Sam  am verificat discul de pe stanga fata (ferodo plin cu fdb 845) si discul mi s.au parut ca se prezinta foarte bine. Cand o sa le schimb o sa le fac poze.
							
						
					Placute de frana
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
La prima schimbare am zis sa pun ce a avut masina din fabrica.Bun,am mers am dat banii pe TRW si gata treaba.Dupa 30.000 placutele erau praf.Ops nu este bine mi-am zis.De vina este soferul.Am mers si am luat ce era mai ieftin.MasterSport.Le-am pus si..60.000 nu am mai umblat pe la ele.De atunci master ! Acum la 295.000 de km rulati trebuie sa schimb si discurile ca s-au ovalizat.Uzate nu sunt nici la jumatate....
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ferodo si la mine scria, urmat de ceva de genu "142", cred si eu ca erau OEM pt ca frana a fost cea mai eficienta cu placutele alea de fabrica, s-au mancat relativ repede (parca 30000 km le-am tinut) dar frana era brici (in limita a ceea ce inseamna "brici" sistem de franare de fabrica).Originally posted by bad_hrc View PostFerodo si inca un numar dar nu 845 sau 1781, probabil ceva placute facute dupa reteta renault. .......................
Pana acum din ce am avut doar ATE-urile se apropie mai mult de cum frana de noua.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Asta pentru ca nu s-a mai facut reglajul cursei sabotilor pe spate, s-a decalibrat incet incet repartitorul de frana care n-a mai fost reglat si in primul rand pentru ca nu s-au mai pus placute bune.
Eu n-am avut cu placutele stock (Ferodo 1781) frana pe care o am cu FDB845, de cele mai scumpe nu vorbim.
Folclor, ce mai
							
						sigpic
Comment
 






							
						
Comment