Zgomote, Scartaituri Si Alte Sunete Ciudate La Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am auzit nimic nici cu placute rodate, nici cu cele noi.

    Comment


    • Prima varianta este sa verific prezoanele, daca sunt in regula trebuie sa-mi fac timp sa ma duc inapoi la service. Astazi nu am mai auzit dar mai verific si maine.

      Comment


      • Originally posted by valioglu View Post
        Primul lucru vezi daca e roata bine stransa, acest zgomot e specific unei roti cu prezoanele incomplet stranse..
        Dupa cum banuiam si eu (dar gandindu-ma ca daca prezoanele au fost stranse cu "pistolul", nu de aici ar fi buba) prezoanele nu erau stranse suficient. Mecanicul stia ca nu trebuie stranse pana iese zeama din ele asa ca le-a strans cu grija. Pe dreapta era bine, doar pe stanga erau atat de slabe incat am mai strans la mana cam 1/2 de tura fara sa fortez mult.


        Comment


        • Da, trebuiesc verificate prezoanele si dupa schimbul de anvelope
          am văzut la schimbul din toamna, la vulcanizare, un tip s a întors cu masina ca nu i strînseseră bine prezoanele, si roata nu prea se ținea de masina
          de când am văzut asta, imi verific, si daca este cazul mai strâng si eu

          apropo de roti, zilele trecute am verificat presiunea in anvelope, si am verificat si rezerva pe care nu o mai verificasem
          aveam 1.4 si am băgat aer, acum având 2,4
          este roata data de casco, rezerva de fabrica mi a fost furată inainte de a mi monta alarma

          Comment


          • Din cate stiu eu (am mai citit pe undeva), prezoanele stranse la tensiunea normala, recomandata de producator, trebuie verificate. Eu personal nu prea las 1000 km fara sa le verific. Recunosc ca nu prea le misc decat cu putin, 1/16 sau chiar mai putin, si doar unul, doua. Mare noroc am cu jantele structurale care permit accesul la prezoane chiar cu capacele puse peste. Insa cei mai multi au capace de plastic prinse cu soricei peste jante de tabla care ascund complet prezoanele. Acestia nu pot verifica decat taind legaturile si nu prea fac asta. De aici si obiceiul vulcanizarilor sa stranga prezoanele cat mai mult sa fie siguri ca in zeci de mii de km nu se desfac. Asta pentru ca soferul nu le mai verifica deloc.

            Comment


            • Nu trebuie sa verifici nimic, daca sunt stranse corect nu se desfac. Chiar daca prin absurd s-ar slabi ti-ai da seama si oricum nu ai mai merge cu masina din cauza zgomotului produs.

              Comment


              • Am si eu o problema la masina, la usa de la sofer imi scartaie balamaua de pe usa cea care prinde cuiul de pe stalp, sper ca asa ii zice.
                Sincer de acolo s-ar auzi ca am tot stat cu urechea lipita de usa si de acolo vine. Daca deschid usa in mers nu se mai aude nimic. Balamaua scartaie cand e prinsa de cuiul de pe stalp.

                Scartaie doar la denivelari si miscari bruste ale masinii.

                Am gresat, dar degeaba...alta idee?

                Se aude ca si cum ar freca metal pe metal.

                Ma gandesc sa infasor cuiul cu banda neagra, sa vad daca se atenueaza. La logan | acel cui avea un manson de plastic/silicon, modelul || nu mai are.

                Comment


                • Am strans prezoanele dar azi dimineata iar am auzit acel "clonc" la plecarea din parcare. In schimb nu se mai aude la alte viraje sau treceri peste denivelari. O sa fiu atent si maine dimineata.

                  Comment


                  • Valioglu, spui cu atat de multa siguranta incat te contrazic pentru ca nu este chiar adevarat. Exista un risc iar fiecare il trateaza cum crede. Unii niciodata (pentru ca daca se slabeste unul, mai sunt inca 3 si pana la schimbarea anvelopelor de sezon, nu se intampla nimic). Altii macar sa stie ce li se recomanda. Eu poate o fac prea des la 1000 km. Dar imi este foarte usor si asta vreau sa fac pentru ca tehnic prezoanele se slabesc. Iar strangerea lor mai bine, peste tensiunea necesara, nu face decat sa le streseze.


