Cum Sa Fie Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intretinerea ieftina nu va fi niciodata o prioritate dacia. Restul tine de gusturile personale ale fiecarui cumparator. Oricum, daca s-ar "opera" toate modificarile solicitate pe aici nu mai cumpara nimeni Dacia, in primul rand din cauza pretului.

    Comment


    • Ca fabricant de masini trebuie sa scoti un model care in primul rand sa placa ochiului, sa mai adaugi de la an la an cate o imbunatarire mica si uite asa produsul se va vinde altfel ciuciu!!
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • ...sau sa mai scoti de la an la an cate o mica piesa...
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by balooo View Post
          Concentrare pe performante auto si intretinere ieftina. (SF, adevarat, dar speranta moare ultima).
          bine spus , dar slabe sanse tinand cont ca "sefu" e reno .
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Originally posted by balooo View Post
            - Design cat mai simplu, [...]
            - Motoare benzina aspirate decente (actualul 1,6 16V sau chiar 2.0),

            Daca urca pretul, sa scoata AC automat, geamurile electrice si toate gadgeturile inutile si demne de pitipoance din masina. In plus, se pot economisi bani din renuntarea la designul de "masina vestica", si asa nu se vede dinauntru.
            Ce vrei tu exista deja! E vechiul Logan!

            Originally posted by balooo View Post
            (EXCLUS turbo, erase, shift+delete) nu drujbe gen 0,9 ....
            Punem pariu ca drujba aia il face de rusine pe 1.6 8v?

            Comment


            • Toți visează cai verzi pe pereți dar când e de scos banu... pauză.

              Dau în scris: dacă mâine vinde DACIA Sandero RS în serie limitată de 100buc la 17000euro nu se vând nici măcar 50%, pentru că 2.0(F4R), pentru că consumă 12%, pentru că taxe... în general "pentru că" whatever.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by DannyMC View Post

                Punem pariu ca drujba aia il face de rusine pe 1.6 8v?
                Mmm...in cazul fericit in care nu au sarit cele 3 pistonase prin capota, te poti lauda ca faci slalom tinand volanul drept.


                Originally posted by t0rquemada View Post
                Dau în scris: dacă mâine vinde DACIA Sandero RS în serie limitată de 100buc la 17000euro nu se vând nici măcar 50%, pentru că 2.0(F4R), pentru că consumă 12%, pentru că taxe... în general "pentru că" whatever.
                Ce mi-e 10 (1,6 16v 105 cp), ce mi-e 12 la suta?
                Si nu trebuie sa coste 17000, tocmai am spus ca se poate renunta la o gramada de fisticarii inutile ca sa compenseze cu imbunatatiri tehnice.

                In ce iti dau dreptate maxima e faptul cu editia limitata. Inteleg ca romanul este o domnisorica eleganta si sensibila, careia ii trebuie si masaj la urechea stanga in timp ce conduce. Pentru acest roman e bun sa se investeasca doar in imagine si gadgeturi. Dar eu as prefera acea editie limitata, simpla constructiv dar tare in performante si fara atata insistenta pe design. Cat mai hidoasa si mai aerodinamica sa fie.
                Last edited by balooo; 9 March 2016, 01:15.
                sigpic

                Comment


                • in afara de prius, cam toate masinile moderne aerodinamice sunt frumoase: vezi noul c class, s class, audi a4 etc

                  simpla si performanta nu prea se mai poate... eventual sa gasesti un design minimalist dar in acelasi timp sofisticat pe la noul a4, noul volvo xc90, peugeot 308....poate chiar un passat. arata destul de banal si din topor asta nou

                  numai honda, mazda si hyundai-kia mai au prin oferta ceva motoare aspirate de cilindree mare dupa standardele actuale,adica 2l. adica poate fi si un motor mare si un motor mic, depinde de clasa masinii. 2l ar trebui sa produca minimum 200 de cai dupa noile standarde

                  iti recomand noul a4

                  simpla de dinafara si pe dinauntru, nu atrage priviri; aerodinamica e...

                  chiar simpla nu e...

