Grindina Din Petrosani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si unde e legatura cu grindina? Aia e rugina, intra in topicul de rugina de pe acest forum, eventual o comparatie intre rugina Loganului si cea a Passatului.

    Comment


    • E un coleg pe forumduster, tot din Petroșani, tot grindină tot pdr doar vreo 10900ron devizul
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Și la Carei, au fost ciuruite mașinile de grindina, le-au scos la vanzare.

        Comment


        • Originally posted by MihaiiahiM View Post
          Eu cred ca trebuie avute in vedere agresivitatea verbala si atotstiinta domnului @mr.K!

          Ai report.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            E un coleg pe forumduster, tot din Petroșani, tot grindină tot pdr doar vreo 10900ron devizul
            Reparatia facuta pe CASCO? Eventual pune-mi te rog un link.
            Multumesc!
            Prowd of my new wheels!

            Comment


            • Saga se apropie de final. Am fost chemat in jur de ora 15 sa ridic masina. Sa vedem ce treaba au facut! Am sa revin cu foto
              Prowd of my new wheels!

              Comment


              • Deznodamantul ?

                Comment


                • Pozele! Modalitatea de reparatie. Hai cu egalarea!

                  Comment


                  • deznodamantul... inca nu e gata. Am facut scandal, evident. Se vede lucrarea facuta cu picioarele dupa 3 saptamani. Cred ca au lucrat in graba ca venea nebunu` (eu adica) sa o ia. In afara de faptul ca se vede pe unde s-a pus kit, zonele vopsite sunt pline de impuritati. Am sunat la Vocea Clientului, in ~30 minute a venit directorul de la service "da domnule, este vina noastra, se vor revopsi toate elemente". Asa ca in septembrie duc din nou masina la service. Ar fi mai mult de spus, dar nu mai am chef sa scriu atat.
                    A! sa nu uit! Au "uitat" cei la caroserie, vopsitorie, whatever, sa puna inapoi colantele de pe stalpii centrali, cica "nu are uzina dom'le, noi am facut comanda" (s-o creada mutu') si stickerele aniversare, plus ca nu stiu ce au facut, dar covorul din portbagaj (de pe roata de rezerva) era ud fleasca si indoit acolo unde se prinde.
                    Fotografii am sa fac cand o sa se si vada impuritatile alea.
                    Prowd of my new wheels!

                    Comment


                    • Imi pare rau sa aud asta! eu ti-am scris ca o sa iasa o mizerie , nu mai crezut ! cu tona de kit pusa pe masina! pacat de ea ! eu in locul tau as schimba service-ul , e clar ca cei de acolo sunt vai de ei!!
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Cand eu spuneam de chit...au sarit toti pe mine. In afara de PDR, chitul e metoda de aducere la nivel a tuturor denivelarilor de pe tabla, alta nu exista.
                        In toata lumea se pune chit. Kit-ul e altceva.
                        Last edited by mr.K; 28 July 2016, 17:29.

                        Comment


                        • nu stiu ce vorbesti tu acolo, in afara de grammar nazi n-ai adus nimic constructiv. nu ma pricep la metode de reparatii. asta ca paranteza la domnul-stie-tot (se stie el, o sa reactioneze in 5, 4, 3, 2, ...).
                          legat de subiect, or sa faca la masina aia pana iese cum trebuie. costurile lor ma lasa rece. poate cu ocazia asta au sa realizeze ca trebuie sa faca ce au fost platiti sa faca. o sa refuz lucrarile pana iese ce trebuie.
                          Prowd of my new wheels!

                          Comment


                          • Iar eu cand spuneam ca nici mama lu' PDR nu mai poate reface acea suprafata mi s-a replicat ca nu sunt documentat, ca sunt unul din aia care ar trebui sa ma fac samsar de masini.
                            E regretabil sa vezi o astfel de masina - cat de distrusa poate fi de o grindina si cat de superficial poate fi reparata de reprezentanta - insa nu inteleg de ce, prin faptul ca ne-am spus o parere trebuie sa fim considerati neconstructivi.
                            Eu cred ca am emis cea mai constructiva parere ... nu merita efortul (financiar, psihic etc) pentru a mai repara o astfel de masina. Asiguratorul ar fi trebuit sa propuna, de la bun inceput, dauna totala - despagubire integrala sau partiala cu pastrarea epavei etc ... cu siguranta bataia de cap era cu totul alta.
                            In fine ... regretabil incidentul.

                            By phone using Tapatalk and Galaxy S6 EDGE PLUS
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • Originally posted by AlexPetro View Post
                              nu stiu ce vorbesti tu acolo, in afara de grammar nazi n-ai adus nimic constructiv. nu ma pricep la metode de reparatii. asta ca paranteza la domnul-stie-tot (se stie el, o sa reactioneze in 5, 4, 3, 2, ...).
                              legat de subiect, or sa faca la masina aia pana iese cum trebuie. costurile lor ma lasa rece. poate cu ocazia asta au sa realizeze ca trebuie sa faca ce au fost platiti sa faca. o sa refuz lucrarile pana iese ce trebuie.
                              Uite ce ziceam.
                              Originally posted by mr.K View Post
                              PDR-UL n-are treaba cu campul electromagnetic.
                              De indreptare tabla in camp electromagnetic nu am auzit inca. Am vazut de aia cu chit cat incape, la reprezentanta. O masina albastra era alba 90% de la chit.
                              Aia de la reprezentate oricum habar nu au PDR.


                              Eu te inteleg ca esti nervos pe cei de la reprezentanta, dar chiar daca nu te pricepi la metode de reparatii, m-ai contrazis cu orice am afirmat doar de dragul de a face front comun cu cei ce ma denigrau.

                              In fine, ma lasa rece aroganta ta.
                              N-ai decat sa te iei la tranta cu reprezentanta, ei reprezinta milioane de euro ca dealer, tu doar cateva mii pe o masina cumparata deja.
                              O sa te rogi sa ti-o dea mai repede data viitoare si o sa o iei cum o iesi.
                              Last edited by mr.K; 28 July 2016, 18:22.

                              Comment


                              • Domnul Iancu a spus ca a rezolvat-o in regie proprie prin metoda PDR, asigurarile au decontat lucrarea. Trebuia sa te interesezi cum decurg lucrarile. Tu ai procedat ca si cum ai da cheia la apartament cu tot ce este in el pt o varuiala si ai plecat pt 2-3 luni la bunici la tara in speranta ca treaba o sa fie la cheie. Cand te intorci, il gasesti fara usi si cu o şatra, in chirie pe viata. Traiesti in Romania. Daca nu stai cu ochii pe ei o sa faca tot aia.....cauta un amic prin apropiere daca tu nu poti, macar o vizita la doua zile in reprez pt a da ok-ul.
                                Eu am trecut prin asa ceva, din punct de vedere al atitudinii reprez fata de client. Cand ceri ceva si vezi ca o dau cotita, sigur nu se pricep si este bine sa schimbi firma.
                                Last edited by Oti; 28 July 2016, 18:54.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google