1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Nu stiu de ce si eu am senzatia ca nu avem prezentat tot adevarul:
    tind sa-i dau dreptate lui prometheus.

    Eu as dori totusi sa aflam exact toata poveste, nu finalul.
    Foarte ciudat ce s-a intamplat.



    Cuzinetul a lovit lantul de distributie
    Atasez ultimul/singurul mail primit de la VC


    Buna ziua*

    Stimate domnule Rusu,*


    Referitor la aspectul semnalat la motorul autoturismului cu seria de identificare UU14SDMC457541131, avand in vedere ca s-a montat o instalatie GPL suntem in masura sa va transmitem urmatoarele:*


    Adaptarile complementare trebuie efectuate de societa?i specializate si sunt excluse din garan?ia comerciala a autovehiculului nou. Garan?ia comerciala Dacia acopera ansamblul elementelor autovehiculului asa cum acesta este livrat societatii specializate inainte de adaptare, neincluzand adaptarea ca atare ?i/sau consecintele acesteia asupra autovehiculului de baza.*


    Garan?ia comerciala pe care Societatea specializata o va acorda trebuie sa acopere incidentele legate de adaptare, precum ?i eventualele prejudicii pe care acest echipament le poate cauza autovehiculului. Aceast? garantie ar trebui sa integreze compatibilitatea adaptarilor efectuate autovehiculului de baza si sa acopere atat echipamentul/piesele utilizate, cat ?i manopera aferenta. De asemenea, garan?ia comerciala acordata de societatea specializata trebuie s? fie identica cu cea de care beneficiaza autovehiculul pe care s-a intervenit.*


    O societate specializata care doreste sa realizeze o adaptare complementara pe autovehicule Dacia are obliga?ia de a asuma fata de clientul sau cel pu?in toate caracteristicile de la capitolul adaptari complementare prin garan?ia pe care o va oferi.*


    De asemenea va informam ca exista posibilitatea de a comanda un auto Logan echipat cu instalatie de GPL din fabrica, astfel incat sa beneficiati de garantie comerciala pentru intreg autovehiculul.*


    In Carnetul de Garantie se precizeaza ca garantia comerciala pentru eventualele prejudicii pe care adaptarile complementare le poate cauza vehiculului nu sunt acoperite de garantia comerciala a vehiculului. In acest caz va recomandam sa va adresati societatii comerciale care a montat instalatia GPL.*


    Concluzionam asadar, ca la autoturismul cu seria de identificare UU14SDMC457541131, incidentul semnalat la motor nu face obiectul tratarii in garantie si nu se poate imputa constructorului conform celor specificate anterior.*



    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

    Originally posted by IancuMIC View Post
    Citesti si te crucesti ce de reactii pot sa aiba unii pe aici, in legatura cu o actiune pe care un user a intreprins-o pe cheltuiala proprie, fara acordul constructorului (nici nu vad cum putea sa o obtina, dar ma rog).
    Imi fac impresia ca unii sunt hateri din nastere iar altii citesc fara sa inteleaga; pai nene daca iti montezi GPL after o faci pe raspunderea ta, de ce sa implici constructorul?
    Mai mult, nu se spune daca cei 17 mii sunt facuti in regim de oras (am o vaga banuiala ca a fost folosita pentru taxi masina), ce ulei a folosit, eventual faci si a analiza de ulei sa vezi macar unde ai gresit sau poate chiar nu ai gresit. Da' asa ce avem? O acuza fara niciun suport tehnic, relevant.
    Cuzinetii sunt primele interne care sufera din cauza lipsei de ungere, nu din cauza GPL ului; nu-ti trebuie decat cateva clipe fara ungere si...finalul e previzibil. Unde ati mai vazut voi cuzineti sa reziste fara ungere?
    Alta e povestea daca aflam ca ungerea deficitara e din cauza pompei de ulei; aici puteam implica constructorul.
    Masina nu a fost folosit ca taxi.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
    Last edited by eugen.rusu5; 4 February 2018, 21:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • In Carnetul de Garantie se precizeaza ca garantia comerciala pentru eventualele prejudicii pe care adaptarile complementare le poate cauza vehiculului nu sunt acoperite de garantia comerciala a vehiculului. In acest caz va recomandam sa va adresati societatii comerciale care a montat instalatia GPL.*
      Mi se pare normal, doar aia au montat cuzinetii.

      Comment


      • Am citit, mersi; lucruri pe care trebuia sa le stii si care sunt stipulate in carnetul de garantie.
        E neplacut si nu as ezita sa acuz si eu constructorul daca pompa de ulei ar fi responsabila.
        D.ta conduceai masina cand s-a intamplat necazul? Ceilalti cuzineti(biela si palier), cum sunt?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Pentru a continua razboiul cu ei, urmatorul pas trebuie sa fie constatarea din partea unui expert care sa demonstreze ca nu folosirea gplului ca si combustibil a cauzat distrugerea cuzinetului.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Eu nu inteleg cand a fost montat GPL-ul, si daca la ultima revizie de la 14k, reprezentanta a constatat existenta acestuia (daca era cazul).

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Eu nu inteleg cand a fost montat GPL-ul, si daca la ultima revizie de la 14k, reprezentanta a constatat existenta acestuia.
              Da la revizie masina avea gpl dar pe cei de la serus nu ia interesat acest aspect...

              Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

              Comment


              • Daca ceilalti cuzineti sunt in stare buna si a cedat doar ala nu e ungerea de vina.
                Poti cere o expertiza tehnica autorizata si cu rezultatul (daca iti e favorabil), reclamatie la OPC.
                Daca iti cunosti drepturile, e bine sa nu renunti.

