Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil a vrut sa zica ca se inchid mai bine decat astea dar nu, nu se inchid nici alea cum ar trebui.

    Comment


    • Dupa 70.000 km pe L1 Ph2 (2009, 1.6 8v, Laureate) si 30.000 pe L2 Ph1 (2016, 1.5 75cp, Laureate):

      - bord si fete usi foarte monotone in comparatie cu cea veche, inclusiv lipsa materialului textil pe usi
      - manere dechidere usi din interior negre la toate echiparile
      - flux de aer mult diminuat (poate si din cauza existentei filtrului de polen) si racine net inferioara fara de cea veche
      - doar o singura plafoniera chiar si la MCV cu 1 bec (am montat-o pe a doua la pasageri spate)
      - lipsa cablajului pentru incalzire in scaune (a trebuit sa trag eu fire)
      - vopsea zic eu mai slaba calitativ...are mai multe imperfectiuni in 2 ani decat cea veche in 9 (acelasi sofer, aceeasi grija)
      - butoanele de deschidere geamuri din bord in pozitie mult mai incomoda (urmeaza butoane pe usi)
      - reglajul la oglinzi zic eu ca era mai comod pe consola
      - butonul Eco desi rar folosit nu e pozitionat prea ergonomic si are un bec atat de slab incat abia se vede in bezna totala
      - pornire automata a stergatorului spate (am preferat dezactivarea)
      - lipsa martor temperatura
      - pentru echiparile Laureate si Prestige era frumos sa aiba panouri instrumente mai deosebite cum erau cele albe la L1 Ph2
      - buton dezactivare S&S pozitionat incomod (l-am mutat in locul celui de pilot automat)
      - sistem audio la fel de slab, inclusiv Medianav montat ulterior. Preferam o forma in care sa pot monta un 2din de calitate cu iesire subwoofer. Aici as include si imposibilitatea de a avea acces la difuzoare fara a demonta panoul usii
      - datorita unui plastic sub bord la sofer, fuxul de aer cald nu ajunge pe picioare decat putin mai jos de genunchi si oricum foarte slab. E prima masina la care pe ger nu ma pot incalzi la picioare
      - contrar tuturor laudelor in favoarea motorului dCI eu in Cluj am consum de 7L (multi declarau 5.5-6L) iar la cea veche nu saream de 8.5-9L

      Ca o concluzie am un sentiment ca masina asta e cea mai mare teapa luata in 30 de ani de viata, poate si din cauza faptului ca am fost in extaz cu fosta masina si regret enorm ca in loc sa caut cu rabdare inca un L1 Ph2 second identic am luat masina noua, cu toate ca aveam rezerve in sinea mea.

      Comment


      • Originally posted by sebibv View Post
        Gabi: aeratoarele alea se inchid? Eu nu prea cred!
        Tabla subtire: nu conteaza cat e de groasa....important e ssa fie tratata bine (nu cu indiferenta). Putea sa fie si din carton.

        Masina e....cea mai ieftina masina noua. Nu stiu la ce sa ne asteptam. Cu un salariu mediu pe economie, cred ca un roman nu isi poate permite o maisna mai scumpa de 5000 eur.
        Si care Dacia costa 5000 de euro? Intreb de curiozitate, pentru ca eu n-am gasit-o decat in declaratiile sefilor Dacia.

        Ca o concluzie am un sentiment ca masina asta e cea mai mare teapa luata in 30 de ani de viata,
        @ady_dragan
        Putea sa fie si mai mare teapa, daca luai un 0.9tce+robotizata.
        Sunt de aceeasi parere, L1 era peste L2.

        Comment


        • Originally posted by denisz View Post
          - butuc pe ușa șoferului și portbagaj, de ce?
          Simplu: ca sa poti descuia masina daca ramai fara baterie sau vreo avarie la UCH/alt subansamblu. Majoritatea modelelor au butuc/mecanism mecanic de descuiere doar ca este ascuns.

          Referitor la vopsea: problema asta exista si la modelele mai cu pretentii si nu neaparat vopseaua e problema ci lacul de protectie, ECO friendly. Acesta este mult mai slab si rezista mai putin la socuri mecanice. Intrebati orice service de vopsitorie (nu neaparat din reprezentanta Dacia sau alta marca).
          Last edited by Silviu; 6 September 2018, 12:50.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • In afara de Renault Symbol nu am vazut masina "normala" (pana in 15 mii ) fara butuc la portbagaj. Toate au dar la unele sunt mai ascunse,camuflate.

