Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Raspund si aici sa vada toata lumea.
DA, EXISTA o versiune de soft mai noua pentru motorizarea 0.9 TCe E5 (fabricata pana in luna mai 2015).
PS: recomandare pentru cei cu probleme la relanti - update (eu am facut la DACIA Gaesti) sau stage la TCM cu 100CP si scapi de stres.
Leave a comment:
-
Este disponibila versiune noua de soft (banuiesc calculator injectie) pentru 0.9tce?
Leave a comment:
-
Rezolvat prin stage I si doar benzina MOL (mult mai curata).
La mine a fost vreo problema soft cred...s-a rezolvat prin upgrade.
Leave a comment:
-
Aceeasi problema cu relantiul am avut o si eu.Am rezolvat problema prin curatirea clapetei de acceleratie.
Leave a comment:
-
Originally posted by sebibv View PostC.Mike ... cred ca nu mai vrei dacie data viitoare, nu? Desi .... sunt sigur ca si alte marci au problem....
Dar sa speram ca o sa se rezolve cu update soft si pentru pornire si la easy-r. Din punctul meu de vedere la pretul pe care l-am platit am obtinut o masina ok si ca nivel de echipare(varianta prestige) plus 5 ani garantie (5 ani fara griji).
Leave a comment:
-
Originally posted by sebibv View PostSi eu il condider (inca) o alegere buna insa...Totusi, poate puteam sa fac un efort sa merg pe megane....
Sa nu crezi ca daca iti luai Megane gata scapai de probleme...Sunt si acolo destule ca la orice marca. Poate ca erai si mai ofticat tocmai ca ai facut efortul respectiv si aveai alte pretentii. Arunca un ochi pe forumul aferent, poate te mai linistesti
@ris86, eu pe asta n-o cred... Totusi hai sa ne gandim ca Dacia vinde si in Vest si sa nu aud placa ca vezi doamne pentru piata din Vest se fac mai bine si doar pentru fraierii de romani le fac sa se strice imediat.Last edited by sadicu; 8 March 2018, 11:00.
Leave a comment:
-
Si alte marci au probleme, insa indiferent ce masina/produs cumperi, trebuie sa functioneze in parametrii. Aveti garantie, stati pe capul lor scrieti la VC, faceti filmulete si trimiteti si la ANPC, nu va lasati intimidati de reprezentante. Pe principiul, ”las-o ca merge si asa”, nu se rezolva nimic si cei din fabrica ii dau inainte.
De pe surse, cica ar trebui sa fim multumiti ca porneste masina, la cata economie a facut Renault pe Dacie.
Urmatoarea masina, nu va mai fi Dacie......
Leave a comment:
-
Mersi. Pana acum numar asa:
- 3 porniri cu scadere de turatie
- 1 cu oprire motor.
Oricum, inteleg ca la atii face mai des figuri.
C.Mike ... cred ca nu mai vrei dacie data viitoare, nu? Desi .... sunt sigur ca si alte marci au problem....
Leave a comment:
-
@sebibv, daca ai vreodata vreun pe la Pitesti, poate ar fi bine sa te programezi la service-ul lui Stroe.
Cei care aveti probleme la pornire, sa nu fie si de la clapeta de acceleratie, care in anumite conditii atmosferice sa dea rateuri?
Leave a comment:
-
Nu exista o legatura intre altitudinea medie si pornirea motorului si nici cu umezeala. Nu stiu ce a spus torquemada dar nu cred ca la asta s-a referit. In manualele tehnice nu se poate scrie asa ceva. Cu umezeala era valabil cand masinile aveau capac Delco pe care aparea condensul si aveau loc descarcari parazite. Daca am fi la peste 4000 m poate , dar Tibetul este departe de Europa . Intr-adevar aerul mai rarefiat de la altitudini foarte mari poate influenta nesemnificativ pornirea , initierea aprinderii . Dar toti am simtit pe Transfagarasan scaderea puterii motorului , odata de la altitudinea mai mare , doi de la procentul de umezeala si trei de la supraincalzirea motorului . Se mai stie ca un motor cu ardere interna "trage" mai bine pe racoare cand aerul este mai dens si implicit cu o concentratie mai mare de oxigen. La motoarele turbo nu prea se simt aceste influente din cauza supralimentarii cu aer.Last edited by georgstelsib; 8 March 2018, 08:32.
Leave a comment:
-
Eu cred ca putem spune ca face figuri doar la temperaturi usor peste 0 grade, nu?
Leave a comment:
-
@stoicanu
Nu avem cum sa nu acceptam, ne lovim in fiecare dimineata de problema, o adevarata loterie, "se opreste sau doar oscileaza" . Doar incercam se ne dam seama de ce, din ce cauza.
Cine stie poate inspiram vreun geniu Dacia care intamplator sa rataceasca pe forum si poate se gaseste si solutia. Poti sa stii?
@sebibv sunt mai tare ca tine, eu o am si pe aia cu easy-r. Dupa ce trec de faza cu pornirea, începe aia cu trepidatile.
Din nou SUPERB.Last edited by C.Mike; 7 March 2018, 23:49.
Leave a comment:
-
Eu am fost in reprezentanta cu problema cu uleiul (ulei peste limita).
Copilul (ca asta era) de la garantii m-a intrebat daca am avut probleme cu pornirea...deci ceva stia. I-am zis si ca da, de cateva ori. Apoi l-am intrebat daca au mai fost reclamatii si a tacut. Deci se stie....insa problema e clasica...fara erori.
Probabil ca o sa apara un update insa...daca nu se misca ptr Easy-r...la noi problema e muuult mai mica.
Leave a comment:
-
Eu zic ca trebuie acceptat faptul ca sunt probleme
Nu trebuiesc cautate scuze
Altitudine Latitudine Longitudine umezeala etc.
Leave a comment:
Leave a comment: