Consum Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2021 apare logan 3. Surse sigure. Va fi mult peste din punct de vedere al insonorizari, schimbati la interior exterior vor fi foarte mari, insa la motoare nu. Cel mai important usi fata se inchide sub stalp, cei care au logan sigur vor intelege cea ce vreau sa spun.

    Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk

    Comment


    • Noua platforma se va numi generic CMF-B si va avea doua variante:
      - Hight Specification pentru Clio si Captur incepand de anul viitor;
      - Access Specification pentru ruda saraca din Romania si Rusia. aceasta se pare ca va aparea initial la sfarsitul anului viitor pe un SUV destinat rusilor si mai apoi, chinezilor si brazilienilor. Inainte de 2020 nici nu se pune problema de Logan si Sandero 3.

      Motorul 0,9 TCe va fi schimbat, din 2020, cu un motor nou, tot turbo, de 1 litru si 100 CP derivat din 1,3 TCe.
      Motorul aspirat actual de 1l va primi doar modificari minore pentru a se incadra la Euro 6c.
      Last edited by gabrieln1960; 14 July 2018, 08:46.

      Comment


      • Originally posted by mariusstf View Post
        2021 apare logan 3. Surse sigure. Va fi mult peste din punct de vedere al insonorizari, schimbati la interior exterior vor fi foarte mari, insa la motoare nu. Cel mai important usi fata se inchide sub stalp, cei care au logan sigur vor intelege cea ce vreau sa spun.

        Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk
        Mie insonorizarea cam slabă mi se pare unul dintre punctele slabe mari ale Daciei. Iar când la 130 km/h vei tine motorașul asta pe la 4000 rpm...
        Nu știu, poate și pentru că e o slăbiciune "la vedere" să zic așa. Adică o simți mai mereu.
        In cazul asta, ori mai aștept până atunci, ori o sa iau un sh de care voi trage câțiva ani și aia e. Norocul meu e mașina actuala nu se cere neapărat schimbata.

        Comment


        • Originally posted by mariusstf View Post
          2021 apare logan 3. Surse sigure. Va fi mult peste din punct de vedere al insonorizari, schimbati la interior exterior vor fi foarte mari, insa la motoare nu. Cel mai important usi fata se inchide sub stalp, cei care au logan sigur vor intelege cea ce vreau sa spun.

          Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk
          Ma gandesc ca vor inlocui si ei 0.9 TCE cu 1.0 TCE, ca sa se alinieze cu concurenta.
          Conform timeline-ului, vor aparea in 2020.

          Comment


          • Daca se va intampla asta, as prefera sa mai astept cativa ani. Nu vreau sa fiu inteles gresit sau sa se creada ca trolez pe-aici, insa cu ocazia asta sper sa se rezolve (o parte) din problemele motoarelor actuale. Probleme care nu sunt grave, insa frustrante. Poate se vor oferi si airbaguri cortina. Poate si niste faruri cu xenon... Da, stiu. Vrabia malai viseaza de la un low cost. Iar eu sunt off topoc si ma opresc aici.

            Comment


            • O cunostinta care lucreaza la centrul de dezvoltare Renault din Bucuresti, unde se proiecteaza/dezvolta Dacia mi-a spus ca modelul la care se lucreaza acum va fi hibrid (posibil din considerente de poluare), propulsia electrica va fi montata pe puntea spate.

              Comment


              • București - Băile Herculane plus împrejurimi (Orșova, Dubova, etc.) și retur.

                Am fost 4 persoane cu ceva gabarit + o pisică în tratament + cărucior persoană cu handicap, pe scurt, mașina a fost încărcată full, ochi, plină până la refuz.

                AC pornit non stop.

                952 km / 49,8 kmh viteza medie / consum 5,8 l/100 km. la modul la care nu prea am sărit de 110 km/h. Am mers cu 90 / 100 kmh. După ce sare de 110 km/h papă benzină de rupe.

                Per total mă declar ok spre mulțumit!
                Attached Files
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • Saptamana trecuta am fost pe ruta Timisoara-Straja si retur, in total 500 km cu un consum de 5,6 l/ 100 km. Pe autostrada la 130 km/ora imi arata un consum de 5.5 l.

                  Comment


                  • Hmmm, un 130 km/h îi mai dau și eu uneori, recunosc, că doar nu vreau să ajung "mâine" la destinație... dar la consumul instant parcă să spun că am văzut cifre uriașe.

