Cum Sa Fie Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Faceti ce faceti si tot la scandal ajungeti.
    Un lucru nu inteleg, totusi.
    De vreme ce unii ati declarat in zeci de randuri ca nu va mai intereseaza Loganul ca viitoare achizitie, care-i faza de va doriti ceva de la aceasta masina? Mie, sincer mi se pare ca cineva "baga batul prin gard", dupa care se da victima.

    Va rog sa incetati cu duplicitatea asta; deja topicul a devenit, ca multe altele, subiect de galceava.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #62
      Daca spui ca vrei ca noul Logan sa aiba in sfarsit TABLA, mi se pare un lucru decent ca parere

      Fara rost e grija pentru optiunile auto ale cuiva, in loc sa mai masori bateria aia, daca tot nu vrei sa calmezi oamenii ce ma ataca nejustificat, provocand flame-uri, sugerandu-mi sa ma car de pe forum etc..
      Deci dumneata Iancule bagi batul prin gard mai tare decat altii, girandu-i din postura de moderator. Rusine!

      Eu propun sa aiba TABLA buna noul Logan.
      Mai voteaza cineva pentru asa ceva sau toti sunt impotriva?
      PS: Daca raman doar eu care doresc asta, ma car pe forum Sandero, sa vorbesc cu colegul cu strutul.
      Last edited by mr.K; 29 January 2016, 19:00.

      Comment


      • #63
        In general citesc cam tot ce se scrie pe aici, iar daca discutam despre acest topic, pot spune am vazut posturi in care se discuta obiectiv despre ce ar trebui imbunatatit la Logan(suspensii, antifonare, protectie anticoroziva, comenzi, scaune etc); asta pana sa vii d.ta, cu acel fel foarte personal de a posta, unde strecori mici rautati si etichetari gratuite.
        E problema dumitale, dar uite ca nu e prima data cand oamenii sunt revoltati ca la sunt facute masinile carute, ligheane, farase.

        Uite si asta e o mica rautate; tocmai ce spuneam.
        Fara rost e grija pentru optiunile auto ale cuiva, in loc sa mai masori bateria aia
        ...
        Grija...

        Nu trebuie sa ma gasesti pe mine tap ispasitor pentru ceea ce ti se intampla aici; eu doar am constatat ce se intampla si mai ales, DE CE, se intampla. Dupa ce s-a intamplat.
        Mai departe e doar problema dumitale cum te prezinti pe acest forum.

        Succes la discutii, ON TOPIC.
        Last edited by IancuMIC; 29 January 2016, 22:50.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #64
          Problema e ca nu doar constati, ci torni gaz pe foc.
          In fine, ma pot apara singur, voiam doar sa o fac intr-un mod civilizat.

          Comment


          • #65
            Un moderator iti spune ca provoci scandal, iar tu ii reprosezi ca toarna gaz pe foc; culmea tupeului, ce sa zic...Intotdeauna altii sunt vinovati pentru modul tau agresiv de a posta uneori.
            Ia sa vedem cati vor intelege ca am turnat gaz pe foc?
            Iti garantez ca oamenii astia de aici sunt de buna credinta si au inteles exact situatia; nu va iesi niciun foc.
            Ii desconsideri profund.
            Foc a fost inainte, fara interventia mea.
            ...
            Bun, hai depasim momentul si sa revenim la subiect.
            Last edited by IancuMIC; 29 January 2016, 22:56.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #66
              Off. Pe alte forumuri de mărci/modele dacă nu ai marca/modelul nu intri, iar dacă intri, la primul derapaj ai ban.

              On: aici e clar motorizări, tren rulare, dotări ,nelămurit e prețul maxim acceptabil pentru un Logan cu tot ce se poate pune pe el.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #67
                Un pret normal este 10000 euro, dar cu pretentii la calitate, garantie, comportament reprezentante, si multe accesorii (la care noi suntem defavorizati, nu inteleg de ce suntem tratati drept fraieri). Ce pretenti sa avem in tara cu mii de km de autostrazi pe hartie......
                Dpmdv daca apar probleme tehnice minore dupa cinci ani si rugina, nu este ceva important.
                Last edited by Oti; 29 January 2016, 20:27.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #68
                  pretul corect e o chestiune relativa, eu nu cred ca Dacia se inbogateste in Romania, vanzand cele mai ieftine masini... si sa vrei servicii de masini scumpe la pret jumatate iarasi e exagerat... dacia pana una alta a implinit un vis romanilor de rand - sa poate si omul de rand cu un servici normal sa cumpere o masina noua...pana la dacia Logan existau doar seconduri scumpe si Cielo sau Espero pe care si le permiteau doar cei cu bani...
                  RTFM

