Motorizare SCE 65

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by AdrianHH View Post
    Probabil ca nu ai parinti pensionari. Majoritatea nu depasesc in afara oraselor, poti sa le dai si 200 cai putere.
    Intodeauna exista exceptii, bunicul si tatal meu depasesc si conduc cu destul de multa viteza de cand si-au luat permisul, in tinerete ma mir ca eu nu prea seaman la capitolul asta.
    Ca sa raspund, am condus Aygo cu 69 cp, pe autostrada daca mergi cu 130 consuma 6, daca pun limitatorul pe 95 imi iese 4.5 sau 5 consumul (calculat plin la plin nu dupa calculator). Prinde si 140 dar turata de nu se poate. In concluzie, ma bucur ca noul posesor este multumit.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Catalin12345 View Post
      Am gasit pe site-ul automobile-catalog.com graficele de culpu si putere pentru 1.0 sce 65. Atasez o imagine cu o comparatie intre varianta de 65 si cea de 73 cp, poate ajuta pe cineva.
      Salut! Legat de discutia privind comparatia intre 73cp si 65cp, e foarte usor de inteles de fiecare dupa ce urmareste prezentarea unui inginer, spre exemplu : Power vs Torque - In Depth Explanation and Mythbusting! - YouTube, acesta fiind omul care m-a lamurit pe mine.

      Comment


      • #48
        Am experienta de 13 ani cu masini lesinate

        Din 2006 pana in 2019 am avut de a face cu:
        - Matiz motor 0.8 51cp
        - Dacia 1400 break cred ca vreo 62 de cp
        - Logan 1.4 de 75cp
        - Opel Astra Break de 1.4 90cp la 1300kg

        Cu fiecare dintre ele daca prindeam un TIR care mergea hotarat constant cu 90 de km pe ora il lasam in pace.
        Poate se opreste sa doarma si scap de el fara sa imi risc viata in depasire.

        Acum am o masina un pic mai buna, de 140 de cp.
        Ghici ce, daca vad un TIR care merge hotarat constant cu 90 de km pe ora il las in pace.
        Pe drumurile noastre cu o singura banda majoritatea depasirilor sunt riscuri inutile.

        Nu vi s-a intamplat sa depasiti un TIR sau doua si la prima trecere de cale ferata sau intrare in localitate sa va ajunga din urma ?

        Depasirile in serie si statul in fundul masinii din fata mai mult rau fac pentru fluiditatea traficului.
        este demonstrat clar in acest video https://www.youtube.com/watch?v=iHzzSao6ypE&t=129s

        Cei care credeti ca depasind in serie grabiti treaba sunteti intr-o gandire eronata.
        Este o graba prosteasca care cauzeaza accidente, poluare si ambuteiaje
        Este mult mai SIGUR si mai EFICIENT pentru TOATA lumea ca masinile sa se deplaseze in grup FLUENT cu o medie de 70-90 de km pe ora.


        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #49
          Originally posted by stolniceanulucian View Post
          Nu vi s-a intamplat sa depasiti un TIR sau doua si la prima trecere de cale ferata sau intrare in localitate sa va ajunga din urma ?
          Circuland frecvent si cu viteza legala pe DN6 Bucuresti - Alexandria si DN 2 Bucuresti - Bacau dar si pe A1 si A2 mi se intampla des:

          - cand merg pe DN 6 in afata localitatilor cu 90-100 Km/h (indicatia vitezometrului - in realitate probabil un pic mai putin) ma distantez de camioane (dube, tir-uri) iar cand intru in localitati si merg cu 50-60 Km/h sunt ajuns din urma de masinile mari (parca o singura localitate este cu soseaua in linie dreapta si are limita 70), la fel se intampla si pe portiunile din afara localitatilor unde limita este de 60 sau 40.
          - cand merg pe DN 2 cu maxim 100-110 Km/h, unde sunt doua benzi (adevarate!) pe sens, in zona Rm. Sarat, depasesc aproape tot, iar cand merg cu 80-90 Km/h in afara localitatilor (pana la Urziceni, acolo unde s-au facut 3 benzi in total) se face coada in spatele meu si cam la fel se intampla si in localitati unde merg cu 50-60 Km/h.
          - pe autostrada cand merg cu 130-140 Km / h iar depasesc aproape tot, dar de multe ori daca intalnesc o masina care merge mai incet merg dupa ea pe banda 1 chiar daca banda 2 este libera.

          Concluziile mele:

          - masinile mari (camioane) merg sub limita legala in afara localitatilor si peste limita legala in localitati;
          - o parte din masinile mici care merg peste limita legala in localitati dar si in afara localitatilor atunci cand circula pe autostrada nici macar nu atring limita legala.

          Comment


          • #50
            Originally posted by ursamajor View Post
            Ba e exact despre asta vorba. Ai zice ca 65CP sunt cam cat trage o magareata. Unora le e suficienta o masina care sa-i duca de la gara pan' la scara. Nu toti au veleitati de piloti de curse. Si chiar e nevoie de ceva inteligenta sa poti intelege asta si sa respecti alegerile altora. Ca romanii, deh, se pricep la de toate: si la agricultura si la fotbal, mai nou si la auto.
            De-acord cu tine, dar nu mereu e asa, de exemplu sunt satul sa merg atata tocmai din Chisinau de la
            Garadesud.md pan la Brasov, pentru ca invat acolo si trebuie sa merg in alt caz demult nu mai trecem pe acolo xD

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google