Dacia Logan-Sandero ECO-G 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut, este zgomotoasă la acea viteză în interior?
    Last edited by 77sky; 29 June 2021, 21:57.

    Comment


    • #47
      Cca. 75-76 dB. 72 dB la 110 km/h. Sandero si Logan cu 1-2 dB mai putin.
      0,8 l benzina sau 1,5 l GPL mai mult la 100 km.
      ursamajor
      Loganist de 5 stele
      Last edited by ursamajor; 29 June 2021, 21:41.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • #48
        Originally posted by paultegzes View Post
        Salut, este zgomotoasă la acea viteză în interior?
        Mie mi se pare ok pentru o masina de genul asta tinind cont de de garda la sol, de barele de pe plafon, e un nivel de zgomot decent care pe mine unul nu ma deranjeaza, oricum e mult mai bine fata de Sandero Stepway 2 care l-am avut inainte. Am cumparat varianta Stepway fiindca o folosesc mai mult urban si cateodata la pescuit si cate o cabana, prea putin merg pe autostrada ( pentru autostrada am o Honda Civic care e alta mancare de peste). Imi plac masinile hatchback, mi se par mai practice.

        Comment


        • #49
          Astăzi am fost cu Loganul ECO-G, la munte (Piatra Arsă). Serpentine cât cuprinde.. Mers fără probleme. Nici pic de lag (adică că stă să gândească, dacă se înfige sau nu) Făcut acest traseu de mai multe ori cu vechiul Logan. Incomparabil ECO-G cu vechiul.

          Comment


          • #50
            Voi ati primit cric si coarba/cheie de roti sau numai kit de pana?
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • #51
              Acum doua zile am intrat si eu in posesia noii masini...Logan ECO-G Comfort cu Navi, clima automata, geamuri electrice spate, camera marsarier, jante aliaj, volan piele
              Comandat si platit avans in februarie
              ursamajor
              Loganist de 5 stele
              ursamajor : numai kit de pana am primit si eu...fara cric si cheie de roti
              mitcd
              Incepator
              Last edited by mitcd; 7 July 2021, 13:19.

              Comment


              • #52
                Bravo! Sa fie-ntr-un ceas bun!
                Bine ca am cricuri de la masinile anterioare.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • #53
                  Daca aveam run flat-uri pe masina as fi considerat logica abordarea asta fara cheie de roti si cric. Macar sa fi pus ca optiune o roata de rezerva de mici dimensiuni. Stim cu totii ca acest kit de pana este limitat si nu acopera toate situatiile ce pot aparea mai ales intr-o tara cu drumuri ca ale noastre. Nici macar nu au acoperit suportul de cric din portbagaj....ma rog, asta poate fi considerat si un avantaj pentru cei ce isi vor procura un cric si o roata de rezerva mica.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by k800 View Post
                    Stim cu totii ca acest kit de pana este limitat si nu acopera toate situatiile ce pot aparea mai ales intr-o tara cu drumuri ca ale noastre.
                    Cu Loganu' I 1.5dCi actual în 15 ani și aproape 300.000km nu am schimbat roata singur decât o singură dată și din neglijența mea (am observat târziu uzura pronunțată) - în rest am făcut întreținere și reparații la vulcanizări.

                    Este un motiv pentru care roțile de rezervă au devenit desuete și opționale - pur și simplu în 99% din situații nu ai nevoie de ele. Nu mai spun că roțile de rezervă necesită și ele îngrijire și înlocuire, la fel ca și cele care rulează.

                    Dacă verifici în trafic mașini cu roți de rezervă cred că vei găsi destule cu anvelope îmbătrânite, cu presiune foarte mică sau uzate - adică nici măcar nu mai îndeplinesc scopul pentru care stau acolo...

                    Prin urmare, un kit de pană devine o soluție viabilă până ajungi la o vulcanizare. Nu e o soluție perfectă, dar e suficientă și asta contează cel mai mult.

                    Comment


                    • #55
                      De acord cu tine. Am circulat multi ani de zile in care nu stiam ce inseamna o pana, anvelope intretinute si depozitate corespunzator astfel incat consideram ca cei ce fac pene isi merita oarecum 'norocul' datorita neglijentei si nepasarii. Ba chiar ajunsesem sa consider rezerva si cricul greutate moarta. Te gandesti ca sunt 0,xx % sanse sa ti se intample tocmai tie ca doar ai grija ca totul sa fie in regula dar uite ca se intampla.
                      Exemplu: Circuland in miez de noapte pe un drum secundar am avut sansa de o 'mana' de holzsuruburi, probabil lasata acolo de un binevoitor, care au facut anvelopa praf. Ajutat si de vremea buna ( ploaie usoara) am schimbat roata in timp record. Nu cred ca vrea nimeni sa aiba o pana in mijlocul campului noaptea departe de orice vulcanizare. Platforma nu vine in 10 min si nu toti raspund la telefon la ora respectiva.
                      La putin timp dupa am taiat o anvelopa in linia de tramvai, dupa cum bine stiti sunt bine intretinute liniile. Nici in oras nu gasesti vulcanizari la fiecare colt de strada si deschise non stop.
                      Stiu, sunt cazuri izolate si sunt putini patiti dar consider ca e mai bine sa fii pregatit mai ales daca circuli mult extra urban sau ai prichindei in familie.

                      Apropo de rezervele neintretinute si uzate, vad zilnic masini cu anvelope de formula 1 de ma crucesc dar si mai grav este ca multe din masini astea sunt taxi-uri sau foste taxi-uri trecute pe Uber/Bolt care cel putin in teorie au ITP la 6 luni (taxi) . Ce asteptari sa mai ai la starea rotii de rezerva cand vezi asta.

                      Comment


                      • #56
                        Salut, care este faza cu deschiderea din al treilea buton la portbagajul de la sandero stepway esențial? Dacă am blocat mașina am observat că nu se deschide portbagajul din butonul dedicat.

                        Comment


                        • #57
                          Tine apasat pe el.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • #58
                            Mulțumesc, funcționează.
                            Last edited by 77sky; 14 July 2021, 23:14.

                            Comment


                            • #59

                              Pe bune, voi nu ati citit manualele alea pe care le-ati primit? O sa aflati multe alte lucruri interesante despre masina voastra.
                              Silviu
                              Loganist de 5 stele
                              Last edited by Silviu; 14 July 2021, 08:40.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • #60
                                Primii 500 km si nimic de reprosat,am facut al 2-lea plin cu gpl consum mediu 7.8 /100 km cu eco activ si are vlaga nu protesteaza. In oras aglomerat cu loganul incarcat (patru persoane) si AC pornit e bine sa dezactivezi eco chiar nu te faci de rusine,are putere . Revin la 1000 de km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google