Exploatare Trepte De Viteza 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Indicatorul de schimbare treptelor de viteza se adapteaza in functie de cat de tare apesi acceleratia.
    Cat despre lasatul motorului sa mearga putin inainte de oprirea acestuia pentru mine este o poveste
    In 125.000 km de condus 0.9 Tce nu am avut niciodata timp sa il las sa se raceasca sau sa se incalzeasa si are parte de cel putin 20-30 de porniri zilnic
    Si turbina rezista

    Aici este o dovata


    Si aici alta dovada

    Motorul 0.9 tce e foarte flexibil
    Last edited by stoicanu; 19 May 2015, 17:48. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • #17
      Acum am inteles si eu ce zicea t0rquemada ca GSI-ul se adaptează după stilul șoferului. In primul video de la stoicanu iti arata sa schimbi viteza in jur de 5000 ture!
      Asadar daca o calci mai moale, iti va arata de schimbi viteza destul de repede, poate 2500 rpm iar alta data daca o calci mai tare te indruma sa schimbi la 4000 rpm.
      Nu ma asteptam sa functioneze astfel GSI-ul...

      As mai vrea sa inteleg ceva. T0rquemada a zis mai sus ca "În mod ECO nu ai turbină, merge ca un aspirat de 75CP !".
      Asta inseamna ca in mod eco turbina nu functioneaza absolut deloc? O menajezi? Faci un bine motorului / turbinei mergand astfel?
      Dar daca nu esti in mod eco, cum functioneaza turbina?
      Merge variabil in functie de turatie, dar sub 2000 rpm nu e prea indicat pentru turbina sau cum?

      Comment


      • #18
        Cu cât perioada de acelerare e mai mică cu atât mai bine e pentru Consum.

        Turbina funcționează permanent doar că harta de injecție e modificată și ai impresia că mergi cu un aspirat nu cu un turbo.

        Eu zic să aștepți mașina și apoi să ne spui ce și cum - până nu conduci un 0,9 TCe vorbim degeaba
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          In mod ECO practic cuplu motor te ajuta pana pe la 2500-3000 ron/min dupa care o lasa mai moale ca sa zic asa
          Deci la ture joase nu prea se simnte diferenta
          sigpic

          Comment


          • #20
            [QUOTE=razvanCC;n2336517]0.9 tce este destul de flexibil. Parerea mea este ca intre 2500 si 5500rpm are cel mai bun raspuns pentru ca atinge cuplul maxim. Insa sub 2500rpm este destul de anemic.

            Confirm afirmatia lui @razvanCC.Daca vrei sa traga cand o calci,trebuie sa ai in jur de 2500.Aia cu 90% din cuplu de la 1650 e doar pe hartie,parerea mea.

            Comment


            • #21
              Poti sa o conduci cum vrei, dar niciodata nu accelera din subturare, retrogradezi si blana. O sa ai un lag turbo destul de deranjant, dar asta e, motor mic. In rest, la turatii de pestw 3000 trage decent. Pune benzina buna, minin 98, si o sa mearga fain.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #22
                Ps: nu prea ai cuplu, deci schimba in asa fel incat sa cazi in urmatoarea treapta la 2000 rpm minim.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Am spus mai sus, trebuie sa cazi in urmatoarea treaptă la 2500,nu 2000 dacă vrei sa tragă. Referitor la benzină, am folosit si petrom 99,dar nu este mare diferență față de efix95 la acest motor 0.9 tce. La 1.2 16v s-a simțit ceva mai mult.

                  Comment


                  • #24
                    Dupa 3 ani de 0.9 ce pot sa te sfatuiesc este dupa schimbat sa nu cazi sub 2000 RPM, are un lag tare neplacut. Eu schimb in jur de 5K si totul pare in regula.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by darksun View Post
                      Eu schimb in jur de 5K si totul pare in regula.
                      La fiecare schimb de treapta?!?

                      Comment


                      • #26
                        Pai cand am drum liber in fata da, consumul e tot pe la 10% in oras si nu mai da in nas masina, sub 2500 de RPM efectiv zici ca are 6 cai frumosi.

                        Comment


                        • #27
                          Pai de la 0.9 ce asteptari sa ai? De unde putere sa traga de jos? Daca era aspirat de 5 litri, mai intelegeam...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #28
                            Geometria turbinei este fixa? La mine este variabila, de aia trage mai bine de jos.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #29
                              motor vw la tine ce pretentii sa ai de la dacia renault ?? geometrie variabila la francezi ei au vazut decit in carti !

                              Comment


                              • #30
                                Nu ai nicio turbina cu geometrie variabila decat daca ai diesel. La benzina nu s-a pus decat pe Porsche si inca o marca. Este greu de fabricat din cauza temperaturilor ridicate la evacuare la motoarele pe benzina.
                                Daca te referi la TSI de pe Seat Toledo atunci sa stii ca are wastegate electric, adica o vrajeala cu ghidon.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google