@sebibv
Este posibil sa nu aiba legatura cu umezeala. Poate fi vorba despre presiunea atmosferica sau despre concentratia de Oxigen. Poate ne da amanunteT0rquemada.Oricum ar fi bine sa gasim un numitor comun la cei cu probleme la pornire.
Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Asa ca o mica atentie....
@sebibv In postul cu numarul 142 scrie "altitudinea" si nu "atitudinea"
Nu faceam legatura pentru postul tau de la numarul 143.
Leave a comment:
-
Oricum, am decis sa nu am mai enervez. E totusi un fier. O sa mai revin daca mai observ ceva. Pana una alta, la mine functioneaza doar sfatul lui torquemada, cu asteptatul dupa stinsul martorilor. Cred ca am mai multe beri sa-i dau.
A....eu am citit "atitudinea". Totusi, torquemada a zis de 2 ori ceva legat de umezeala. Masina mea sta intr-o zona in care nu bate soarele... ar fi fost interesant de testat teoria lui. Din pacate nu stiu cum as putea masura umiditatea...daca pun un higrometru in interior va fi irelevant.
georgstesib este din suceava conform profilului.Last edited by sebibv; 7 March 2018, 21:55.
Leave a comment:
-
Originally posted by t0rquemada View PostLa tine mai e un factor: altitudinea
Doar o presupunere.
Leave a comment:
-
Nu toata lumea. Sunt cazuri izolate (nici eu n-am probleme)...
Doar ca...diverse cazuri izolate (aici cu pornirea, eu cu acceleratia). Incep sa nu mai fiu chiar asa de incatat de motorasul. Chiar daca inca-l consider alegerea cea mai buna pt mine.
Leave a comment:
-
Eu am 0.9 TCE Euro6 achizitionat in octombrie.
Merg luni-vineri cel putin 40km pe zi. Niciodata pana acum nu am avut probleme cu pornirea nici cand termometrul exterior arata -15 grade..
Leave a comment:
-
Îmi pare rau dacă am făcut vreun comentariu nepotrivit la adresa ta sau a oricărui membru. Nu asta e intenția mea. Ma consider o persoana foarte corecta: imi ceri un ban pentru ceva, dacă îmi convine și accept ma astept sa primesc un bun/serviciu asa cum ne-am inteles. Daca nu, voi face absolut orice ca să aduc lucrurile pe făgașul normal.
Apreciez activitate ta pe forum foarte mult insa de multe ori uiti ca mulți dintre noi avem alte joburi și nu ne pricepem ca tine ;).
Oricum, îmi pare rău că nu ai și tu euro 6...asa aveam o sansa in plus sa tragem o concluzie. Deci dacă vrei o provocare... Incepe rabla
Leave a comment:
-
Noi, fiecare la nivelul lui, incearcam sa găsim o explicație pentru comportamentul imbecil al acestui motor.
Trebuie sa înțelegi ca aici suntem pe topicul celei mai ieftine marci și din acest motiv, pentru mulți dintre noi, cumpărarea unei adtfel de mașini a reprezentat un efort financiar. Nu stiu cati de aici isi permit un suv nou de la bmw insa si-au luat o dacie ca să fie sub acoperire.
Ideea e ca pana acum stim ceva: vreme euro 6 are probleme cu pornirea la o anumita temperatura.
Probabil ca nu vom reuși sa rezolvam problema insa măcar ne dam silința.
Leave a comment:
-
Captur-ul are motorul făcut în Spania, iar pe partea de soft, deși unele motorizări (a se citi loturi) au soft identic, calibrarea e diferită la Renault în plus H4B400 (euro5) are S&S, la Dacia nu - dar după unii sunt identice. Euro 6 nu îl bag în discuție, e problemă separată(alt soft, alte calibrări)
Problema e la soft nu la mecanică
Am mașina din primul lot de TCe-uri și nu am problemele voastre. În 5 ani am ajuns să cunosc destul de bine motorizarea.
Leave a comment:
-
Elementele in plus enumerate mai sus de pe Captur nu au absolut nicio implicare in sincopa pornirii la rece a motorului romanesc.
Iar faptul ca sunt fara gestiune termica iarasi nu are nicio legatura cu pornirea la rece . Aaaa , pe mai departe un termostat controlat electic , probabil printr-o electrovalva comandata de un senzor de temperatura electronic va lucra intr-o marja de temperatura mult mai mica mentinand temperatura optima a motorului contribuind astfel si la o economie de carburant. Apoi o pompa de apa are un debit constant nefiind dependenta de turatia motorului contribuind la eficientizare .
Baietii nu compara deloc mere cu pere . Vor sa compare doar comportamentul la pornire ale motoarelor 0.9 tce de pe Captur raportat la Tce-ului romanesc . Daca la Captur porneste bine este frustrant ca la Logan sa nu o faca.
Cu regret , diferentele semnalate de tine din manualele tehnice nu au nicio legatura cu problema semnalata aici , care are cu totul si cu totul alte cauze . Banuiesc ca este o problema de soft care nu gestioneaza bine primele secunde/minute de functionare la rece , in primul rand a unui mare consumator care intra imediat in functie si determina prabusirea turatiei.Last edited by 77sky; 7 March 2018, 19:11.
Leave a comment:
-
Comparați mere cu pere deși sunt tot aceleași motoare H4B400(E5) și H4B408(E6) pe Clio4 și Captur au piese în plus:
-pompă apă electrică la Captur
-termostat controlat electric*
-jaluzele la radiator
*
Motoarele H4B400 serie U012345(Mioveni) sunt cele sans gestion thermique
k9k608 dci euro5 X98 (Clio4)
k9k612 dci euro5 X52
k9k838 dci euro4 X52 RU&CSIAttached FilesLast edited by t0rquemada; 7 March 2018, 16:42.
Leave a comment:
-
Originally posted by sebibv View Poste o particularitate nedorita a motorului insa mine ca nu ne lasa in drum.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Da....asta-i de aflat cum se comporta motorul prin alte tari cu apa calda (mai ales ca se vinde bine pe dincolo)
@georgstelsib si asta explica de ce masina (si nu doar 0.9 ci toate benzinarele conduse de mine)...mergeau mai bine cand alimentam din statii aglomerate.
Leave a comment:
Leave a comment: