'Dacia Logan 10 ANI', Modelul Aniversar Special Pentru Romani

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    uuu acum comparam loganu de 9 k euro cu subaru. Da corect.
    @827sam credeam ca s-a mancat de la rugina loganul lui vechi )
    Cu atat mai trist daca are logan, inseamna ca cineva critica ceva, are pretentii mari de la acel ceva, dar bani sa dea pe o masina optima si de serie (nu subaru!) nu da. Amuzant ) Atunci de ce sa faca dacia motor de 150 cp daca respectivii carcotasi doritori critica doar din inertie si nu fac o achizitie care sa ii multumeasca???? Acum pe bune. Ca ajugne dacia la 150 cp da tot ii vor lipsi turboreactoare in spate si ei tot viseaza la mitsubishi lancer evo XII. Daca vrei ceva si critici altceva ca nu e bun (in productia de serie ma refer) atunci iti iei ce iti place. Ca suntem pe un forum in care majoritatea au putere financiara pentru achizitionarea unor masini de serie, nu stau aici sa critic visand ca in 5 ani dacia va face un suv care sa se bata cu range rover-ul si va costa doar 18k, da nici atunci nu stiu daca am bani sa il cumpar.
    - mr.k - in cazul in care nu detii o masina cu confort in interior, cu motor mai performant, atunci toata palavrageala ta nu isi are rostul. Ca asta inseamna ca oricat de mult un model iti va satisface pretentiile, pe tine nu prea te duce gandul la achizitii. Ca sa detii inca dacie, la cat ai criticat-o eu demult o aruncam pe geam in locul tau. Cumpar un salam care nu imi place, il injur de mama focului da tot il mananc. Nu e normal.
    - pretentii, pretentii da achizitii nema. (si nu insinuez ca nu ar fi bani si si daca nu ar fi nu e o problema). problema sunt pretentiile. Miile de pretentii de la cea mai ieftina masina )). Daca ai 30k de euro in buzuanr pt masina, si ai de ales intre 5 modele si cumperi uinu care te dezamageste, atunci ai tot dreptul sa comentezi si sa injuri ca nu le-ai luat pe celelalte 4. Da nu de la cea mai ieftina masina care la pretul ei e net superioara pt gama ei de pret si si fata de masini cu 2-3 mii de euro mai scumpe.
    Last edited by pilifida; 20 June 2014, 10:37.
    sigpic

    Comment


    • #77
      Nu inteleg un lucru: e obligatoriu sa-mi placa?
      Sau e obligatoriu sa fim toti de aceeasi parere ca si tine?

      Daca raspunsul e NU, atunci ce te agiti ca margica in galeata?

      Vezi de depasirile tale cu Loganul albastru si nu pierde vremea cu cei ca mine, hopeless.

      PS: Extrasul meu de cont arata ca am destule finante pentru o masina, vii la Iasi si mergi cu mine la banca.

      Astept sa gasesti toate defectele marcii Subaru.
      Last edited by mr.K; 20 June 2014, 10:45.

      Comment


      • #78
        Mai aici nu vorbim de puteri finaciare.
        Cineva sa deschida in thead separat pe tema asta.
        sigpic

        Comment


        • #79
          Ideea cu motoarele mici de 75CP e ca daca puneau motoarele de 90CP crestea pretul prea mult si nu mai era o masina pentru "popor".

          Dupa parerea mea cei cu Logan de 1.4 nu prea au dreptul "moral" sa ceara motoare puternice pe Logan din moment ce nu au optat din start pentru 1.6 disponibil si el pe toata durata de comercializare a lui 1.4.

          Eu am luat 1.4 si nu 1.6 in ideea ca, consuma mai putin in oras. Nici acum dupa 8 ani jumate nu sunt convins de asta. De abia dupa 7 ani de zile cand am inceput sa fac in fiecare weekend Autostrada A1 Buc. - Pitesti am regretat ca nu am luat 1.6, viteza mea de croaziera fiind in jur de 140-145km/h (convenabila d.p.d.v. al zgomotului in habitaclu).

          Business-ul spune ca din Loganurile vandute doar 3% au fost 1.6 16V si 75% 1.4. E clar de ce la Logan 2 nu au scos motoare mai puternice de 90CP.

          Comment


          • #80
            mr.k cati centi incasezi la fiecare post antilogan ca ma bag si eu? (: (:
            sigpic

            Comment


            • #81
              mr.k cati centi incasezi la fiecare post antilogan ca ma bag si eu? (: (:
              Cat se da si pe fiecare post pro Logan, deci te bagi degeaba, mai bine lauzi marca.

              Daca va uitati bine pe la Logan Club-urile din tara, o sa vedeti ce entuziasm era acum cativa ani, cati se adunau la intalniri. Uitati-va acum. La Iasi, intr-un oras cu 400.000 de oameni, la intalniri nu mai vine nimeni. la Sibiu cred ca se duce colegu' .
              Mai multi se aduna prin Bucuresti, dar in general un nucleu.
              Motivul: lumea s-a lamurit si reorientat.

              Cat despre Loganul meu, e E3 , taxa neplatita, cine sa-l cumpere, bunica? O sa-l vand pe 2 inghetate.

