1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da stiu. Din 25 in 25...daca o sa mearga reparat probabil imi trebuie cota 1

    NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!
    Last edited by 77sky; 3 February 2018, 20:33.

    Comment


    • #62
      Noi avem in prcare peste 5o de 0,9 tce care merg perfect si pornesc instant. Atat euro 5 cat si euro 6. Cele mai multe 0.9 dar si unele 1.2 sau 1.0 SCE.
      Nici una nu are GPL.
      Last edited by 77sky; 4 February 2018, 10:09.

      Comment


      • #63
        Eu am o întrebare: 1.0sce e pus pe ranault?
        0.9 e pus sigur....
        0.9 din câte vad e peste 1.0 ca și fiabilitate... Oare e asa nou incat nu au putut rezolva problemele?

        Comment


        • #64
          Din cate stiu motorul de 1.0 nu il pun pe gama Renault. Au zis lasa ca le dam la saraci pe Logan sa ne batem joc de ei...
          Last edited by 77sky; 4 February 2018, 10:09.

          Comment


          • #65
            ......

            stai linistit ca e pus pe twingo 3

            Comment


            • #66
              Din cate am vazut twingo nici nu se comercializeqza in RO

              NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!
              Last edited by 77sky; 4 February 2018, 10:09.

              Comment


              • #67
                @eugen.rusu5
                cateva comentarii, cu respect (fara absolut nicio intentie de polemica)
                Nu mi se pare deloc OK sa renunti la garantie. Garantia are rostul ei indiferent de produs sau de marca. Deasemenea nu mi se pare deloc OK sa faci modificari la masina. Ambele actiuni (renuntarea la garantie si modificarea masinii) pot avea uneori consecinte grave asupra nervilor si mai ales asupra bugetului propietarului.
                Last edited by abc; 4 February 2018, 08:47.

                Comment


                • #68
                  Sa pui GPL nici nu mai poate fi considerata o modificare de vreme ce se pune chiar din fabrica.
                  Dacia ar trebui sa analizeze cuzinetul ca sa vada daca e ala original pe care l-au pus ei si atat.
                  Dar nah, daca scapa de o cheltuiala o sa se lege de orice, GPL-ul aftermarket e mana cereasca pentru ei.
                  E riscul clientului cand incalca acele clauze (abuzive) din contractul de garantie.
                  Aici Dacia are o singura vina, ca a montat niste piese de slaba calitate/proiectate gresit sau ce o mai iesi la analiza lor.

                  Daca sunt mai multi cuzineti cu probleme, Dacia nu o sa scape de cheltuieli, doar nu au renuntat toti clientii la garantie.
                  Last edited by mr.K; 4 February 2018, 09:57.

                  Comment


                  • #69
                    @mr.k
                    Pai tocmai asta este problema: Dacia nu monteaza instalatie GPL pe masinile echipate cu motorul de 1.0.
                    Inca ceva: un sistem/accesoriu montat in uzina nu este totuna cu un sistem/accesoriu montat ulterior. Ma refer in primul rand la acel sistem/accesoriu care de cele mai multe ori nu este absolut identic cu ce se monteaza in uzina (nu conteaza daca este mai bun sau nu) si in al doilea rand montajul nu este absolut identic cu cel care se face in uzina, chiar daca se face la o reprezentanta Dacia. Probleme cu modificarile la masina apar si la reparatiile in urma accidentelor. Daca se fac pe Casco masina se repara conform configuratiei in care a fost fabricata masina. Nu se tine seama de modificari sau se tine dar se plateste separat.
                    Eu zic ca cine vrea gpl isi ia 0.9 cu gpl din fabrica. NU isi ia 0.9 si monteaza dupa cateva luni gpl, chiar daca instalatia este identica cu cea montata in uzina si modificarea se face la reprezentanta (despre alte tipuri de instalatii si alte service-uri - chiar autorizate - nici macar nu mai amintesc). Despre 1.0 cu gpl - FARA COMENTARII!
                    Last edited by abc; 4 February 2018, 10:27.

                    Comment


                    • #70
                      Nici la 0.9 nu monta initial GPL din fabrica.
                      Nu stiu ce tot spui tu acolo, dar reiese ca din cauza GPL s-a rupt cuzinetul.

                      Despre 1.0 cu gpl - FARA COMENTARII!
                      Da' de ce, maestre?
                      Tu nu stii nici de ce nu-ti porneste batranul tau 1.4 cu cheia d erezerva iar acum esti expert in GPL pe motoare cu benzina?
                      Last edited by mr.K; 4 February 2018, 10:32. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        Dacia nu a vândut 0,9TCe euro5(H4B400) cu gpl. Exista 0,9TCe euro5+gpl(H4B404) dar nu s-a pus pe Dacia.

                        La 0,9TCe euro6 H4B408 e ăla simplu și H4B410 e cu gpl, după capele unora e același motor - e aceeași situație de la 1,2 16v D4F732/734(cu gpl).

                        gpl = modificare fizică asupra motorului = pa pa garanție
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #72
                          Ca ei se leaga de orice sa pierzi garantia asta e.
                          S.au facut numeroase studii si s.a demonstrat ca gpl nu afecteaza functionarea motorului.
                          Gpl nu arde cu detonatie sa zici ca ar afecta motorul.
                          Vezi motoarele de 1.4/1.6 de pe taxiuri care au si 300.000 fara probleme.

                          Am fost cel mai mare fan Dacia si am facut lobby pentru Dacia tuturor care ziceau ceva de marca noastra dar acum sunt profund dezamagit.
                          Au facut motoarele astea noi in bataie de joc.

                          Am aflat de la cineva care lucreaza la pproiectare la Renault ca motoarele astea le.au facut cel mai ieftin posibil cele mai proaste materiale.
                          Sa nu mai vorbesc ca GPL a fost montat dupa 5000 km pe masina deci practic masina a mers 11.000 km pe gpl.

                          Si revenind la garantie atentie garantia o pierzi si daca montezi alt casetofon/boxe pe masina

                          Nu mi se pare normal.

                          Sa fie sanatosi da prost o fi ala de mai cumpara Dacia in viata lui.

                          La 8800 euro cat am dat pe ea cred ca gaseam altceva mai bun....
                          Last edited by 77sky; 4 February 2018, 12:08.

                          Comment


                          • #73
                            da, este un "amanunt" care scapa multora: motorul cu gpl din fabrica (0.9 sau 1.2) nu este identic cu motorul fara gpl (cel putin au coduri diferite). cei care monteaza gpl aftermarket o fac evident pe motorul "nepotrivit".

                            orice modificare este un motiv suficient pentru Dacia ca sa nu plateasca, si este absolut legal. nu se poate contesta, adica se poate dar cu sanse zero de castig.

                            tocmai pentru ca noile motoare pe benzina de la Dacia (in special cel de 1.0) nu si-au dovedit inca fiabilitatea e bine sa avem foarte mare grija sa nu exista nicio suspiciune in privinta respectarii conditiilor de garantie.

                            la 8800 euro poate se gaseste ceva mai bun dar la 7880 euro cat costa un logan plus, cu dotarile pe care le are si tinand cont de dimensiunea masinii si a portbagajului + costurile de intretinere, in mod sigur nu se gaseste ceva mai bun.
                            Last edited by abc; 4 February 2018, 12:34.

                            Comment


                            • #74
                              8800 € preț de nou
                              5200 € preț motor + manoperă ... aproape 5500€
                              Diferența 3000€. Nu știu dacă merită motor nou. Ori sh, ori dezmembrări.

                              Comment


                              • #75
                                Va dati seama ca poate are o alta combinatie... Decât 5500 mai bine alta mașina...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google