Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sorin74ivn
    replied
    1200 de lei a costat Sonda CanClip.Ma plictiseam rau..asa ca mi-am gasit de lucru...

    Leave a comment:


  • sorin74ivn
    replied
    V178 , masina mea(Logan2 ‐ 2015)

    Leave a comment:


  • sorin74ivn
    replied
    178...! L-am instalat și e ok, dar Avastul mi-a băgat în carantină niște directoare...dar soful functioneaza.L-am achizitionat pt mine nu sa fac diagnoze la altii.Multumesc si respect pt colegul Gil26 si pentru altii pt tot ce faceti pe aceasta platforma ajutand oamenii...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    , ce versiune CanClip folosesti?
    (grija cu V234, trebuie facute cateva "artificii", V232 este OK, dar pentru masinile \modelele mai vechi se poate sa se folosesca si una mai veche dar stabila).

    Leave a comment:


  • sorin74ivn
    replied
    Screenshot_20240311_181359_eMAG.jpg Salutare dragi colegi.Am achizitionat o sonda clip, pare cea mai buna clona!
    Attached Files
    Last edited by sorin74ivn; 2 weeks ago.

    Leave a comment:


  • krauser
    replied
    Am avut dreptate, trebuie alt UCH pentru inchidere centralizata. Dupa ce l-am schimbat, butoanele cheii au fost detectate imediat. Practic in afara de activare totul a fost plug 'n play.

    Activarea am facut-o cu "Renolink-ul" chinezesc. Procedura este extrem de simpla. In primul rand se obtine codul PIN de la UCH-ul vechi, din meniul "Extra -> Keys..." si se apasa butonul "Read Pin". Salvati codul PIN undeva pentru ca trebuie introdus in noul UCH. Dupa asta se monteaza noul UCH (e prins doar intr-un surub T20 in partea dreapta), ideal cu bateria deconectata, si se merge in "Extra -> Uch Cleaner...", se alege "UCH T4" din lista, se apasa butonul "Connect" si apoi "Clear Immo UCH". Daca a mers treaba, o sa aveti o bifa in casuta "Uch blank".

    Dupa asta se urmeaza procedura de programare a cheilor folosind PIN-ul salvat anterior. Trebuie prezentate toate cheile masinii cu contactul pus, in caz ca nu stiti deja. Apropo, dupa invatarea primei chei o sa se dezactiveze modul de invatare aparent fara motiv (defapt asta e activarea UCH-ului), asa ca trebuie repetata procedura inca o data cu toate cheile.

    Leave a comment:


  • krauser
    replied
    Am reusit sa repar contactul de ambreiaj la caruta de 1.2 Acces. Masina (evident) n-a avut asa ceva din fabrica si Clip-ul n-a stiut sa mi-l configureze corect cand am activat Cruise Control. Cand calcam pedala de ambreiaj cu CC-ul activat, se tura motorul in gol 2-3 secunde, semn ca UCH/ECM nu primea semnalul de ambreiaj calcat.

    La 1.2 contactul are 2 fire si suporta doar pozitia de "START". Pe 0.9 TCe cu start stop are 4 fire si suport aditional pentru "END" a.k.a. finalul cursei (fundul pedalei). Deci la 1.2 trebuie setati doar parametrii pentru "START" (ca in primul atasament), iar la 0.9 TCe S&S sunt activati si cei pentru "END". Nu sunt sigur cum e la restul motoarele pentru ca n-am acces la ele. Daca configuratia este corecta ar trebui sa aveti "START_NEVER_PRESSED_DYN_S" setat pe false.

    Acum mai ramane doar sa-i montez si inchidere centralizata doamnei Dacie. Presimt ca am nevoie de UCH nou. I-am programat o cheie cu butoane si UCH-ul nu detecteaza cand sunt apasate. Revin cu detalii dupa ce termin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cheloobest
    replied
    Mulțumesc mult pentru răspunsul detaliat!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Depinde ce versiune de ddt4all se foloseste si ce mesaje se obtin ex “Invalid interface” sau “COMx : Permission Error 13, Access is denied” sau “Initilizing ELM with speed 115200, Trying to open port COMx @ 115200, Checking port speed: 500000, ELM not responding, Port closed; Trying to open portCOM4 @ 38400 … Port closed”, etc. … interfata OBDLink SX originala “stie” baudrate de 1000000 iar ddt4all nu, acest lucru se poate face fie modificand fisierele din ddt4all ex elm.py, fie modificand succesiv de fiecare data vitezele in ddt4all (comenzile ATZ reseteaza) sau in softul interfetei prin utilitarele ifPrep2.exe (si pentru clone) sau cel de pe ScanTool stnterm.exe pentru interfetele originale (ex se alege portul COM, baudrate actual ex 1000000, se modifica la baudrate “stiut” de dtt4all ex 115200 trimitand comanda STSBR 115200, se primeste un raspuns ex STNxxxx Vx.x.x , se salveaza cu STWBR, se verifica schimbarea trimitand o comanda ex ATI si daca mesajul primit este OK si se comunica conform cu interfata), fie pentru versiuni mai vechi ex se trimite ATPP 0C [Enter] SV 23 (pentru 115200 bps) [Enter] ATPP 0C ON [Enter] ATZ [Enter] , fie …
    Daca se foloseste o interfata OBDLink SX originala alternative bune la ddt4all pot sa fie si RenOLink (cu licenta) sau Mod DDT din PyRen, etc.

    Leave a comment:


  • cheloobest
    replied
    Buna seara! Gil te rog sa ma ajuti cu un sfat daca se poate.Am cumparat o interfata OBDLinkSx originala,iar intr-o postare a ta spuneai ca trebuiesc facute anumite setari pentru a comunica la viteza optima cu ddt4all.Ma poti ajuta cu setarile respective? Multumesc!

    Leave a comment:


  • unicu
    replied
    Multumim, Mr. Gil!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Incepand cu v225 am generat bazele de date sub Python3, dar mai sunt colegi care folosesc programele sub Python2, am urcat baza de date pyrendata_v232.zip care poate sa fie folosita sub ambele, iar pentru cine doreste doua versiuni EcuTweaker (inclusiv ultima v2.1) si o baza de date DDT2000data.zip din octombrie 2022 pe: https://gofile.io/d/Vq4HMx

    Leave a comment:


  • ktgcristi
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Acesta trebuie sa fie OK: https://gofile.io/d/pPu3Rp
    (iar pentru cine doreste am pus si ultimul ecu.zip din decembrie 2022 pentru ddt4all \EcuTweaker)
    Mersi mult. Dar numai pentru L&S3​ aveai o arhiva de vreo 10mb cu ultimu ecu.zip.

    Leave a comment:


  • aioan
    replied
    Am descarcat. Multumesc mult ! ;)

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Acesta trebuie sa fie OK: https://gofile.io/d/pPu3Rp
    (iar pentru cine doreste am pus si ultimul ecu.zip din decembrie 2022 pentru ddt4all \EcuTweaker)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google