mie mi se pare foarte zgomotos si releul ce cupleaza dezaburirea lunetei si a oglinzilor...
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
confirm aceasta procedura (cutie manuala), exact astia sunt pasii pe care ai urmez si eu pe vechiu logan 1,5dci (2005) am montat un Ungo Sr6000+modul valetOriginally posted by dangun03 View PostBogdan nu poti sa o lasi in viteza. Daca o lasi in viteza nu poti activa pornirea din telecomanda pentru ca merge pe un principiu: lasi masina pornita cu frana de mana trasa si scoasa din viteza, te dai jos, inchizi usile si apoi apesi pe telecomanda si se opreste motorul si se incuie usile. In acest fel, cand o pornesti din telecomanda este SIGUR scoasa din viteza. Daca nu respecti acesti pasi, o alarma montata corect nu porneste motorul.Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Pe arcurile față la Logan II ai 13 coduri diferite, funcție de încărcarea pe axă.
Pe spate ai 10 coduri tot funcție de încărcarea pe axă.
Partea bună e că fiecare arc are 2 puncte de culoare din care pot scoate codulPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Comment
-
Si chiar mai mult. Daca apesi pe descuiere/dezarmare inainte de a porni motorul din telecomanda sistemul dezactiveaza automat posibilitatea de pornire din telecomanda - sistemul considera ca o data descuiata masina exista posibilitatea ca (accidental sau nu) masina sa fie "bagata" in viteza si astfel pornirea din telecomanda este anulata. Aici apare diferenta intre cutia manuala si cea automata; la cea automata pornirea este posibila chiar daca masina a fost deschisa/descuiata.Originally posted by dangun03 View PostBogdan nu poti sa o lasi in viteza. Daca o lasi in viteza nu poti activa pornirea din telecomanda pentru ca merge pe un principiu: lasi masina pornita cu frana de mana trasa si scoasa din viteza, te dai jos, inchizi usile si apoi apesi pe telecomanda si se opreste motorul si se incuie usile. In acest fel, cand o pornesti din telecomanda este SIGUR scoasa din viteza. Daca nu respecti acesti pasi, o alarma montata corect nu porneste motorul.
Evident ca am facut si cateva teste pe tema asta. Am armat sistemul cu posibilitatea de pornire din telecomanda eu ramanad in masina. Am bagat in viteza si am incercat sa pornesc din telecomnda. ... sistemul a citit pozitia schimbatorului si evident nu a pornit, mi-a dat eroare de pornire si a deconectat automat posibilitatea de pornire din telecomadna.
Deci chiar daca esti pe cutie manuala sistemul stie sa citeasca pozitia schimbatorului de viteze.
Comment
-
Sunt cele care le-am vazut la Biblioteca montate pe masina ta?Originally posted by Madutzu25 View PostNu mai gasesc poza acum insa fac maine alta si o postez aici ( cod si model de pe cutie). Eibach coboara cu 3-3,5 cm
LE: tot studiez combinatia de eibach cu bilstein b8..... Nu sunt convins pe deplin ca se potrivesc perfectsigpic
Comment
-
Salutare,
Ma tot bate gândul sa investesc in un Logan 1.2 nou la începutul anului ce vine. Am auzit, insa, un zvon care nu stiu cat de credibil el. Mai exact, am înțeles ca sunt șanse ca motorul 1.2 sa fie înlocuit cu un motor de 1 litru in 3 cilindri ce dezvolta 70 de cai care respecta euro 6.
Sincer, nu as fi deloc incantat de varianta si sper sa fie doar o posibilitate si nu o certitudine. Are cineva informatii in acest sens?
Comment
-
Salut! O recomandare: poti lua si un Logan sh din 2013 cu garantie si cu dotarile pe care le vrei tu.Originally posted by Afalax View PostSalutare,
Ma tot bate gândul sa investesc in un Logan 1.2 nou la începutul anului ce vine. Am auzit, insa, un zvon care nu stiu cat de credibil el. Mai exact, am înțeles ca sunt șanse ca motorul 1.2 sa fie înlocuit cu un motor de 1 litru in 3 cilindri ce dezvolta 70 de cai care respecta euro 6.
Sincer, nu as fi deloc incantat de varianta si sper sa fie doar o posibilitate si nu o certitudine. Are cineva informatii in acest sens?
Comment







Comment