Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL
Collapse
X
-
t0rquemada, nu stiu ce sa ii fac si nici unde sa o duc. Tot incerca sa isi faca update, dadea eroare de rezervare si alte minuni. De noua a facut la fel, pana a cedat de tot. A functionat mai putin de 1 an.
Am 4 masini din gama renault si cu sigurata voi fi nevoit sa cumpar alta. Momentan vreau ceva mai ieftin cu care sa verifc erori si eventual sa pot activa/dezactiva cate o functie.
Leave a comment:
-
Până la un punct sonda aia e reparabilă, chiar dacă aparent e moartă.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Salut! Am folosit pana de curand o clona Can Clip ( cu AN2131QC) cumparata de pe ali, care a murit subit. Nu se mai aprind led-urile verzi, laptopul nu o mai recunoaste.
Acum vreau sa cumpar o interfata pentru DDT4ALL .
Imi puteti recomanda o interfata cat mai buna cu care sa functioneze? Eventual si de unde pot descarca si softurile necesare. Vreau sa o folosesc pe Logan 2016 si Master 2018.
Leave a comment:
-
Deja se rulează pe 218, dar e mai simplu să ceri decât să cauți/faci.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hibernation or summer breakthe clip v 217 has been online for 10 days
Leave a comment:
-
Originally posted by bombicri View PostBuna ziua.
Am o Dacia Spring cu medianav mn3 1.0.15.3.
As dori sa fac urmatoarele modificari cu ddt4all:
1) activare boxe spate
Masina nu are boxe pe usile din spate si nici cablajul aferent.
Am vazut insa ca ar fi posibil sa se activeze, din medianav, canalele boxelor spate.
Am activat boxele spate atat cu Micom cat si cu ddt4all dar este insuficient.
Am inteles ca trebuie inscrisi cu ddt4all niste parametri pentru a avea semnal pe boxele spate.
Pteti sa ma ajutati cu acesti parametri si unde trebuie ei schimbati?
2) modificarea intervalului stergatorului de parbriz
3) modificarea timpului de licarire a semnalizatoarelor spate pentru cand intra in avarie astfel incat sa pot monta becuri led.
Sunt incepator in ale medianav-ului si in ddt4all dar sunt dornic sa invat. Este prima data cand detin o masina cu medianav.
.
Multumesc.
Am gasit parametri necesari pentru MN3 si cu ddt4all si un OBDlink SX am reusit.
Leave a comment:
-
Diferența e că eu am acces la Nivel de expertiză superior ( sau mai bine scris am plasă de salvare) spre deosebire de alții care fac experimente și se minunează de rezultate
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu e problemă dacă stric mașina, in cel mai rău caz cumpăr alta,dragostea-i mare.
Leave a comment:
-
Tot din CLiP putin mai ”complet” (si cu subliniere) pentru H4B408\410\411...
Attached Files
Leave a comment:
-
Să vezi ce haios e când n-ai ce face și încerci "resetarea" clapetei de accelerație, care oricum nu e în valorile de referință pe anumite mașini, se face resetarea și rămai cu clapeta neînvătață (cacofonia e voită). Chiar dacă ai/aveți impresia că știți ce faceți dar nu aveți măcar o interfață originală (aici original se citește CLiP, aia oficială pentru DDT2000, aia nouă a Alianței sau multimarcă autel, launch, texa ) veți rămâne în plop (ET051 NEEFECTUAT), cum am mai scris joaca costă, sculele costă, iar token-ul Renault e priceless.
Leave a comment:
Leave a comment: