Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by panselin4 View Post
    multumesc, autocolantele le cumparasem pt loganul anterior, sunt de logan 1,dar am schimbat masina intre timp
    au trebuit ajustate pentru a se potrivi pe loganul 2
    in ce a constat ajustarea ?
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • Originally posted by bogdan_cj View Post
      Am vorbit cu colegul de la bursa cosmin_uau si el imi zicea ca a mai facut montaj de faruri de SL10 pe X52 si problema ar fi ca trebuie inversate 2 fire in mufa ce intra in far. Astept sa primesc info cu firele ce trebuie inversate. Sper ca aceasta sa fie problema.
      Pana nu ai confirmarea ca este aceeasi maneta, eu nu recomand inversarea firelor. Prea multe probleme cu maneta asta low cost. Proiectantul a calculat la limita curentul prin contacte, sa nu treaca un curent prea mare pe un contact subdimensionat.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Da, am vorbit si cu colegul bobbyred ce a montat deja farurile si asa e si la el, faza scurta se stinge cand se aprinde cea lunga si a zis ca vizibilitatea e foarte buna. Plus nu stiu cum ar reactiona blocul de lumini daca as merge cu becuri de 55w aprinse, cred ca ar iesi putin fum din el, oricum sunt ele cum sunt.

        Comment


        • In mod cert (exact cum ti-am spus la telefon) blocul de lumini ofteaza din greu, daca mergi pe amble faze.
          Exact cu ti-a spus si Oti, nici eu nu recomand inversarea firelor(plus garantia,daca se prind "inginerii")

          La primul drum de seara fara lumina din afara (stalpi de iluminat public )fac ceva poze cu faza scurta + lunga si o postez pe My Ride pentru a elucida "misterul".
          Last edited by bobbyred; 11 September 2015, 17:05.
          Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

          Comment


          • Tocmai am iesit din oras pentru a testa farurile. Diferenta mare, in bine. Eu unul sunt foarte multumit acum de vizibilitate.

            Legat de faza lunga, se vede foarte bine cu cea scurta stinsa. Becurile folosite sunt osram nightbreaker unlimited.

            Comment


            • Eu am osram cele originale, livrate odata cu farurile si asa bat f.f.f bine imi imaginez ce lumina ai cu NB.

              P.s am facut si cateva poze aseara la munca,ajung acasa si le urc pe My ride
              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

              Comment


              • Originally posted by TopCat View Post
                in ce a constat ajustarea ?
                A trebuit sa completez cu mici bucati taiate pe masura

                Comment


                • O imbunatatire chiar utila.Poate ne ajuta colegul Torq.cu ceva detalii ,eu la Germana sunt praf.
                  Original hat der Wischerhebel nur eine Intervall-Stufe. Darüber wurde bei www.dacianer.de heftig diskutiert und einige schlaue Köpfe haben sich was richtig g...
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment


                  • E utila, din putina germana ce o inteleg eu zice ca pe langa maneta trebuie activata functia.

                    Comment


                    • 3 cuvinte: ddt2000 cu derelek.

                      Se poate pune manetă de clio4 (care trebuie adaptată electric la noi), apoi câteva bife în uch și se obține temporizare cu inel și/sau dependentă de viteză înclusiv pe spate(la B și K52)

                      Sunt mai multe detalii dar nu le fac publice.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Stie cineva unde pot sa gasesc chestia neagra care se pune sub capota loganurilor noi cu motorizare diesel? Si apropo de acest topic:
                        Astazi am fost la revizia masinii lui tata (el are 1.2 benzina/gpl, l-a cumparat anul trecut).
                        Eu am diesel si e o diferenta... ahaaaaaa
                        La masina lui spre exemplu astazi mi s-a oprit motorul de vreo 3-4 ori, treaba e ca relantiul este chiar asa de jos incat numai putin daca ridici piciorul gata, se stinge. Si cand invarti de volan sau pui aerul, incepe sa oscileze acul RPM intre 750-1100 RPM, am vazut pe froum ca modelele astea cu gpl landi renzo sau cum s-o chema, are problema asta. Si cateodata, era si eu sa parchez cu spatele, cand sa intorc de volan (fara sa apas ambreiajul) dau sa accelerez, ma uit pe bord, se oprise motorul iarasi.

                        Eu am vazut tot pe forum ca trebuie reprogramat "calculatorul de injectie" dar nu stiu daca e adevarat, eu i-am spus ca astazi cand ma duc sa le spun sa se uite la el, dar el cica nu, ca asa merge masina si nu stiu eu sa conduc.

                        Serios mie mi se pare un chin sa mergi cu masina aia, mai ales daca pornesti in rampa, cred ca la cineva care sufera infarct ar trebuie sa-l urce in masina sa porneasca, ca-i urca adrenalina de mama-mama.

                        Cei care aveti doar benzina, vi se intampla la fel?
                        Ecu de la gaz e landi renzo, cel de benzina sau principal nu am apucat sa vad marca caci era cam ascuns.

                        Mersi!

                        Comment


                        • "blana" sub capota se pune pentru orice TCe și dCi
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by alexanfp View Post

                            Serios mie mi se pare un chin sa mergi cu masina aia, mai ales daca pornesti in rampa, cred ca la cineva care sufera infarct ar trebuie sa-l urce in masina sa porneasca, ca-i urca adrenalina de mama-mama.

                            Cei care aveti doar benzina, vi se intampla la fel?
                            Ecu de la gaz e landi renzo, cel de benzina sau principal nu am apucat sa vad marca caci era cam ascuns.

                            Mersi!
                            La inceput, la fel pateam si eu cu 1.2. Mi se oprea motorul pentru ca nu corelam cum trebuie accelaratia cu ambreiajul. In schimb, la diesel nu aveam probleme pentru ca masina pleca singura in rampa, fara accelaratie

                            Acum insa, tin masina cu al ei motor de 1.2 in rampa doar din ambreiaj (fara HSA in functiune). Totul este sa exersezi

                            La gpl nu ma bag, ca nu am condus masina cu asa ceva

                            Comment


                            • Problema veche, tine de obisnuinta, cum spunea old_radu "piesa dintre volan si pedala".

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • ...cu motor benzina 1, 2 am facut recent 1200 km , drum cu multe diferente de nivel , unele chiar accentuate (Baia Mare - nordul Moldovei , via Pasul Tihuta) si nu am intampinat probleme
                                ...rezolvarea este una simpla , turati putin motorul ala , asa este conceput sa functioneze si asta asteapta in exploatare (putin "nutret" suplimentar)
                                ...in ce priveste "piesa" , trebuie facuta o rectificare , eu faceam referire la "piesa " dintre scaun si volan nu la cea dintre volan si pedale , nu de alta , dar am citit si in alta postare ca s-a facut aceiasi greseala din eroare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google