                    Un studiu britanic facut acum vreo 20 de ani a determinat ca 3000 de accidente pe an sunt provocate de pierderea unei roti iar un motiv principal (dar nu primul) este neverificarea tensiunii in prezoane.

                    The British Standard recommends retorqueing after 30 minutes or after 40 to 80 km. When this procedure was tested in 1995 it was found that some nuts slackened a little after 160km. For an operation with hilly routes when the brakes get hot, the slackening might be expected to be more pronounced because it has been reported that studs start to creep when temperatures exceed 200 degrees Celsius.
                    The Institute of Road Transport Engineers investigations had found that wheels could come loose even though tight when checked. Stud tension and wheel clamping load were easy to maintain when the assembly was new, but deteriorated, with sometimes disastrous results, when wheels had been taken off many times and nuts continually retorqued. Their conclusion was that nut torques were often insufficient to preserve tightness. Elastic yield of the wheel could cause nut slackness to develop and accelerate stud fatigue.

                    Comment


                    • Am masina din 1995. Crede-ma ca stiu exact ce vorbesc. Daca vrei poti experimenta, nu se va intampla nimic. Desfa o tura prezoanele la o roata. Sau ca sa fii sigur defileteaza doua ture. Daca mergi cu masina dupa aceea inseamna ca nu trebuia sa treci testarea medicala pentru probleme de auz. Troncane masina de nu mai te sui in ea.
                      Lasa toate prostiile pe care le gasesti pe net. Nu o data am experimentat roti nestranse sau desfacute. Am avut chiar probleme cu niste jante de aliaj originale care nu se strangeau cu prezoane pentru jante de tabla si se desfaceau.

                      Comment


                      • Cloncanitul pe care il am eu nu e de la prezoane. Le-am strans si tot face, ba face si pe loc, nu numai in mers.

                        Comment


                        • gecmc94: vezi ca acolo zice de "nuts", nu de "bolts"; "studs" insemnind "filete". adica e vorba despre un sistem de prindere ca la dacia 1300.

                          Comment


                          • Eu aveam de ceva timp un zgomot ca de plastic desprins care vibra. Se auzea din partea stanga ca de sub bord, dar numai cand era frig afara. Am suspectat pe rand capacul filtrului de aer (cand apasam pe filtru zgomotul disparea ) ,conducta de plastic care vine in carcasa filtrului de aer (mai ales ca are si un joc dar am blocat cu un soricel si un cheder si zgomotul persista) ,chiar si cablurile de reglare a farurilor ma gandeam ca lovesc in capacul cutiei de sigurante,mai ales ca zgomotol se mai accentua si cand viram incet. Deja ma exaspera acest zgomot. De o saptamana am pulverizat cu un spay multi5 (pe care scria ca pastreaza si elasticitatea cauciucului printre altele ) garnitura de cauciuc care se afla chiar sub carcasa filtrului de aer, Zgomotul a disparut chiar daca diminetile sunt inca friguroase. Bine...uneori facea si cand era mai cald (7-10 grade). I-mi place sa cred ca am rezolvat problema. Toate bune

                            Comment


                            • De ceva vreme am o bataie ritmica de undeva din zona pasagerului in spatele bordului - compartiment motor, cei din service spun ca ar bataia ar fi cauzata de "componente din plastic" dar nu le pot identifica. Bataia se manifesta cand ma apropii de un semafor sau trecere pietoni si incetinesc apasand usor frana . Am verificat masina de doua ori in service, activitati finalizate cu fixare capota si schimbare bieleta motor-caroserie, degeaba nu reusesc sa o rezolv. Masina este un Sandero Laureate 1.0 sce. Mai se confrunta cineva cu aceasta problema?

                              Comment


                              • Eu am Logan 1.0 si face la fel. Acum are 32500 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google