                  Comment


                  • #69
                    Foarte corect, are dreptate colegul dadan, loganul este o masina noua pe care sa si o poata permite romanul mediu, din patura de mijloc ca sa zic asa, care nu vrea un sh cu multi km la bord, si alti multi km dati in urma, sh in care sa bagi cateva mii de euro in 5 ani, cat are dacia garantia extinsa

                    On topic, pe logan renault ar putea pune multe dotari si sisteme, dar ar creste pretul prea mult, si deja s ar duce intr o zona care ar concura cu alte marci mai cunoscute si mai de renume, inclusiv renault
                    Cred ca dacia intentioneaza sa ramana in segmentul low cost,smart bay, accesibil, cum s ar numi el

                    Comment


                    • #70
                      Eu nu inteleg. La rusi se poate, la noi nu, sare din pret, nu mai este lowcost?
                      Da-o naibii de tabla, sa rugineasca....eu vreau sa gasesc presuri, deflectoare aer ca lumea (din alea pt parbriz si geamuri spate), protectii margine portbagaj, praguri, carenaje roti si multe altele pentru Sandero2.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #71
                        Sa-ti rugineasca, daca asa vrei/nu te deranjeaza. Cu toat eca, tinichigeria e scumpa, ca-i Logan, ca-i Mercedes.

                        Niste frane ca lumea ar prinde bine la noul Logan.
                        Ar fi ceva bun si pentru aia care nu au Logan, deoarece ar creste siguranta pe drumuri.
                        Last edited by mr.K; 30 January 2016, 16:54.

                        Comment


                        • #72
                          Dacia "investeste" în cercetarea noului logan

                          Comment


                          • #73
                            Prin frane ca lumea la ce te referi ? Mie unul mi se pare ca opreste bine masina asta, chiar foarte bine, nu am ce sa reprosez, chiar sunt multumit la capitolul asta. Poate te referi la frane pe disc spate, dar "ma-ndoi" ca va revolutiona distanta de franare ...

                            Comment


                            • #74
                              El o fi unul dintre aia care daca nu au discuri pe spate, masina nu franeaza "cum trebuie".

                              On topic : si mie mi-ar place sa se umble un pic la antifonare + calitatea plasticelor la interior.

                              Comment


                              • #75
                                da puimik, aici sunt 110% de acord cu tine. Daca ar fi ceva de imbunatatit si eu sunt de parere ca antifonarea + plastice mai bune la interior ar fi de departe primele lucruri care ar trebui implementate. Xenoanele, frane pe disc, motoare de 200 de CP etc pot veni mai tarziu, mai intai sa rezolve bubele mari si p-aia mai vorbim de alte chestii .
                                #3 ar putea fi vopsea mai buna, cu toate ca nici asta nu e rea, se zgarie foarte repede lacul ala de suprafata, vopseaua ca s-o zgarii trebuie aplicata o forta considerabila parerea mea.
                                #4 tabla de o calitate superioara, vad ca este foarte blamata pe forum, dar sincer am vazut mai multe passat'uri ruginite decat Logan'uri ... Raportat la numarul de Logan'uri in circulatie, chiar nu vad sa aiba probleme majore cu rugina. Mi-am facut un obicei sa arunc o geana la toate logan'urile sa vad rugina, cu riscul de a fi injurat de colegii care deja au suferit pe tema asta, nu am vazut probleme 99% din masini
                                #5 S-o faca mai joasa, am 1.80 si mai am o juma de metru pana-n plafon. Poate si garda la sol mai coborata, pana cand mai au de gand s-o arda cu vechea placa cum ca e masina de Romania si trebuie garda inalta bla bla bla. Doar nu e off-road, hai sa fim seriosi ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google