Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acces: capace mari groomy, nu mai dau miniarges. Bancheta are redevenit rabatabila, ca mai târziu sa o dea ca extraoptiune

    Comment


    • Cotiera fata rabatabila integrata in spatarul scaunului.....

      Comment


      • cu ultima dotare, dacia ataca Renault Espace
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • A fi interesat de modelul Facelift si cu motor de 1.0.Nu stiu ce cuplu are, cred ca in jur de 100Nm, dar in mod sigur e putin mai slabut decat 1.2 16v.
          Mi se pare foarte interesant si volanul care sper ca nu o sa fie in 4 spite doar pe versiunile de top.
          Last edited by Dan_Ionut; 15 November 2016, 09:51.

          Comment


          • Dan_Ionut pai motorul de 1.0 este in trei cilindrii si are aprox 94Nm cuplu (destul de mic...cam cat daca 1310). Dar mai multe cica din 2017 cand incepe productia.

            Comment


            • Daca are consum de 5 cu mers 60 prin localitati si 100 in afara, e genial.Daca nu, 0.9tce e alegerea sigura.
              Momentam am parcurs 15.000km cu instalatia gpl si mai trag de ea inca 1 an dupa care o sa ma gandesc la alta.

              Moturul de 1.0sce are 70cp/91Nm pe Twingo cu masa de 950kg, iar pe Dacia va veni cu 5cp in plus deci si ceva cuplu.

              Twingo-ul se accelereaza asa si probabil Logan-ul se va misca la fel.
              Last edited by Dan_Ionut; 15 November 2016, 10:01.

              Comment


              • In conditiile expuse de tine ala e consum de 0.9 TCe. 1.0 12V ar trebui, teoretic, sa consume mai putin.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Asa am calculat si eu, din ochi, 950kg vs 70CP, la Matiz, cand am ales Sandero, si m-am pacalit, Matizul "zvacneste" mai bine, urca mai bine, in comparatie cu Sandero, 1.2, 75CP. Deci, eu recomand un drive test, in zona unde/cum folosesti masina de zi cu zi.
                  Nu mai spun de ESP/ASR la un motor lesinat ce efect are, de abia astept zapada, sa citesc comentariile si sa ma distrez.
                  Last edited by Oti; 15 November 2016, 10:14.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Oti da...dar aici intervine altceva...la matizi frecarea cu asfaltul este mica (vezi cauciucuri)... Start slab dar acceleratie buna. La sandero...cauciucuriile sunt mai late. Plus ca peste 60-70km/ora incepe sa conteze si aerodinamica

                    Comment


                    • Oricum ar fi, sunt convins ca motorasul de 1.0 12V o sa faca fata cu brio si o sa fie cel mai bine vandut motor de la Dacia.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • vitriol dap, probabil o sa fie cel mai ieftin din gama, nu foarte pretentios, relativ economic.
                        Hai sa fim seriosi...Dacia este o masina mdoesta...cine isi cumpara dacia...nu-si cumpara pt liniute...o cumpara in primul rand ca o utilitara. Sa-si faca treaba cat mai eficient. Si este irelevant ca ajunge din A in B in 5 ore in loc de 4.5 ore. In mare este mai castigat.
                        Din cauza asta au fost cele mai vandute si cele de 1.4, 1.2 si acum 1. Pragmatism oleaca.

                        Comment


                        • Corect, dar ce spuneti este teoretic, pana nu te urci la volan si urnesti masina din zapada sau o pornire in rampa, sau sa mergi pe un drum forestier/ulita din sat neasfaltata, la vale sau la deal, sunt pareri si pareri. Recomand un DRIVE TEST, altfel o sa fie nemultumit, ca sa nu ajunga sa se faca comparatie de tipul fosta cu actuala sau fostul cu actualul (cum mai fac fetele...cand facem o "boacana", asa in gluma, din dragoste.....)
                          Last edited by Oti; 15 November 2016, 10:32.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Eh, un chip tuning si un filtru K&N si prinde viata.

                            @Oti, 1.2-ul se simte mai slab decat 1.4?Eu cu a mea nu am avut probleme la borduri sau iarna.

                            Comment


                            • Oti, tu ai prins vremurile cu Dacia Berlina 1310 cu 54cp? A mers masina aia pe toate drumurile posibile, chiar si pe aratura. A urcat dealul de la 3 brazi cu cauciucuri de vara si 4 persoane in masina, printr-o zapada de 20-25 cm (ca nu venise nimeni cu plugul).

                              Mi-e greu sa cred ca L2 1.0 12v 75cp n-o sa faca fata...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Oti masina face fata la ori ce...chiar si daca ar avea 50cp tot face fata. Totul este cat esti de constient cu ce ai sub capota. ca degeaba crezi ca ai 200cp cand ea nu are decat 50. Atunci nu faci fata. Am avut suficient de mult un 75cp (1.4mpi)...n-a fost situatie in care sa nu faca fata (urcat spre bucegi, 5 persoane+bagaje etc).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google