                    Iar aici amintesc povestea de Paști spusă pe topic, aceea cu drumul de urgență medicală București - Câmpulung apoi București apoi iar Câmpulung, exact, făcut de două ori în aceeși zi în doar 4 ore, la modul la care m-am dus undeva la 170 km/h (pe ceas, nu GPS). Acolo se dusese în 10-11 l/100 la instant.
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Originally posted by crisalex View Post
                      Pe autostrada la 130 km/ora imi arata un consum de 5.5 l.
                      Sincer sa fiu imi vine greu sa cred! La 0.9 care se invarte cu vreo 1000 rpm mai putin la viteza aia, instantul e pe la 7.5. Poate soseaua era la vale...

                      Comment


                      • Cam asa e treaba cu consumul la 1.0 tce pe Logan. https://youtu.be/ZfEAdT2D9WI. Chestia e ca in principiu aceeasi masina cu motoare de capacitate si putere apropiata va inregistra consumuri destul de apropiate. Adica la 130 km/h va trebui ca motorul sa dezvolte o anumita putere pe care o va obtine arzand benzina cu un anumit randament. Randamentul ideal al motorului pe benzina este de 28%, iar motoarele in cauza au un randament destul de apropiat. Restul de 72% este caldura evacuata de motor in atmosfera.
                        In concluzie consumurile vor fi apropiate.

                        Comment


                        • Depinde de ce autostrada si de dirctie. De exemplu, pitesti bucuresti la 120km/h o sa ai aprox intre 4.8 si 5.2 (la 0.9). In schimb bucuresti pitesti o sa ai intre 5.5 si 6.5 (cu unele zone de 7.2)
                          Diferenta dintre 1.6 (tehnolie veche) si 1.0/0.9 este data chiar de eficienta (si nu intamplator cel mai important factor este raportul de compresie fata de atmosfera ambientala. De ex, 1.0L are 1:11.5 parca...iar 0.9 are 1:9.5...dar cu tot cu turbina, tot la 11.5 se ajunge)...combinata cu turatia (cu cat este mai scazuta, cu atata presiunea dintr-o detenta se transforma in putere/lucru mecanic) Al doilea factor imprortant este dat de frecarea clilindrului de pereti...urmat de accesorii (supape etc). Teoretic, 0.9 are avantajul fata de 1.0 faptul ca are clinidreea mai mica...prin urmare suprafata de frecare este mai mica. 1.0 nu mai pierde energie prin turbina. Ma rog, subiectul este extrem de complex...si nici macar intr-un doctorat nu se poate cuprinde. Dar, in linii mari, eficienta motorului, este exact cumn spunea colegul...cat din energia termica reuseste motorul sa transforme in energie mecanica (aka miscare).
                          Daca in anii 70-80 eficienta motoarelor termice pe benzina era undeva in zona a 20%. urcand la 30 in anii 90-2000. Motoarele moderne pe benzina aung undeva la 37-38% (ceva motor de la toyota de 1.3L daca nu ma inseala memoria). La diesel prin modul in care functioneaza, optimizarea este mai dificila. Prin urmare, daca in anii 90, un diesel avea o eficienta de 40-42%...un motor modern greu ajunge la 47% (de aia sunt si atatea probleme cu scandaluri cu emisii etc...sunt foarte greu de optimizat). Cel mai ieficient motor diesel, este un motor in 2 timpi cu 12 cilindrii, produce 110.000 cp...si este folosit pe vapoare si are turatia maxima de 110 RPM

                          Comment


                          • Tg-Mures - Kavala(Grecia) - Mamaia - Tg-Mures + inter-oras cam 250km.
                            Plecat 14 zile, viteza 130/90/60 pe unde s-a putut.
                            2 adulti + 2 copii + portbagajul plin de haine/lucruri usoare in general.
                            AC pornit 90% din timp (exceptie cand plecam dimineata spre plaja). Am circulat 95% din timp ziua.

                            Facut resetare CB in fata blocului la plecare si poze in fata blocului seara la sosire.
                            Eu ma declar multumit.
                            Attached Files
                            Last edited by clase74; 26 July 2018, 15:19.

                            Comment


                            • Cu metoda plin pe plin am remarcat o diferență de aproximativ 4l benzina între ce indică CB si cantitatea de benzina alimentată. Pe CB 42.3l consumați si alimentat la pompă 46.3l. Plinul l-am făcut în maxim 2km după ce s-a aprins pompa. Ca diferența de consum mediu conform CB 6.5l/100km iar real 7.1l/100kmdeci o diferență de 0.6l/100km. Am făcut 650km până la alimentare din care aproximativ 40% urban (Pitești) 60% extraurban cu AC cam 90% din timp

                              Comment


                              • nu, daca masina este intretinuta corect: real este 6.5 si la pompa 7.1
                                P.S. Daca alimentezi cu cantitati de 5-10L...eroare de la pompa creste exponential

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google