Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va faceti probleme inutile, legate de racirea si ungerea lagarelor turbinei. turbinei.
    In conditiile in care mergi cu 120/ora (sau cat doriti voi) si vrei sa opresti motorul, mai intai va trebui sa ei piciorul de pe acceleratie; e musai pentru trebuie sa franezi. Din acel moment, fluxul de gaze si temperatura acestora scade dramatic; implicit scade viteza de rotatie a turbinei. Cele cateva secunde necesare opririi de urgenta sunt suficiente turbinei sa se raceasca. Pelicula de ulei din lagarele turbinei, "tine" cateva clipe cat turbina se roteste cu viteza redusa dupa oprirea efectiva a motorului.
    Asta se intampla la fiecare ridicare a piciorului de pe acceleratie; priviti CB si vedeti consumul instant. Daca nu ai consum, de unde gaze, de unde temperatura?
    Prin urmare nu e musai sa stai la relanti sa se raceasca turbina.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Asa este! Si cand incepe sa iasa uleiul pe la tubulatura de la intercooler, rezolvam problema prin schimbarea pe garantie a oringului!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Originally posted by tipicarul View Post
        I
        Ce te faci cu sistemul Stop/Start care iti opreste motorul vrand-nevrand?
        S&S am anulat primul lucru când am adus dizelul acasă.
        Turbina nu se poate opri instant, axul si palele au ceva pe la 1kg de metal fier/aluminiu ce-o fi, au ceva inerţie vrem-nu vrem, că se învirte nu glumă, câteva secunde (4-5) eu il las la relanti înainte de oprire. Nu dau sfaturi, ci spun doar cum fac eu.

        Comment


        • Lasa ca si sfaturile sunt binevenite daca sunt de calitate!
          Totul este sa poata fi facuta distinctia!
          Nu sfatuieste nimeni aici sa anulam S&S, dar eu cred ca imi voi pune un semn/eticheta in bord care sa imi aminteasca de fiecare data sa apas butonul ala dintre scaune!
          Last edited by tipicarul; 3 May 2017, 16:43.
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Voi faceti cum vreti, eu nu opresc imediat motorul.
            Nu mor daca mai stau 20-30 de secunde si mai consum 10ml de carburant.

            Comment


            • amin! eu nu-l opresc nici cind merge ventilatorul motorului. astept sa inceteze, mai stau vreo 10-15 secunde si abia apoi ii iau contactu`.
              Last edited by Seba; 4 May 2017, 09:10. Reason: ordine

              Comment


              • Eu nu-l opresc deloc. Asa, dimineata cand cobor...il am deja incalzit. Ramane la temperatura constanta (nu apare lucru mecanic datorita dilatarii si contractarii metalului).

                @devreg eu doar asteptam sa se opreasca ventilatorul (la asta noua nu-l aud).

                Si productiva discutie despre L2 PH2...

                Comment


                • Eu am si un opel astra 1.7 dti an fabricatie 2002 luat de la 60.000 km si acum are 300.000 km,niciodata nu am asteptat dupa un drum,fie si de peste 1000 km pe autostrada,sa se raceasca turbina ci pur si simplu am oprit motorul.Masina inca merge perfect si nu am avut probleme cu turbo niciodata.

                  Comment


                  • Numesc asta pur si simplu noroc, la un motor recunoscut cu probleme.

                    Comment


                    • La motoarele turbo, mai lasi motorul pornit doar dupa ce o alergi, nu cand te duci la piata sa iei leguma si vii acasa, mai stai prin parcare pana sa opresti motorul. Ceea ce fac multi pe aici mi se pare exagerare obsesiva. Eventual bagati masinile intr o folie vidata sa nu se zgarie de la aer....

                      Comment


                      • Măcar cât e nouă aşa v-un an să am grijă de ea, prea mişto merge ! Nu că i-ar pasa, dar totuşi ...
                        Nu-mi convine să o spun dar L2ph2 e un pas înainte spre o maşina de reală calitate, şi am avut toate modelele de dacie epoca Reno asta de sec.XXI
                        Ceea ce unora dintre noi ne place să spunem "masină occidentală"

                        Comment


                        • Ei pe dreaq; tu care injurai dacia si in recreatie.
                          Cum de te-ai sucit?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Drept să-ţi spun, nu mă asteptam, am luat-o de trei zile şi încă mă surprinde plăcut
                            Şi acum fie vorba între noi, un pic de critică constructivă nu strică nimănui, să nu şi-o ia in cap !

                            Comment



                            • Pune-o un pic la drum, pe un Focsani-Urziceni, sa vezi ce toarce motanu' prin vaile alea lungi/serpuitoare spre Rm Sarat-Buzau.
                              E un motor foarte elastic, se pliaza bine in oras dar si la drum lung, unde e mai odihnitor, fata de un benzinar.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • In cartea tehnica la Prestige (berlina) sunt trecute si alte dimensiuni pentru roti, in afara de cele standard de 16?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google