Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • anduvirgil
    replied
    N-am experimentat asemenea comportament si nici nu-mi doresc!

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Singurul 0,9 TCe pe care l-am condus este al meu si vorbesc doar prin prisma experientei proprii. Niciodata, fie iarna, fie vara, nu a mers "inecata". Nici macar cateva secunde. La mine, tendinta "de a da in nas" apare extrem de rar si doar atunci cand o iau din loc imediat dupa pornirea motorului si mai ales cand o fac prea repede si doar in D inainte de a schimba din 1 in 2 si niciodata din 2 in 3. De cele mai multe ori dimineata, cand plec in D tine primele doua trepte mai mult decat de obicei schimband la o turatie cu 500 rot/min mai mare decat cea uzuala. Nici in manual, unde schimb intotdeauna la o turatie mai mare decat cea din D, nu a fost prezent pana acum acest fenomen.

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    Colegii raporteaza faptul ca merge inecat primele minute nu neaparat ca moare motorul. Spunea cineva ca e chiar foarte greu sa mergi cu ea in asa fel de prost merge, pt ca da in nas.

    daca intr-adevar asa este, chestia asta e o problema. despre ce vorbim? am avut fiecare (banuiesc) o gramada de masini si ati mai intalnit voi asa ceva pe undeva si sa spuneti ca "este normal" ?!

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Si 0,9 TCe porneste la fel de usor indiferent de temperatura. Intr-un interval termic de aproximativ +10 grade Celsius si -5 grade Celsius poate avea o fluctuatie mai puternica la ralanti pana pe la 500 rot/min, uneori cu oprirea motorului dar neplacerea poate fi foarte usor evitata prin ciupirea usoara a acceleratiei atunci cand simtiti ca turatia scade prea mult.


    Leave a comment:


  • Stormy
    replied
    Poate pentru ca la -15 este umiditatea mai scazuta.

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    De fapt la 5 grade se comporta mai prost decat la -15! N-am reusit sa-mi dau seama de ce!

    Leave a comment:


  • Stormy
    replied
    Maskatu Iarna cateodata, din intamplare, este ger si fara zapada sau gheata.
    Si da, cand aveam logan 1.4 2007 plecam si la -15° fara sa stau mai mult de 10 secunde, si ce sa vezi, mergea perfect, am vandut-o anul asta cu motorul in stare ireprosabila.
    Pai asta daca la 5° danseaza asa, la -15° cum o fi?

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Adica voi vreti sa ziceti ca iarna, cand e zapada pana la genunchi, zi masina bocna... voi nu porniti absolut deloc motorul, dezaburirea la luneta, si aeroterma pe cald spre parbriz? Adica stati 15-30 minute, dati zapada, dezghetati masina, dati zapada de pe masina, va urcati in masina, dati cheie, stati 30 secunde - 2 minute, si ati plecat? Pe bune?

    Leave a comment:


  • Stormy
    replied
    Cu easy-r e groasa rau de cand s-a racit dimineata. Oricat de finut ai calca acceleratia, daca nu stai macar 2-3 minute cu ea pornita inainte sa pleci, te zdruncina bine. Mi-e frica de vremea cand va veni gerul.

    Leave a comment:


  • cricri51
    replied
    Megane 1 1,9dCI, 16 ani si jumatate, 480 kkm. N-am incalzit niciodata motorul pe loc. Pornire vara dupa 5-10 sec, iarna dupa 15-20, uneori 30 sec (depinde de zapada/gheata de pe geamuri). Plecat tr1, accelerare foarte usoara, tarziu (cam 300 m) tr2, accelerez pe masura ce simt ca masina "vrea". Si acum am consum vara pana in 5, daca nu fortez, pana in 6 mers "la greu", ceva genul Comarnic-Sinai-Predeal sau autostrada, iarna +1...1,5. Cu 0,9 nu stiu cum va fi, n-am avut temperaturi sub 5 grade, dar prevad ca va trebui sa incalzesc (putin??!!!) motorul, fie si numai pentru easy-R. Deocamdata max 1 min a fost de ajuns.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Eu zic sa le porniti de seara, sau mai bine nici nu le mai opriti... Iarna mi se pare super normal sa o tii 2-3 minute, maxim... Vara astepti 20 secunde si gata, ca nu ii dai talpa deloc pana nu ajunge la 90 de grade apa, iar e normal mereu, si vara si iarna, asa o protejezi.... Dar sa o tii aiurea pornita, nu vad motive.

    Leave a comment:


  • danLaza
    replied
    bossake daca tu crezi că 3/5 minute e mult atunci încearcă să renunți la mașina și să treci la bicicleta. Motorul unei mașini e făcut din mai multe materiale, fontă,otel, aluminiu etc și fiecare are un coeficient de dilatare diferit. Motorul unei mașini e făcut să funcționeze în parametri la o temperatura de peste 80°C,în cazul asta pun eu întrebarea,la o temperatură de-°C 3/5 min e mult sa sa ajunga in temperatura optimă?. Oare nemții de ce pornesc strungurile, într-o fabrică cu o ora înainte de începerea lucrului?

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Originally posted by anduvirgil View Post
    In general la - grade cureti geamurile de gheata, iesi din parcare, curte, garaj...faci manevre si abia apoi la drum...si nici atunci nu dai talpa...
    Ce-mi e ca sta cu 1000 ture pe loc 1-3 minute sau 1700-2000 ture cca 300 m pana la strada principala ....
    Corect, asa am facut cu toate masinile si nu a fost absolut nicio problema. Ideea e sa ajunga uleiul la tacheti cat mai rapid.
    Nu inteleg de ce trebuie sa ti masina 5 minute pe loc...

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Aici intervine o chestie.... inteligentii astia nu au pus si ei afisaj pentru temperatura motorului ca sa il poti exploata corect... adica eu schimb la max 2500-3000 dar habar nu am cand motorul ajunge la temperatura optima. Probabil atunci cand data caldura la maxim pe cald, vine aer fierbinte dar e discutabil. Am vazut ca se poate activa in cv ceva cu liniutele sa apara sau am inteles ca se poate pune obd dar e incomod sa stai sa te conectezi mereu la el, sa deschizi telefonul, aplicatia, etc..

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    Una e astepti 20-30secunde maaaxim 1 minut iarna si alta e ce zic unii ca trebuie sa astepti 3 minute 5 minute...e enorm...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google