Bucsi Brat Spate Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu troncane bucsile alea mai bine le lasi in pace. Puntea are si ea o poztoe anume in care se aseaza ca sa strangi bucsile, mare minune sa iasa ca din fabrica pe marginea santului.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Daca stii cum sa le scimbi masina se comporta perfect eu le-am schimbat la 200k erau crapate ca am mai si carat cu ea,daca le schimbi untr-un garaj cu toate sculele necesare si esti un prost care nu are habar de asa ceva iese ca la carte cumva?vreau sa intelegeti ca eu acuma nu am facut aluzie la nimeni.

      Comment


      • #18
        revin la schimbatul bucselor punte spate , eu saptamanal car cu caruta undeva intre 450- 500 kg , de multe ori masina ramane incarcata si peste noapte , am un al doilea job distribui cate ceva si mai ramane marfa in masina asta in fiecare simbata/dumineca . de aici concluzia ca la cei 85.000 km cati are masina si 2005 an de fabricatie cam trebuiesc schimbate una alta mai ales ca fara km de concediu ceilalti sunt facuti toti numai in oras cu gropile si denivelarile aferente .
        ma interesa acest aspect al bucselor deoarece pentru amortizoare spate am vazut ca se schimba foarte usor si ma gandeam ca si bucsele se vor schimba la fel dar trebuie vad obligatoriu servis . apropo pe spate se schimba doar bucsele alea si amortizoarele altceva nu mai vad nimic pe acolo.
        Last edited by tirum76; 21 January 2012, 19:06.

        Comment


        • #19
          Revin si eu:bucsele NU se schimba usor!

          Comment


          • #20
            am vazut , am citit si trebe servis cu presa .

            Comment


            • #21
              Am schimbat si eu azi bucsele din discutie, la cca. 195k km.
              Erau crăpate binișor, dar cea mai mare uzura o aveau la tija/tubu alal din mijloc. Probabil ca acolo sunt preluate în special solicitările din curbe.
              Manopera făcuta cu simt de răspundere, preț de achiziție a pieselor f. bun (bineînțeles de origine) de la colegul @planetara. Calitate și promptitudine, ca de obicei.

              Comportamentul s-a îmbunătățit substanțial, nu mai țopăie de cwr și sta mai bine pe curbe.

              Dacă aveți km mulți, va recomand sa le schimbati.

              Comment


              • #22
                Dupa o serie de piese schimbate, data fiind varsta si uzura unora, am ajuns si la aceste bucsi.
                Initial am crezut ca este un moft de-al meu, criteriul pp-al fiind varsta, eu consideram ca nu au uzura pronuntata, incat sa o resimt.
                Cand le-am desfacut, supriza: miezul metalic a cazut imediat, o zona de contact-intinsa dintre acesta si cauciuc era marcata de uzura. Se vedea clar faptul ca nu mai era ce trebuie.
                Pana in aceasta operatiune schimbasem si capetele de bara, reglata geometria si...eram nemultumit. Tineam volanul spre stanga, pentru a rula drept. Cum indreptam, cum pleca in dreapta. Rulajul pe mijlocul drumului ("coama") era relativ multumitor, in privinta pozitiei volanului. Dupa...a reintrat in normal.
                Clar, acum stabilitatea este ca la inceput (date fiind si amortizoarele noi), pot vira foarte strans la viteze cu mult mai mari decat inainte.

                Recomand ca aceasta operatiune sa fie efectuata pana in 6-7 ani de rulaj (hai sa zicem-8); indiferent de conditiile de rulaj, sarcina, acel cauciuc imbatraneste, nu mai ofera serviciul proiectat.
                Bucsile au fost cca 90-ambele, Lemoforder, manopera-100 lei (un prieten cu atelier, daca aveam eu presa nu apelam la el).
                Neaparat sa fie montate prin presa cu filet, unse prealabil si atentie la pozitia lor (cand demontati, veti intelege)
                Nu este o operatiune complicata, sunt necesare cateva scule, rabdare si presa respectiva.
                Last edited by 77sky; 25 April 2018, 11:32.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  Ieri m-am apucat sa schimb bucsile de pe puntea spate. Masina are 10 ani, 180 000 km si in ultimii 3 ani a fost folosita mai mult pentru carat materiale de constructii. Am inceput cu bucsa de pe dreapta care m-a chinuit ingrozitor. Atat de tare incat am renuntat sa o mai schimb si pe cea de pe stanga. Deocamdata. Bucsa era gripata pe brat, am batut cu ciocan de 1,5 kg in ea, am bagat surubelnita, dalta si nu am putut-o scoate. Lampa cu gaz nu aveam acasa ca o ardeam. Am scos-o intr-un final cu un extractor, dar foarte greu si asa. Deci, daca nu ai scule potrivite, este o schimbare care poate da multe batai de cap. Pentru a o introduce pe cea noua am facut o presa dintr-o teava filetata, cateva saibe de dimensiuni diferite, doua piulite si o mufa sudabila de 2 toli. Dimineata am avut itp-ul si am trecut, pe bune fara spaga.
                  Attached Files

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google