Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu nu am început nimic singurul care se agită inutil ești tu.

    Ce a scris bogdan_cr/alfabit e foarte corect dar în cazul de față are relevanță zero, TdB-ul (tot funcție de revizie) de Duster ph1 are martor separat de dpf (lângă apă în motorină), Logan II și Duster ph3 nu au. Că se folosește martorul de alte defecțiuni electrice e altceva.

    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #92
      Rog sa-mi spuneti daca in ddt4all, pot gasi ce era la indemana in ddt2000. Mai precis "read\delete failures" si "services particuliers" unde puteam face "reinitialisation" la setarile din fabrica a calculatorului de benzina, dupa ce mergeam o buna perioada pe gpl. Multumesc tuturor pentru ajutor.
      Attached Files

      Comment


      • #93
        @ t0rquemada nu ma agit deloc, lucrez cu ”materialul clientului”, iar tu ai inceput asta:

        "DPF va primi martor la următoarea revizie
        .............
        Un martor care se va aprinde când e colmatat* DPF-ul e si mega util.
        *a se citi înfundat și trebuie schimbat
        ............
        Duster ph1 are martor separat de dpf (lângă apă în motorină), Logan II și Duster ph3 nu au. Că se folosește martorul de alte defecțiuni electrice e altceva."

        Deci Logan2 nu are (inca) martor de avertizare pentru DPF colmatat iar acel Martor luminos pentru control gaze eşapament (cel de langa martorul TPMS din cea de a doua poza atasata de tine – configuratie asemanatoare cu cea de pe masina mea) este pentru cu totul altceva. Atunci sunt iar doua variante:
        - Este adevarat ceea ce sustii si asta e un lucru foarte grav pentru cei de la Dacia\Renault (tocmai de aceea pare chiar incredibil)
        - Ce ai spus este fals si indicatorul acela avertizeza si un DPF colmatat (bineinteles tinand cont si de alte conditionari).

        Egal de ce\cum raman la parerea ca parametri actuali legati de DPF la Logan2 pot fi pusi sub semnul intrebarii indiferent de softul folosit (inclusiv cele "reale" din reprezentante).

        Comment


        • #94
          Si ca sa fie clar pentru toata lumea: dezvoltarea hardware\software este un lucru firesc in industria auto. Ca este benefica uneori pentru client iar alteori nu, este cu totul alta discutie.

          Comment


          • #95
            @ Urs , si in ddt4all se pot citi\sterge erori selectand un ECU (dar trebuie facut asta pentru fiecare in parte) si apoi apasand butonul cu inimioara va apare ecranul DTC (vezi atasat). Dar pentru acest lucru as recomanda totusi PyRen. Se pot face si reinitializari dar nu pot spune mai mult.
            Legat de GPF, ca tot s-a mentionat, uitati ce frumos arata asta.

            Recomand cu caldura sa se citeasca blogul lui Zmiterm cap-coada, acolo gasiti cam tot ce este necesar pentru masina dumneavoastra. Si ne putem considera norocosi ca un om cu multe cunostinte si experienta a achizitionat un “Dacia Sandero Stepway TCE 90 EU6” apoi a impartasit si celorlati informatiile sale. Toata stima.

            PS: eu regret ca laptoul vechi cu XP are bateria dusa si mufele USB cam varza altfel as fi achizitionat o sonda si folosit si CLiPul deja instalat, dar cred ca imi voi face timp si voi rezolva si asta (desi sunt destul de multumit si cu programele pe care le am acum).
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Multumesc mult pentru ajutor Gil26. La sonda clip, inca nu pot sa ma gandesc, 900 ron sunt o gaura prea mare in portofel. Continui sa butonez ddt4all, poate reusesc sa sterg erorile dupa sfatul tau.
              Mai arunc un ochi si in ograda lui Zmiterm.
              Sanatate si numai bine !

              Comment


              • #97
                @ Urs cu mare drag, recomandarile din postul precedent erau generale. Deasemenea este recomandat ca inainte de orice modificare in softul masinii sa verificati sa nu aveti erori, apoi dupa modificare si inainte de luarea contactului sa verificati din nou, daca sunt sa le stergeti si apoi sa reverificati.

                Pentru cine doreste, link valabil 14 zile pentru baza de date CanClip 195 in fisierul atasat.
                Nu am mai curatat-o, fiecare alege ce doreste. Location doar FR, GB, RO si RU; DocDB_RO si BVMEXTRACTION doar pentru Dacia.
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  Brrr Dangeorus!!! Ascultati bine de sfaturile greilor!

