-am asteptat sa se modifice asa drastic si chiar rau) asa ca am revenit la setarile si valorile din fabrica, iar bateria de prim montaj a “implinit” peste sapte ani, poate mai duce si iarna aceasta dar nu risc, nu am chef sa o schimb pe ger, voi pune o baterie avand aceleasi caracteristici sau foarte apropiate, ex daca curentul pornire este putin mai mare il voi modifica (chiar daca poate nu este neaparata nevoie).

, dar eu pana acum nu am vazut vreun document (comunicat, link, etc.) oficial RAROM ca sa fie omologate si legale ex si pe Dacia in Romania, plus ca poate mai trebuie modificata si legislatia referitoare la asta ...
Comment