            Comment


            • O chestie ciudata la Loganul unui prieten. Este luata prin 2014 parca diesel. Plansa neagra a bordului s-a decolorat. Se vad niste picatele galbui printre culoarea neagra. Piciorul nevestei lui, cel stang, s-a sprijinit de-a lungul timpului pe consola. S-a albit acolo. Am mers cu el cu masina in weekend, si l-am intrebat de ce e asa albicios boardul. La job o mai tine in soare, insa oricum e aiurea. Si eu o tin dar nu am asa ceva. Partea interesanta este ca usile par mai usoare ca la Loganul meu. Chiar prea usoare. Poate sa mi se para. Dar acum sa nu fim carcotasi, nici L1 nu era cine stie ce.

              Comment


              • @mr k.

                Eu zic ca la un salariu mediu de vreo 2000 lei și ceva e cam mult sa dai pe o masina 10-12 keur.
                Can 5000 era o suma decenta.

                Comment


                • Originally posted by Gaby20045 View Post
                  deși sunt frumoase aeratoarele dreptunghiulare de pe centru la Prestige nu inchid cum trebuie. Pe cât de anoste pe atât de utile sunt aeratoarele rotunde care atunci când sunt închise nu mai lasă aerul să treacă aproape deloc. Eu am probleme cu aerul iar soția cu caldura, ea stă în spate cu copilul și leșină de cald iar eu stau în față și îngheț.
                  Voi pune separat traseul însă preferam să existe posibilitatea de a-l pune din fabrică.
                  Gaby, nu cunosc decât aeratoarele rotunde. Dar pot să îți sugerez cum să răcorești mașina. Distribuția aerului se pune exclusiv pe bord, nu și pe picioarele locurilor din față (că te alegi cu tendinită). Iar aeratoarele se direcționează obligatoriu pe suprafețele încinse ale mașinii, nu pe pasageri. Cele din lateral către ferestrele ușilor, orientate la 45 de grade în sus. Iar cele două centrale către oglinda retrovizoare. Astfel se creează un flux de aer condiționat care nu afectează șoferul și ajunge în toată mașina.

                  Comment


                  • Originally posted by sebibv View Post
                    @mr k.

                    Eu zic ca la un salariu mediu de vreo 2000 lei și ceva e cam mult sa dai pe o masina 10-12 keur.
                    Can 5000 era o suma decenta.
                    Din pacate cu 5000 nu-ti iei nicio masina noua, iar tinand cont ca cu 6000 iti iei jumatate de masina (Logan Acces) ...

                    Comment


                    • Nu-mi place ca s-a scumpit !

                      Comment


                      • Originally posted by gecmc94 View Post
                        Cele din lateral către ferestrele ușilor, orientate la 45 de grade în sus. Iar cele două centrale către oglinda retrovizoare. Astfel se creează un flux de aer condiționat care nu afectează șoferul și ajunge în toată mașina.
                        Am aeratoare dreptunghiulare. Se inchid. Dar mai importanta este sugestia colegului gecmc94. Intuitiv am folosit aceasta directionare de flux. Temperatura in habitaclu este aproape constanta (nu am nevoie de traseu separat).
                        Desi este offtopic recomand si sfaturile colegului legate de curatarea AC.

                        Comment


                        • Nu stiu cum se inchid la tine ca la mine nu se inchid... Sau nu pot sa numesc inchidere chestia aia....

                          Comment


                          • Dupa ce am ridicat masina din reprezentanta pe drum am pornit AC. Am realizat ca nu am flux de aer. Toate aeratoarele erau inchise. Aeratoarele dreptunghiulare centrale inchid bine. Pot pune si poze. Dar nu vad motivul sa fie inchise.
                            Mai importanta este directionarea. Iar cea recomandata de gecmc94 chiar este eficienta.
                            Oricum sunt offtopic, dar chiar sunt multumit cu racirea, dezaburirea si incalzirea masinii. Folosesc AC doar pe automat.
                            Last edited by Gil26; 6 September 2018, 21:27.

                            Comment


                            • Daca tot e vorba despre aeratoare dreptunghiulare centrale..da, se inchid bine,se aude chiar si un sunet specific de inchis, dar daca iti doresti ca aerul sa nu bata pe acolo , dorinta e desarta, bate aerul intr-o veselie.
                              In rest, e o masina ce te duce din punctul A in punctul B cu costuri minime, dar construita in tendinta actuala de pe la mai toti producatorii: costuri reduse.

                              Eu am luat in calcul si am negociat la sange cand am cumparat-o..

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Sunt de aceeasi parere, L1 era peste L2.
                                Si eu sunt de parere ca L1 a fost cea mai mare mizerie pe care am condus-o in viata mea, chiar sub Dacia 1300, Iar L2 este la ani lumina peste L1 la orice capitol.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google