Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a mai discutat. La unitatile dedicate nu tai fire nu faci modificari, sunt special facute pentru Dacia. Daca vreti neaparat le puteti monta in service Dacia. Oricum, nu pierzi garantia la tigaie.

    Comment


    • Eu nu as baga mana în foc. . Eu am montat camera și medianav de origine insa sigur vor găsi și ceva sa comenteze dacă va fi cazul...

      Comment


      • Cat timp nu ai probleme , nu se ia nimeni de tine, poți monta orice dorești. Ieri era un nene care avea probleme cu niste martori in bord care ba clipeau, ba nu, la Daperom . Daca se constata că problema e pe electric , credeti că se puteau lega, in cazul in care avea ceva montat pe nașpa, de garanție?

        Comment


        • in caz de vreo problema serioasa care implica costuri mai mari de reparatie fiti siguri ca n-o sa treaca la rezolvarea ei fara a fi analizata in detaliu problema de unde si probabilitatea foarte mare de a fi descoperite eventuale modificari neautorizate.
          Vedeti cazul concret al colegului care s-a ales bun de plata dupa instalarea unei instalatii Gpl si a avut probleme serioase cu motorul fiind nevoit sa-l schimbe pe cheltuiala lui cu toate ca poate instalatia GPL n-a avut nicio influenta. Fiecare face pe riscul lui modificari. O modificare oricat de mica poate fi vazuta ca o eventuala cauza de defect indiferent daca din vina ei s-a produs sau nu defectul atata timp cat n-a fost o modificare autorizata.

          Comment


          • Eu am tinut si tin la garantie, de aceea am cumparat si montat senzorii de parcare în service autorizat rar( nu la dacia ca erau mai scumpi) si camera de marsarier am montat o la un coleg foarte profesionist( cei din service dacia nu se bagau )
            garanția nu se pierde decât pe firul pe care se intervine, în rest garanția este valabila la restul mașinii
            am considerat utile astfel de îmbunătățiri, nedorind să astept 5 ani ca garanția sa expira, pentru montaj
            am facut bine ca am adus astfel de îmbunătățiri, neavând nici un fel de probleme de natură electrica la masina, eu mai având acum 2 luni si jumatate pana la expirarea garanției
            ideal este sa cumperi masina cu toate dotările dorite direct din fabrica, dar când am cumpărat eu masina camera de marsarier nu era o optiune

            Comment


            • Am renuntat momentan la acest " moft " pe motiv de garanție, dar rămâne pe lista de priorități, adevărat, trebuia pusa din fabrica.
              Astazi ajuns pe ulița copilăriei mele, am trait pe pielea mea efectele tehnologiei și ale confortului ; ajuns aproape de finalul coastei(am plecat ușor, de jos fara a brusca mașina), după aprinderea intermitenta a controlului tracțiunii pe toată perioada urcării, a trebuit să calc ambreiajul pt că se oprea. Exact, nu am mai putut inainta cu toată patinarea sub 2000 ture, menționez că am cauciucuri noi iar jos era gheata acoperita cu apa. Deci imposibil de înaintat, fiind nevoit să dau înapoi vreo 200 m, pentru a pleca mai in trombă, dar la coborârea cu spatele trebuia pișcată frana și nu va spun că mă lua târâș datorita înclinației, martorul clipea și numai experiența a făcut să n-o dau de malurile de pământ.
              Am luat demaraj de jos, martorul clipea puternic, mașina dansa și cu chiu cu vai am urcat, am oftat și am realizat că toate aceste îmbunătățiri nu m-au ajutat deloc.
              Va urez drumuri drepte, ca-n palmă, fara complicații.

              Comment


              • Pe gheață e normal sa patineze, de multe ori nici cele 4x4 pe gheață nu se descurcă foarte bine.

                Comment


                • Așa este, dar se putea un buton de "on-off" , pt că ,dacă ai făcut o manevră greșită, cu spatele, la o parcare in panta, situația e " f delicata" , nu mai poți îndrepta "bolidul".

                  Comment


                  • danLaza: nimeni nu se descurca pe gheata daca n-are gheare, tinte sau lanturi. dar, poti alege sa nu mergi prin sleauri si sa "prinzi" prin zapada aia din laterale; si, astfel, nici macar nu risti sa ramii "pe burta".
                    alex1ioan: discutie de genu` asta s-a mai purtat, numa` ca atunci era vorba despre "iarba uda". pur si simplu turatia de cuplu maxim este pe la 3600-3800 rpm. ca ti se taie alimentarea pe la 2000 rpm... e o problema de software - adica nimeni n-a gindit "avangardist".
                    pam-pam!

                    Comment


                    • Luati-va diesel, dragi colegi benzinari si iesiti cu bine.

                      Comment


                      • Originally posted by devreg View Post
                        danLaza: nimeni nu se descurca pe gheata daca n-are gheare, tinte sau lanturi. dar, poti alege sa nu mergi prin sleauri si sa "prinzi" prin zapada aia din laterale; si, astfel, nici macar nu risti sa ramii "pe burta".
                        alex1ioan: discutie de genu` asta s-a mai purtat, numa` ca atunci era vorba despre "iarba uda". pur si simplu turatia de cuplu maxim este pe la 3600-3800 rpm. ca ti se taie alimentarea pe la 2000 rpm... e o problema de software - adica nimeni n-a gindit "avangardist".
                        pam-pam!
                        De acord cu tine, situație similara, locație aproximativ identica, conditii meteo diferite, problema aceeași. Șleauri nu mai existau, zăpada din laterale era una cu sleaurile, apa curgea pe deasupra ghetii. Sunt situatii și situatii, poate, pe care nu le vei intalni niciodată. Apreciez spiritul de observație
                        Last edited by alex1ioan; 24 January 2019, 21:41.

                        Comment


                        • După "incident" am aruncat cu lopata o roaba de nisip. Toată lumea a urcat liniștită, mulțumiți, pesemne, de abilitatile lor de șoferi și de masinile lor impecabile.
                          Last edited by alex1ioan; 24 January 2019, 21:53.

                          Comment


                          • Se pare ca o să revin la vechiul obicei de iarna, ca pe lângă permanenta lopata, sa am in portbagaj un mic sac cu nisip, eventual material antiderapant.
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • Are cineva asa ceva?
                              Ieri am remarcat faptul ca am zgarieturi in zona asta a tablei fara sa stiu de la ce... De obicei am plase cu cumparaturi in portbagaj, nu fiare.
                              Gasesc oare aici mai ieftin (shipping e 100 lei)?
                              Pad threshold luggage compartment cover for Renault Logan II 2014- ABS plastic protection pad against scratches of car styling


                              p.s.: cu incuietoarea nu stiu exact cum sa procedez, cum sa o dau jos.

                              Comment


                              • pai n-o dai jos, numa' tragi bucata de plastic in sus si centrezi cu grija la remontare.
                                cu toate ca a inlocui in plastic zgiriat cu unu` nou care o sa aiba aceeasi soarta peste 6-12 luni... macar cauta-ti unu` din inox polishat
                                Last edited by Cristi_Xp; 1 February 2019, 10:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google