Zgomote In Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am masina din 2006 la inceput nu s-a auzit nimic dupa o perioada a inceput zgomotele ,vreau sa spun ca bordul a fost dat jos si lipit cu silicon ,izolat totul ,carcasa de la ceasuri si volan la fel ,vrau sa spun ca de 4 ani nu se aude nimic ,nici macar in usi care au fost izolate ,sanatate si un paste fericit tuturor

    Comment


    • La mine se aud undeva in dreptul cd playerului, aproape de gura de aerisire de la parbriz. Cred ca sunt niste cabluri care se lovesc de plasticul bordului ??...
      MY CLA

      Comment


      • Aceleasi simptome le am si eu ca si prestige si ca multi altii.
        Problema este AIRBAGul. In tutorialul lui Streulea spunea ca aceasta operatiune, la final necesita o diagnoza la service autorizat pentru a pune AIRBAGul din nou in functiune, in caz de necazuri. (Doamne fereste!)

        Comment


        • La airbag prefer sa zdranghane decat sa fac vreo boacana in timpu' unei operatiuni de anihilare greier.

          Comment


          • Trebuie data plansa bord si cu pistolul de silicon [la priza] lipit partea unde trece aerul cu plansa de bord ,am sa pun niste poze cu ce mai trebuie facut

            Comment


            • si pe urma, problema cu airbagul, eroarea din soft se poate rezolva doar in service autorizat?

              Comment


              • La mine a aparut un zgomot care initial credeam ca este in partea dreapta jos la bord, dar culmea cand am deschis geamul din dreapta se pare ca zgomotul provenea de la roata dreapta fata indiferent de starea drumului ), (e ca si cum as pune ceva la spitele de la roata de la bicicleta si tot atinge acel ceva, cred ca ati inteles ce zic). A mai patit cineva asta?
                De doua zile se tot aude, vreau sa precizez faptul ca marti, acum 5 zile a fost tata sa ii schimbe uleiul si sa ii puna si cauciucurile de vara. Oare cand a montat roata la loc sa se fi infiltrat ceva pe acolo sau nu a fost pusa corect?

                Am uitat sa zic, a schimbat si placutele de frana.
                Last edited by sln11; 27 April 2014, 15:07.

                Comment


                • Si eu am avut probleme cu greierii in bord in partea din dreapta pe langa airbag ,daca ma imping cu palma in el nu se mai aude,remedierea a fost chear simpla ,am dat jos plasticul de la stalpu fata dreapta si am strans singurul surub care iese la iveala al bordului ! Era aproape jumate desfiletat ,cine mai are aceasi problema incercati ,la mine a avut efect. Detin un logan an 2006 si acel greieras era singurul din bord . Stima !!
                  sigpic

                  Comment


                  • Am avut si eu niste greieri in bord, dar i-am rezolvat scurt, ca-mi cauzau fire albe!
                    1. Se auzea un clampanit tare cand mergeam cu masina pe drumuri neasfaltate. Acel zgomot venea dinspre torpedou. Dupa multe ore de rumegat problema, am descoperit-o! In torpedou ai o mufa pentru conectarea la computer. Este prinsa de plastic cu niste urechiuse, asa ca alea in timp se slabesc. De asemenea, in plasticul torpedoului este si un fel de rama in care sta mufa asta prinsa. Si aceea se misca in toate directiile. In jurul ramei am infipt burete cu o surubelnita plata, iar mufa am desfacut-o, invelit-o pe cant in burete si bagat-o la loc. Acum e liniste si pot sa aud si eu muzica )
                    2. Am scos plasticele de pe stalpii de langa parbriz, am invelit firele de acolo in burete. Apoi am desfacut la jumatate toate surburile bordului si am pus un prieten sa ridice de el cat se poate si sa-l impinga inspre parbriz, iar eu am strans ca animalu' la loc toate suruburile. Acum e liniste si aici si nu se mai aude nimic.
                    3. Pe cuiele portierelor am pus burete cu teflon si apoi am invelit cuiul cu banda de izolat. Usa nu se mai hatzana si e liniste. De asemenea, chederele usilor le-am uns in strat subtire cu glicerina boraxata. Astfel sunt mentinute moi si nu mai scartiaie. Glicerina e ieftina si si nu ramane unsuroasa pe chedere.
                    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                    Comment


                    • Aveti grija ce materiale folositi si pe unde, alea din fabrica sunt ingnifuge sau cu combustibilitate controlata (gen ardere 100mm/minut), nu ai vrea sa ia un cablaj foc langa urechea ta sau sa iasa fum in dreptul parbrizului.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Burete ignifug pe unde se gaseste? Si eu am rezolvat greierasii tot cu materiale de uz casnic ( burete obisnuit, banda dublu adeziva, cauciuc). Acum ca ma gandesc mai bine, ar fi ideal sa fi facut operatiunea cu materiale de buna calitate. De asta intreb, de unde as putea lua?

                        Comment


                        • Buretele are un dezavantaj, retine apa, se usuca f greu. Este bine de evitat contactul cu tabla sau suprafete sensibile la umezeala, nu se aerisesc/usuca rapid. Polietilena expandata este mai indicata, aceea care se foloseste sub parchet. Mai sunt si alte materiale folosite in constructii, trebuie descoperite.

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Adevarul este ca la PH1 si PH2 orice ai face, bordul tot o sa mai faca zgomot la drum denivelat. Asa este coaja aia de plastic, din plastic dur care vibreaza si se comporta ca o cutie de rezonanta. La mine se mai aud foarte usoare scartaieli doar cand merg cu viteza peste piatra cubica.
                            Sper ca la Logan 2 au rezolvat treaba asta!
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • A incercat cineva spuma expandata? Se poate face un furtun lung de 1m, subtire, diametru 3mm, si introduce in zonele cu probleme, fara sa mai demontezi totul. Este o idee....fara sa analizez dezavantajele, implicatiile. Se introduce o cantitate mica, cat sa fixeze reperul, se poate vopsii la culoare.

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • E o idee, proasta. Si cand demontezi ca sa repari ceva cum faci?
                                @Danyell vezi la userul hellcat, avea o gramada de chestii de antifonare profi.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google