                  Comment


                  • #99
                    Foarte bun sfatul tau, Silica, dar se pare ca eu am limbrici/hemoroizi, care nu-mi dau pace, nu ma lasa sa merg la bere in timpul liber. Trag prelungitorul cu 220 si hai la butoane, sa vedem de ce merge bine golanul. Daca nu m-ar ajuta nimeni, sigur as abandona "lucrarile", dar cand cineva te trage de bretelele salopetei in momentul in care ai cazut in groapa, te bucuri si te apuci de sapat alta.
                    Am urmat indicatiile lui Gil26, la "directie" si "tablou de bord", care erau "verzi", a mers manevra.
                    Cand insa am bifat EMS3140v3.0 si T4 VS BCM DOT v24 care erau "rosii", a dat cu rest. "Inima" nu a mai putut "bate", mi-a aparut eroarea "Invalid response for readDTC command".
                    Resemnat, am mai "rasfoit" cateva foi si la "clock displayed" pe langa ceasul de la navigatie, mi-a mai aparut un ceas si la "benzina". Cum aveam la 1.4. Bucuros ca tot am descoperit ceva, m-am bagat si la intervale service. Am modificat perioada de "avertizare" de la 30.000 km, la 2000 km. Sa vada Bula anticipat cum ar trebui sa se "comporte" becurile de la turometru prin octombrie cand se implineste 1 an de la "lansarea la apa" a golanului meu.
                    Clipesc chei franceze, un pitic imi scoate cheia din contact....etc ​​​​
                    Daca sunt sanatos si invart roata, pe la sfarsitul lunii martie/inceputul lunii aprilie, voi afla pe propria piele. Sanatate si numai bine tuturor !

                    Comment


                    • Scuze, am uitat sa pun si pozele.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 9 photos.

                      Comment


                      • @ Urs foarte probabil ca baza ta de date sa nu corespunda cu ce ai pe masina pentru cele doua ECU rosii, foarte putin probabil sa poti face ceva pe acolo. Daca totul ar fi OK cu asta si cu interfata ar trebui sa ai vreo 6-7 ECU verzi.
                        Oricum ai grija cu "lucrarile", cred ca nu ai nici backup facut. Plus ca nu inteleg de ce vrei sa vezi "pomul de craciun", va fi ceva de lucru pentru a remedia apoi.
                        Last edited by Gil26; 5 March 2020, 07:56.

                        Comment


                        • Originally posted by Urs View Post
                          ....

                          Cand insa am bifat EMS3140v3.0 si T4 VS BCM DOT v24 ...
                          TCe-ul din semnătură e V50, EMS3140 e pentru 1,0TCe !
                          UCH v24 nu există oficial


                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Gil26, sarumana si-un picior, ca-s din acelasi material. Deci am avut un ddt4all incomplet. Am urmat link-ul din ultimul post al topic-ului https://www.loganclub.ro/forum/forum...are-ulei/page3 si am luat alt ddt4all. Cand ajung la "reprezentanta" din spatele surii Candesti, il iau la butonat, sper sa fie mai bun ca anteriorul. Multumesc pentru ajutor, o zi buna !
                            P.S. Sper ca inginerul patruped din fotografii, sa nu fie somnoros ca de obicei, si sa-mi mai dea cate o idee.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Abia acum am vazut ca a sarit in ajutor si t0rquemada. Dar neuronul meu mic nu prea intelege ce a spus, probabil acceasi treaba, ca ce am eu pe butoane, nu corespunde cu ce am pe logan. Bag programul nou si vad apoi ce si cum, oricum, un brat de multumiri si pentru dumnealui, stiu ca are podul plin de recunostinta, dar poate le inghesuie si pe ale mele. Sarumana.

                              Comment


                              • Poate ca v24 nu exista oficial dar eu folosesc fara probleme pe masina mea T4 VS BCM DDT v32. Important insa in baza de date este si fiserul db.json.

                                @ Urs totusi ai grija cu "butonatul" pentru ca s-ar putea ca nimeni sa nu te mai poata "trage de bretele". Ddt4all este un program prietenos (chiar daca unii spun ca vechiul DDT2000 era mai OK) si util, insa el a fost creat pentru inginerii de dezvoltare de la Renault si poate fi si primejdios in acelasi timp. Nu doresc sa fiu lupul moralist (tu ai facut mai multe activari\dezactivari decat mine), majoritatea modificarilor au fost "batatorite" (nu sunt chiar asa "bau-bau") si pot fi facute usor fara a mai apela la altcineva sau a plati pentru asta daca se lucreaza cu atentie, se inteleg pasii si urmarile.
                                Insa modul tau de lucru nu este cel mai indicat. Exemplu dupa modificarea intervalului de service in mod sigur se va aprinde martorul, vei modifica din nou, eventual sterge eroarea. Dar acest lucru apare si in ECU injectie (practic acolo poti vedea cand s-au facut reviziile si la cati kilometrii s-a resetat intervalul). Mai sunt si alte functii ce sunt prezente si in alte locatii si de aceea la modificarea lor trebuie avut grija, iar la tine deocamdata nu sunt nici macar citite toate. Plus ca sunt si unele (e adevarat ca nu multe) ireversibile. Pe net este celebru cazul de folosire a comenzii RZ004 si rezultatul unei masini imobilizate.
                                Apoi daca vei merge cu masina in service pentru rezolvarea unei probleme ce tine si de soft, in cele mai multe cazuri nu se va putea interveni decat daca se revine la setarile din fabrica.

                                PS: eu nu am dat nici o indicatie, am prezentat doar niste detalii, atat si nimic mai mult. Modul lor de folosire depinde de fiecare, la fel si asumarea potentialului risc chiar daca acesta poate fi redus (eu acum incerc sa inteleg ce se afla in spatele unor scenarii sau modificari de configuratie din PyRen, plus ca tot timpul este cate ceva de invatat in aceste softuri).
                                Last edited by Gil26; 5 March 2020, 18:55.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google