Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cate motoare pe benzina de Logan fara compresie au fost raportate pe aici? Culmea e ca aia cu dieseluri ar trebui sa fie mai paranoici cu uleiul, dar pe forumul asta e invers. Vazut taxiu cu 500 000 km, nu parea sa faca alt zgomot decat a mea cu 78 000....
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Cam asa arata uleiul ce il am eu in motor dupa 10.000km din care 4k pe gaz... Este vorba de Elf Evolution SXR 5w30. Pornirea este impecabila, becul la ulei se stinge instant. Il mai tin pana prin iunie cand vine revizia de 2 ani... Pt revizia asta as vrea sa iau eu uleiul dar nu stiu ce sa aleg, ma gandeam la M1 esp 5w30 sau poate raman tot la Elf, sa vedem cu se comporta in continuare... Ce recomandare aveti pt un 5w30 calumea?
      Attached Files

      Comment


      • Mobil 1 e F Bun in 5W30, dar parca as pefera un 5W40 in K7Mul meu. Ori asta, ori Mobil 1 0W40, mai bine galagie la rece decat la cald.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • eu de vreo 80000 km ii dau numai Castrol 10w40(am 130000 km ) nu am nici o problema cu zgomote sau alte chestii, il schimb la 10000 km si in rest talpa.
          sigpic

          Comment


          • un prieten pana in 80.000 km i-a pus numai 5w40 mobil in motor la 1.4 mpi.
            in toamna l-a schimbat iar , dar in necunostinta de cauza i-a pus 10w40 tot mobil (nu mobil 1) . diferenta e sesizabila si la pornire si la stingerea becului la ulei si faptul ca dupa 4000 de km uleiul e mai negru decat cel pozat de piroman22 putin mai sus, celalalt innegridu-se asa deabia dupa 8-10.000 km cand il schimba. e hotarit ca in cel mai scurt timp sa revina la 5w40.
            eu am peste 237.000 km , majoritatea facuti pe gpl si tot 5w40 ii pun. completez cam 500g la un chimb adica 10.000 km. am incercat si 10w40 dar nu mi-a placut. motorul avea sunet metalic in ture ridicate (4000-6000).
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • masina ne pornita de 2 zile ,noaptea cred ca a fost -15*C,cand am desfacut capacul pe unde se toarna uleiul in motor avea pe interior numai spuma alba si ghiata amestecata.
              ce parere aveti?

              Comment


              • Ce ulei ai in motor?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Probabil DaciaOIl. Asa facuse la mine, masina era noua.
                  La unii a facut spuma si Castrol Magnatec.
                  Last edited by mr.K; 11 January 2013, 14:34.

                  Comment


                  • Sau vreo combinatie ciudata de 2-3 uleiuri. Am intalnit situatia asta si avea o gramada de spuma.
                    sigpic

                    Comment


                    • verificati si la voi inainte da a porni motorul dimineata,cand e frig -10*C sau -15*C...nu e numai spuma,e si ghiatam.

                      in motor am elf evo...5w40 are vro 3000km parcursi

                      Comment


                      • Sau condens in capacul chiulasei de la folosire pe distante scurte
                        sigpic

                        Comment


                        • Asa este, masina utilizata pe distante scurte=>nefunctionarea motorului la temperatura de lucru- in care acel condens sa se evapore, duce practic la amestecarea uleiului cu apa si => aceea spuma care poate sa inghete.
                          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                          Comment


                          • Eu nu cred asta...cel mai plauzibil lucru este amestecarea a doua grupe de ulei incompatibile. La Amsoil spre exemplu scrie asa : "compatible with petroleum and syntetic motor oils" - ceea ce inseamna ca poti sa completezi si poti sa faci schimbul cu acest tip de ulei indiferent de ce anume ai sau ai avut inainte.
                            Last edited by Cromatic; 11 January 2013, 20:28.

                            Comment


                            • Cateva forje si eventualele urme de apa de evapora din ulei.

                              N-am gasit niciodata spume si alte cele la capacu de ulei, drept e ca nu prea am verificat asta in aprox 120000 km.

                              Comment


                              • Originally posted by danyyy... View Post
                                verificati si la voi inainte da a porni motorul dimineata,cand e frig -10*C sau -15*C...nu e numai spuma,e si ghiatam.

                                in motor am elf evo...5w40 are vro 3000km parcursi
                                inainte ce ai avut ? cat ai mers cu uleiul ala ? ai pus aditivi ceva ?
                                faci doar drumuri scurte si nu turezi masina ?
                                si cea mai importanta intrebare : erai langa masina cand ti-a pus uleiul si l-a desigilat in fata ta ?
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google