Intrebare Despre Luminile De Zi De Pe Noul Logan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Oti View Post
    Parerea mea este ca lampa se vede mult mai bine.
    Estetic da, functional nu cred. Nu doar ca exista si explicatii stiintifice, dar chiar e mai vizibil acel halogen de fabrica (galben) decat LED-ul alb.

    Comment


    • Trebuie niște leduri warm white, preferabil cu driver nu cu banala rezistență, dar decât nimic e bine și așa
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Voi verifica fiabilitatea LED-ului. Parerea mea este ca lampa se vede mult mai bine.
        Din punct de vedere a duratei de viata LED-ul ar trebui sa fie superior. Ramane de vazut cum se va comporta la variatiile termice la care este expus.

        Din punct de vedere a luminozitatii nu prea: LED-ul ales de tine are 280lm iar becul original are 440lm. Parerea mea este ca lampa se vede mai slab din orice unghi ai privi.

        Temperatura de culoare e clar in favoarea becului original.

        Comment


        • Originally posted by Oti View Post
          Azi profitand de faptul ca s-a ars "lampa" si avand prin sertar toate cele necesare, am adaptat un LED de 12V soclu G4 la un soclu T20 pentru lumini de zi. Pozele sunt intuitive. Voi verifica fiabilitatea LED-ului. Parerea mea este ca lampa se vede mult mai bine.
          Câți km ai parcurs cu cele originale, ca la aproape 60000 km, coafura încă rezista.

          Comment


          • Sunt la al doilea schimb de "lumini de zi". Media de functionare ar fi 15k (acum sunt peste 30k in bord). Pun si eu o intrebare: de ce asa des la mine?(daca sunt colegi care se lauda cu 60k). Poate sa fie calitatea drumurilor si regimul cu porniri/opriri dese o cauza?
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • O cauza zic eu importanta o are si calitatea drumului , daca rulezi in majoritatea timpului pe drumuri pline de gropi , toata vibratia din articolatii iti poate distruge filamentul becului + cred ca si pornirile dese intr-un interval relativ scurt , iti dai seama ca becul nici nu ajunge bine la temperatura de functionare c-ai si orpit motorul si variatiile de temperatura il pot distruge .
              Last edited by prometheus; 8 August 2017, 09:55.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Am uitat sa iau in calcul si faptul ca peste 90% din 35k sunt facuti ziua. Deci media de 15KKm pt o lampa Toshiba cred ca se incadreaza in fiabilitatea ei (sa fie 300 ore?).
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Mda, nu știu ce sa zic, eu am parcurs acești km și ziua și noapte, urban/extraurban, drumuri montane/forestiere. Sunt mulțumit ca încă mai țin luminile DRL.

                  Comment


                  • Originally posted by Oti View Post
                    Am uitat sa iau in calcul si faptul ca peste 90% din 35k sunt facuti ziua. Deci media de 15KKm pt o lampa Toshiba cred ca se incadreaza in fiabilitatea ei (sa fie 300 ore?).
                    Mai pune:



                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Multmesc pentru tabelul mai mult decat lamuritor. Pun o intrebare:a testat cineva un LED (warm light - lum calda - 3000-max 4000K) un nr mare de km, peste 40000km si este multumit? Si-a pastrat caracteristicile? Pt ITP am sa pun doua lampi clasice de 3 lei/buc.
                      Last edited by Oti; 9 August 2017, 09:11.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Neoficial pana la proba contrarie...dar "oficial" ca informatie la o reprezentanta Dacia, la Logan II Ph2, acele led-uri (DLR) nu apar ca si componenta separata pentru schimbare (aici au cautat ei in calculator..program etc..) ...si de aici parerea/ideea ca daca ar muri vreun led...schimbi farul cu totul...urmeaza de vazut ce si cum...

                        PS: m-am uitat si eu la ele in reprezentanta la un diesel...in partea stanga nu se putea vedea nimic, iar in dreapta apare ca un "bloc" sa zic asa dreptunghiular dar fara fire, sau macar cu acel suport de cauciuc (tampon) in caz de vrei sa schimbi becul. sa fie acel "bloc" detasabil? dar totusi de ce nu apare ca si componenta/reper de schimbat?
                        Last edited by McDan; 9 August 2017, 13:17.

                        Comment


                        • Terminați cu prostiile...

                          La X52 ph2 farul conține și modulul cu 4 leduri fiecare cu driver separat (pe farurile de RUsia făcute la ELBA)* iar ale noastre au tot la fel dar fără plasticul transparent pentru C-ul luminos(vezi poză).



                          Modulul cu tot cu leduri e nedemontabil, îl poți da jos doar dacă dezlipești sticla de spate


                          *
                          Attached Files
                          Last edited by t0rquemada; 9 August 2017, 13:53.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • deci...."Modulul cu tot cu leduri e nedemontabil, îl poți da jos doar dacă dezlipești sticla de spate"

                            Si care erau "prostiile"? banuiesc ca am zis si eu acelasi lucru...
                            Last edited by McDan; 9 August 2017, 15:15.

                            Comment


                            • O luăm metodic: (la tine e partea subliniată)

                              1
                              Originally posted by mirceammd View Post
                              luminile de zi LED de pe noul Logan (2017) se pot schimba?
                              in carte scrie ca ""in caz de defectiune consultati un reprezentant al marcii...
                              2
                              Originally posted by sadicu View Post
                              Imi vine cam greu sa cred asta...
                              3
                              Originally posted by sadicu View Post
                              T0rquemada de mine zici? Aia era părerea mea nu idee. Nu trebuie sa fi mecanic sau sa ai cunoștințe vaste in domeniu sa îți dai seama că e de bun simț că ar trebui sa se schimbe doar ledurile și nu tot farul. Evident nu acasă ci la un service. Sau acasă dacă te pricepi. Poate mă înșel și într-adevăr trebuie schimbat tot farul dacă se arde un led însă rămân tot la părerea că e o tâmpenie marca Dacia.
                              4
                              Originally posted by McDan View Post
                              Neoficial pana la proba contrarie...dar "oficial" ca informatie la o reprezentanta Dacia, la Logan II Ph2, acele led-uri (DLR) nu apar ca si componenta separata pentru schimbare (aici au cautat ei in calculator..program etc..) ...si de aici parerea/ideea ca daca ar muri vreun led...schimbi farul cu totul...urmeaza de vazut ce si cum...

                              PS: m-am uitat si eu la ele in reprezentanta la un diesel...in partea stanga nu se putea vedea nimic, iar in dreapta apare ca un "bloc" sa zic asa dreptunghiular dar fara fire, sau macar cu acel suport de cauciuc (tampon) in caz de vrei sa schimbi becul. sa fie acel "bloc" detasabil? dar totusi de ce nu apare ca si componenta/reper de schimbat?
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Aveți idee daca farurile cu led se potrivesc la mufa cu cele care au drl cu bec?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google