                Repet intrebarea; in ce stare sunt restul cuzinetilor?
                Last edited by IancuMIC; 4 February 2018, 22:01.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Eugen, sigur ca nu l-a interesat. Revizia e una, garantia alta. Daca-ti gasea de exemplu blocul de lumini defect, il schimbau probabil pe garantie. Daca-ti gaseau un defect la motor te anuntau ca nu mai este in garantie si te puneau sa platesti reparatia. Asa ti-au schimbat uleiul si filtrele, ti-au luat banii si la revedere! Daca poti dovedi ca in urma interventiei lor la revizie ti-a crapat motorul ar fi varianta ideala desi nu prea vad cum poti face asta.
                  Pe cale de consecinta, dupa raspunsul primit, lucrurile sunt clare. Doar masinile livrate de Dacia cu GPL au garantie la motor. In rest, indiferent de motorizare si de firma specializata, aceasta din urma ar trebui sa-si asume responsabilitatea privind garantia motorului.

                  Comment


                  • Extrapoland, desi e tardiv: daca se dezasambla instalatia GPL?...inainte de a se merge la constatare, desigur..Atunci, nu ar fi schimbat pe garantie?
                    Sau il interoga pe acel cuzinet sa jure pe rosu ca nu a consumat GPL..
                    Desigur, mai sunt urmele de la montajul instalatiei, dar..nu era GPL si gata.
                    Doar discutam, nu am GPL pe nici o masina si nici nu voi pune, prefer sa am garantie ca sa am cu cine ma certa ..am testat si a mers.

                    Ce am vrut sa spun e ca GPL-ul singur nu avea cum sa distruga motorul.
                    Si cred ca si reprezentantii Dacia ar fi fost interesati sa vada si ei despre ce este vorba, fiind un motor nou lansat in productie. Nu cred ca motorul e un fiasco, DAcia nu vinde doar in Romania, dar e posibil sa fi fost si o eroare de fabricatie. Au fost si sigur vor mai fi la toate casele.
                    Doar ca la noi e mai simplu sa se spele pe maini..
                    De aceea cred ca ar mai trebui facute mai multe demersuri, trebuie multa rabdare, dar nu este nimic de pierdut.
                    Bafta multa colegului eugen rusu!

                    Comment


                    • Originally posted by vali2008 View Post
                      Ce am vrut sa spun e ca GPL-ul singur nu avea cum sa distruga motorul.
                      Stim asta cu siguranta? Stim sigur ca instalatia GPL montata era reglata corespunzator fara sa dauneze internelor motorului?

                      Motoarele ce vin din fabrica cu GPL au motorul putin diferit fata de cel pe benzina. Oare de ce?
                      Si daca cauti kituri OEM de intretinere motor pentru GPL ai sa vezi ca exista separat pentru benzina si GPL.

                      Nu zic ca in acest caz GPLul a cauzat problema dar e bine sa nu eliminam acesta ipoteza din lipsa de informatii sau pareri personale.

                      Cel mai corect ar fi fost sa existe o expertiza tehnica specializata ca sa avem un verdict autorizat. Dar cum s-a intevenit deja asupra motorului, expertiza poate fi contestata usor de producator.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • GPL-ul se montează distructiv:
                        -se găuresc piese
                        -se taie piese
                        -se taie/modifică circuite electrice


                        Extrapolând și mai mult:
                        - îți cumperi smartphone, îl root-ezi apoi explodează bateria și în paralel se constată că producătorul a avut baterii proaste - ai garanție sau nu

                        -cumperi unelte electrice hobby și le folosești în regim de producție, apoi se strică - ai garanție sau nu

                        Să nu uit afară e noapte, tot Dacia e de vină și pentru asta
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Sam, nu te cred în povestea taximetristului. In cartea tehnică se specifică faptul că termenul de 30 000 km (sau 20 000) se înjumătățește dacă mașina se folosește doar în regim de oraș aglomerat.

                          Vali, tot în Contractul de Garanție se spune că dacă sigiliile mașinii sunt deteriorate, garanția este anulată. Probabil că montarea GPL a necesitat desigilarea unor mecanisme.

                          Cred că mecanicul care a făcut revizia trebuia să specifice pe carte existența unor instalații neomologate. Este o tratare superficială a procesului de revizie. Dar asta nu este o vină ce se poate imputa Dacia în ceea ce a urmat. Desigilarea și modificarea motorizării sunt fapte concrete în baza cărora Garanția nu se mai poate aplica.

                          Garanția este pierdută.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            GPL-ul se montează distructiv:
                            -se găuresc piese
                            -se taie piese
                            -se taie/modifică circuite electrice


                            ....

                            Se gauresc/taie cuzinetii.

                            Comment


                            • Scrie foarte clar în Carnetul de garanție (cei care au Dacia îl știu și îl pot consulta) iar pentru cei care nu au Dacia, dar comentează, spicuim:

                              GPL-ul se montează distructiv : da
                              GPL-ul s-a montat în afara rețelui Dacia : da
                              GPL-ul e alt tip de combustibil decât cel recomandat pentru 1,0 SCe: da

                              S-a strigat bingo
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Csfncsf, desfaci tot motorul cand montezi GPL.
                                Mi-i ca unii chiar cred povestile insirate pe aici, cu montarea distructiva.

                                S-a strigat bingo, Dacia se spala pe maini indiferent daca acel cuzinet era din lut ars.
                                Traiasca garantia, clientul sa faca ce poate, bine ca a platit masina.

                                Hartiile sunt de partea Dacia. Pentru Dacia doar hartiile conteaza, nu clientii.
                                Ura si la gara!
                                Last edited by mr.K; 4 February 2018, 23:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google