                  Noul Audi A4 e chiar nou. Probabil nu-ți pare diferit din punct de vedere estetic, dar în afară de prezoane e o altă mașină față de vechiul de-acum B8.Detali...


                  pt ce vrei tu exista lada

                  2012 Lada Granta. Start Up, Engine, and In Depth Tour.Link on facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100001421333279Another link to contact with me ...


                  adica ceva de genu asta

                  noul logan nu are multa tehnologie, nu stiu ce ti se pare ca ar fi nu stiu cum, cred ca nu stii cata tehnologie au celelalte masini moderne

                  singurele hibe pe care le vad eu la noul logan: s&s (ok, inteleg, directiva ue, dar eu l-as dezactiva tot timpul, sa si-l...introduca undeva ue ) si problemele mecanice care la logan 1 nu existau; asta nu pot intelege , mi se pare de noaptea mintii; masinile ar trebui sa evolueze, nu sa involueze pe parte mecanica. adica logan 1 statea f bine la fiabilitate iar logan 2 se confrunta cu probleme pe care logan 1 nu le avea: gen ambreiaj, casete de directie, scartaieli sine scaune si alte bazaconii de genu asta. in rest masina e foarte ok, daca remediaza toate neajunsurile/defectele astea de proiectare sau care tin de furnizorul de piese e perfecta pt pretul cerut

                  cat are nou logan cx-u? vreo 0.34-0.36?

                  stii cat ar trebui sa investeasca in design si tehnologie ca sa-l coboare la 0.27 de ex? )

                  astfel incat ce ”economisesc”/(esti) pe dotari de confort devine total irelevant
                  Last edited by cristi....; 9 March 2016, 02:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Când nu ești informat, îți dai cu părerea.

                    La Sandero RS ai deja o mașină sport omologată, adică motorF4R + cutie TL4, frâne pe disc pe toate roțile (fața discuri de 280, iar puntea spate completă, înseamnă 1200euro în piese), roți pe 16, 17 sau 18 (optional chiar și pe RS), bloc ABS cu program RS(defapt e modul XMOD/Extended grip de la Renault Captur) dar la 17000euro.

                    Cât despre TCe cu 5 - 6% consum e normal să te înfurii.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Eu abia astept facelift-ul din toamna deoarece vreau sa imi cumpar si eu masina. Ce sper ?

                      - scaune mai bune - ceva cu sustinere laterala mai buna si mai confortabile.
                      - Prestige cu 0.9 TCe
                      - clima automata ca si optional - e un fix de-al meu clima automata
                      - protectie mai buna impotriva coroziunii
                      - antifonare mai buna

                      In familie avem un Sandero 0.9 TCe Laureate "full fara piele" cu care circula parintii mei si de care sunt foarte multumiti.

                      PS: Ca sa fiu sincer, pe mine, singurul lucru care ma opreste sa cumpar un Logan/Sandero nou 0.9 TCe sunt scaunele incomode pentru mine. Pentru drumuri de max 150 - 200 de km sunt OK dar peste deja incep sa ma incomodeze la solduri. Da, stiu, nu e sanatos si nu e in spiritul conducerii preventive sa faci mai mult de 200 de km fara oprire, dar totusi, pentru mine scaunele nu sunt OK.

                      Din ce masini am condus pana acuma scaunele de la Skoda sunt OK pentru mine. Desigur, nu pot avea pretentia ca Dacia sa puna scaune ca si la Skoda, dar sper ca vor imbunatati un pic confortul lor.

                      Later Edit: Daca faceliftul nu va aduce macar scaune mai bune, voi fi nevoit sa ma orientez spre altceva, din pacate, dar asta nu tine de subiectul acestui topic.
                      Last edited by MAVERICK_SS; 6 April 2016, 12:09.
                      sigpic

                      Comment


                      • Fiabil precum cel din articol "Reteta fiabilitatii: cum a reusit un Logan din Slobozia sa depaseasca 1 milion de kilometri fara interventii majore"

                        http://www.4 tuning .ro/reportaj/reteta-fiabilitatii-cum-a-reusit-un-logan-din-slobozia-sa-depaseasca-1-milion-de-kilometri-fara-interventii-majore-30051.html

                        Comment


                        • Pai 1.4 nu se mai face, 1.2 si 0.9 ramane de vazut daca ajung la asemenea kilometraj fara interventii majore.

                          Comment


                          • nu merge link-ul

                            Comment


                            • Pentru 1.2 16v D4F sunt sanse sa prinda un asemenea rulaj fara sa se umble in el este un motor de generatie veche in schimb de 0.9 e prea devreme sa ne pronuntam.
                              Pe mine ma deranjeaza ca la L2 nu s-au rezolvat problemele generatiei anterioare dar in schimb au adus lucruri noi adaugate probabil ca sa nu piarda masiv din vanzari.
                              Last edited by prometheus; 6 April 2016, 20:56.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Originally posted by FloNick View Post
                                nu merge link-ul
                                Merge link-ul, scrii intr-un cuvânt 4 tuning.ro și o sa mere.
                                Last edited by aris86; 6 April 2016, 22:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google