Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vad ca ai motorul de 1,2. Cum de te pricepi asa de bine la cum merge 0.9 cu benzina super plus sau cu gaz?

    Comment


    • #32
      razvanCC iti spun eu: zero diferente intre OMV 95 si OMV 100.

      Comment


      • #33
        Același lucru l-am testat pe 1,2 cu benzina 100 omv/mol 98 și petrom 99 și comparativ cu 95 de la rompetrol. Diferențe au fost mici, nesemnificative care sa merite sa ard banii pe un carburant mai scump.

        Comment


        • #34
          Deoarece fără Medianav pornit, nu ai imagine de la camera de marșarier oricum stai 1 minut, deci poți sta cu motor pornit - 2 iepuri dintr-un foc
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #35
            Originally posted by bolovan View Post
            razvanCC iti spun eu: zero diferente intre OMV 95 si OMV 100.
            Cand o sa vina iarna o sa vezi diferenta, mai ales la pornirea la rece ;)

            Comment


            • #36
              Da...stiu...o sa porneasca in trei

              Ca fapt divers,. benzina de 95, 98, 100...toata-i de fapt de 92 parca...si doar aditivata ca sa-i urce cifra octanica.
              Cisterna are un singur compartiment...si transporta un singur sortiment de benzina

              Comment


              • #37
                Fie ca tine si basta . Fiecare pune ce vrea in rezervor, eu dau banul pe benzina scumpa si nu am probleme cu turatia motorului nici la relanti si nici la oricare alta turatie, fie ca e vara torida sau iarna geroasa.

                Comment


                • #38
                  Deci eu merg pe benzina de 95 de unde apuc
                  Si nu am probleme iarna la -20 grade
                  Benzina de 99 parca se duce prea repede din rezervor
                  Daca gasesc de 92 de aia ii pun



                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu 4000 de km am folosit doar rompetrol 95, iar de vreo 550 de km folosesc doar OMV 100 si motorul merge mult mai bine.
                    Raspunde mai repede la reprize scurte de accelerare, parca cilindreea mica nu-si mai spune cuvantul asa cum o facea cu benzina 95.

                    Comment


                    • #40
                      Eu zic ca este placebo! Motoarele cu raport de compresie mic (cum sunt cele supraalimentate) nu beneficiaza cu nimic de pe urma combustibilului cu cifra octanica mare.
                      Nici eu nu am avut nici un fel de probleme la pornire pe vreme rece cu benzina de 95.
                      DannyMC
                      Loganist de 5 stele
                      Last edited by DannyMC; 26 July 2016, 19:27.

                      Comment


                      • #41
                        Mie mi se pare ca vibreaza mai putin cu 100. Si oricum diferenta nu e asa de drastica incat sa ma intereseze ca dau un extra 20 de lei. Important e ca ma simt eu bine.

                        In schimb la diesel, bag mereu de aia buna si se simte bine de tot de la zgomot motor pana la cum trage.

                        Comment


                        • #42
                          Aia de 99 sau 100, odată ca e mai scumpa, dar se și consuma mai repede. Fiecare pune ce vrea cu banii lui, dar dacă tragi linie la sfârșitul anului, o sa constați ca arzi bani de pomana.

                          Comment


                          • #43
                            Are aditivi de curatare mai performanti cea de 100 ca nu degeaba este mai scumpa , sa zic asa un plin cu un Omv100 la 15 plinuri de 95 eu zic ca se merita , mai curata instalatia de alimentare cat de cat.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #44
                              Cam asa arata filtrul de motorina dupa 10.000 km.Motorina numai cea scumpa de la MOL.Concluziile le trageti voi singuri.
                              Attached Files
                              SCORPION21
                              Avansat
                              Last edited by SCORPION21; 27 July 2016, 07:19.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by prometheus View Post
                                Are aditivi de curatare mai performanti cea de 100 ca nu degeaba este mai scumpa , sa zic asa un plin cu un Omv100 la 15 plinuri de 95 eu zic ca se merita , mai curata instalatia de alimentare cat de cat.
                                Ai dreptate: Are aditivi de curatare mai performanti cea de 100 ca nu degeaba este mai scumpa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google