Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu fiti chiar atat de dezamagiti de sistemul de franare pe tamburi . Are destule avantaje . Unul dintre ele , deloc lipsit de importanta , este eficienta franarii datorate suprafetei mai mari a sabotilor . Masina este usoara si nu facem zilnic Transfagarasanul ca sa ne plangem de supraincalzire .

    Comment


    • #77
      Bine ca au pus frine pe spate chiar cu tambur

      ma asteptam sa le scoate de tot tamuri aia oricum sint degeaba

      Comment


      • #78
        Macar puteau oferi ca optiune discuri de frana pe spate. Hyundai i10 si kia picanto pot fi dotate cu discuri de frana pe spate pentru 90 de Euro si sunt cu o clasa mai mici in comparatie cu loganul/sandero.

        Comment


        • #79
          Originally posted by georgstelsib View Post
          Nu fiti chiar atat de dezamagiti de sistemul de franare pe tamburi . Are destule avantaje . Unul dintre ele , deloc lipsit de importanta , este eficienta franarii datorate suprafetei mai mari a sabotilor . Masina este usoara si nu facem zilnic Transfagarasanul ca sa ne plangem de supraincalzire .
          Un avantaj mărunt, ar mai fi si cheltuielile de întreținere mai mici.
          Last edited by alex1ioan; 1 October 2020, 14:59.

          Comment


          • #80
            La nivelul de echipare cu frana de parcare electronica cred ca vor fi discuri de franare pe spate.

            Comment


            • #81
              Da , asa este , sabotii ajung si la peste 100 000 km.

              Comment


              • #82
                Am intrebat de frâne pt că am văzut frână de mână electrică și credeam că nu se poate cu tamburi.

                Comment


                • #83
                  Are cineva poze clare cu butoanele de la geamurile electrice? Geam cu auto tot doar la sofer? Daca da e de bine .
                  Te-am mai rugat de cateva ori, fara linkuri externe in sematura.

                  Comment


                  • #84
                    Încă un video making of XJI... via Duster Trails https://www.youtube.com/watch?v=M-Mu...ature=youtu.be
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by RaduStj View Post
                      Macar puteau oferi ca optiune discuri de frana pe spate. Hyundai i10 si kia picanto pot fi dotate cu discuri de frana pe spate pentru 90 de Euro si sunt cu o clasa mai mici in comparatie cu loganul/sandero.
                      O Kia Picanto, motor turbo 1.0 , echipare GT-line, manuala, fara alte optiuni, strict numai cu cele cu care vine pentru echiparea respectiva e 16345 EUR. Pentru o masina de 3.6 m lungime mi se pare prea mult. Si te mai miri ca se vinde bine Sandero si Duster.

                      Comment


                      • #86
                        pai romanu' asa e, ca de ce nu e echipata cu discuri pe spate (majoritate habar nu au de avantajele/dezavantajele si diferentele dintre cele doua sisteme, care sunt criteriile de alegere intre cele doua) de ce nu are 10 airbaguri, scaune de piele, motor de 200 cp. Dar daca ar echipa Loganul cu toate "pretentiile" romanului, si cer 15k+ pe baza si 20k+ pe full, zic ca-i scumpa Dacia si mai bine cumpara altceva.

                        Comment


                        • #87
                          oBED nu ma deranjeaza sa platesc 20k Euro pentru o Dacia Logan, daca imi ofera dotarile mentionate de tine. Dar poate sunt putini oameni care sunt dispusi sa plateasca atat pentru o Dacia si atunci nu merita sa le ofere.

                          Comment


                          • #88
                            Majoritatea nu inteleg asta. Nu exista alternativa (noua), la banii astia, la nici un alt producator , luand in considerare dimensiunile si dotariile oferite de Logan/sandero, la Duster exista.

                            Comment


                            • #89
                              Azi am vazut in market un Hyundai I20 new LED Line, ~15000 coco ,mergeti si vedeti, o sa lasati draq dacieele astea !

                              Comment


                              • #90
                                ok, aia 15k euro sunt defapt 15.600, iar fara promotia dealerului este 17.445, si in plus fata de logan are airbag cortina, faza lunga adaptiva si FCA in rest un motor de 1.2 82cp/118nm, tamburi pe spate (ca tot exista obsesia asta) si cam atat. eu cand mi-am luat loganul, am dat 8000 euro pe el .... cam jumatate .... deci unde e comparatia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google