              Dar, sa faci model aniversar si sa pui pe el cea mai slaba motorizare, e o idee perfecta de marketing. Inseamna ca marii constructori care fac ceva diferit sunt niste fraieri, sa invete meserie de la Renault.
              Last edited by mr.K; 20 June 2014, 10:55.

              Comment


              • #82
                - de aia are el contu' plin. Daca ai bani e mai rau: daca nu vrei sa iti iei masina la ce naiba te mai intereseaza imbunatatirile? ti se urpe de masini ca oricum nu vrei sa iti iei.
                - E uimitor cum tot eu sunt vazut ca fac offtopic cand de la inceputul threadului s-a inceput cu carcoteala si cu offtopicul.
                - si zici de mine ca ma agit mr.k da tu de ce sari in sus la fiecare post pro dacia cu unul contra? Nu iti place nu te intereseaza, nu intri pe forum. c'est simple. Dupa cum am mai spus, oamenii vor sa vada chestii constructive nu sa arunce cu fasole in propriile achizitii
                - si nu ma intereseaza subaru, ca e cat un parc auto de logan, si nu exista comparatie. Sau cum ? tu iti iei nokia 1100 si ai pretentie sa aiba ecran full hd, 5gb de ram si camera de 30MP? totul la 100 de lei? cam asta inteleg din faza cu subaru. Pe de alta parte daca ai subaru atunci ma bucur pt tine si te invit sa te plimbi pe forumurile lor
                Last edited by pilifida; 20 June 2014, 10:55.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Pe de alta parte daca ai subaru atunci ma bucur pt tine si te invit sa te plimbi pe forumurile lor
                  Asta e alegerea mea, nu a ta. Pentru invitatii de astea, pe alte forumuri se lasa cu BAN.

                  Comment


                  • #84
                    am luat destule, asta e inca unu )
                    - inainte se mergea ca era relativ noua masina si ca orice lucru nou starnea interes. Acum daca ai logan de 6-7 ani ce interes sa iti mai starneasca? o ai e ok, merge, te duce, dar nu se mai compara cu entuziasmul unui lucru luat de nou.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      inainte se mergea ca era relativ noua masina si ca orice lucru nou starnea interes.
                      Atunci nu stii ce reprezinta un club auto. Tocmai, ca nu noutatea modelului conteaza, mai degraba vechimea in ani aduce mai multi membri. Dar masina trebuie sa insemne ceva. Nu e cazul, la Logan.

                      Lucru demonstrat si de modelul aniversar.

                      Comment


                      • #86
                        - asta e piata in romania. cum a tot zis cineva mai sus: 1.6 16v nu a prea fost cumparat desi era foarte ok la capitolul acceleratie. Daca vroia romanu' viteza de ce 80% din modelele care ruleaza sunt lesinatura aia de 1.4? de ce se cumpara inca 1.2 16v cand exista 0.9? Asta e piata
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Asat e piata in mod normal.
                          Modelul aniversar nu se face pentru a scoate profit imens, modelele sunt putine, mergea ceva deosebit. Macar 1.2 tce. Si 1.2 tce pictat mare pe capota portbagaj, ca romanul daca nu se lauda nitel, nu e roman.
                          Cred ca se vindeau in primele 2 ore toate masinile cu 1.2 tce desenat pe spate.

                          Comment


                          • #88
                            E ok clima cu butoanele. Putea fi ceva deosebit, dar nah.
                            DAAAAR ce nu imi place la ei - si acum din punctul meu de vedere s-a amplificat cu modelul asta aniversar (si asta e buba maaaare cat china pe care eu o gasesc la cei de la Dacia) e NESIMTIREA.
                            - adica modelele de pe dincolo au medianav 1,2, CLIMA, ecodrive, camera spate, semnalizari in oglinzi, butoane pe usa, iar noi chelea.... Adica sa faca un laureate+ de ex pe care sa puna si brizbrizurile astea. Da nu. Si vin aici si le prezinta de zici ca ce stii ce oferta fac ei romanilor ca ni le dau si noua in serie limitata si pe motorizari limitate.
                            pentru cine nu crede: voila linku-l catre siteul din brazilia.
                            Confira todos os veículos Renault disponíveis: SANDERO, KWID, CAPTUR, DUSTER, LOGAN, STEPWAY, OROCH, RS e GT Line.

                            acum ma chinui sa gasesc confuguratorul sa vad si cati bani face.
                            - asta e nesimtirea lor. Noi nu avem aces la gama "supra-dotata" sa zic asa. De ce? Restul lumii are, si ne baga noua pe gat doar 2000 de modele ca pe un ultra favor, e chiar nesimtire la greu. in fine
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              E o editie limitata. Cum sa consideri editie limitata o masina cu dotari ce se gasesc deja pe masina de serie ce se vinde in afara Romaniei?
                              Abtibildul de pe prag intr-adevar, e editie limitata.

                              Comment


                              • #90
                                - da. de acord! e foarte foarte frustrant si mai bine o lasau asa cu astia 10 ani. Ca acum cand vad ca pe alte meleaguri dotarile astea exista ma deranjeaza. Daca nu eram pseudo-patria-mama a dacia-renault-logan intelegeam. Da nesimtirea asta pe fata ...
                                - nici englezii nu au clima muhahahaha
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google