Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pai are uleiul din fabrica
    Deci
    Ce ulei avem acolo?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • #77
      Si cu uleiul de fabrica mergi 20.000 km?

      Stiti daca Dacia ofera scut motor pentru orice versiune (inclusiv Acces) ?

      Eu am scut, dar nu-mi aduc aminte sa-l fi cerut. M-a intrebat un prieten si n-am stiut sa raspund.

      Comment


      • #78
        Orice versiune are scut, dar nu orice versiune are bară stabilizatoare !
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #79
          Originally posted by t0rquemada View Post
          Orice versiune are scut, dar nu orice versiune are bară stabilizatoare !
          Aia e sa-ti ia ochii, ca stabilitatea e o gluma proasta la masina asta.

          Comment


          • #80
            Uleiul de fabrica l-am schimbat la 14000 km si era negru tuci. Apoi elf l-am schimbat la 13000 si arata cat de cat ok. A treia revizie l-am schimbat la 10000 km si ar mai fi mers fara probleme, era culoarea maro, fara depuneri. Deci?

            Comment


            • #81
              Originally posted by Amiralul View Post
              Si cu uleiul de fabrica mergi 20.000 km?



              Stiti daca Dacia ofera scut motor pentru orice versiune (inclusiv Acces) ?



              Eu am scut, dar nu-mi aduc aminte sa-l fi cerut. M-a intrebat un prieten si n-am stiut sa raspund.


              Eu am mers intodeauna pana la 20.000 cu reviziile
              Nu a contat uleiul , chiar si cu Dacia Oil
              Acum mai la batranete ii bag un ulei care are intervalul de schimb peste 20.000 ca sa merg linistit cu el macar 20.000 km


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • #82
                aris86 la ultimul schimb...probabil uleiul nu a spalat calumea?
                Calitatea uleiului nu se poate verifica prin culoare/gust/textura/aroma. Calitatea uleiului scos se verifica prin analize de labrator.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by stoicanu View Post
                  Eu am mers intodeauna pana la 20.000 cu reviziile
                  Nu a contat uleiul , chiar si cu Dacia Oil
                  Acum mai la batranete ii bag un ulei care are intervalul de schimb peste 20.000 ca sa merg linistit cu el macar 20.000 km
                  Pentru asta am intrebat. M-am gandit ca daca apare pe bord cheita aia cu 20.000km atunci inseamna ca trebuie schimbat primul ulei.

                  PS: Multam iar t0rquemada

                  Comment


                  • #84
                    Acum...totusi...inginerii aia care au spus ca merge 20.000 cu un schimb cu dacia oil...au proiectat un motor...banuiesc ca stiu ei ceva mai multe decat noi astia de pe forumuri (programatori, juristi, economisti etc). Parerea mea.
                    Iar cum stoicanu a ajuns la 150.000 km...fara probleme...si fara defectiuni,..

                    Comment


                    • #85
                      Mergeți voi cu el 20000 km și apoi la 100000 km posibil sa schimbați lanțul de distributie.

                      Comment


                      • #86
                        aris86 mdea...adevarat...true. Nu prea s-au priceput aia. Mai ales ca nimeni nu a mers ...ba..s.tai ca sunt ceva persoane pe aici ce au mers cu dacia oil...si n-au avut probleme cu masina.
                        Nu sustin dacia oil. Foarte probabil nici eu n-am sa-l bag la urmatoarea revizie. Dar sa nu exageram. Masina a fost conceputa sa mearga 20.000 km intre revizii cu un ulei mediu ca si calitate...
                        Asta-i exact ca si cu benzina...bagi benzina cu cifra octanica 100...si ci ca merge masina mai bine...Asta-i ca si cum ai pune o sursa de 1KW pe un PC care consuma 200W.

                        Comment


                        • #87
                          Eu o sa schimb uleiul acuma la 2500 km pe rodaj si apoi din 10k in 10k. I don't care ca tine 20K, cu cat mai des cu atata mai bine.

                          Comment


                          • #88
                            Da...dar sincer...din punctul meu de vedere faptul ca o sa tina motorul 6-800.000 km nu ma incalzeste...cu atat mai mult cu cat durata lui de exploatare o sa fie de maxim 350.000 km (10-12 ani).

                            darksun cati km faci pe an?

                            Comment


                            • #89
                              O fi fost proiectat, dar depinde și de condițiile de exploatare locale, trafic aglomerat bara la bara, praf mult, variații mari de temperatura de la iarna la vara.

                              Comment


                              • #90
                                aris86 da, foarte adevarat. Si in cartea tehnica scrie asta. Dar cum 70-80% din drumuri sunt afara. Cat se circula in oras devine nesemnificativ.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google