Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Și cum vrei să fie după un an de tărăgănat prin oraș??

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

    Comment


    • ce daca e negru - negru (bine acum sa nu fi depasit range-ul de km) , e un lucru bun...inseamna ca depunirile/mizeriile din motor sunt in ulei , acesta si-a facut treaba pt care a fost proiectat.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by PCH View Post
        Și cum vrei să fie după un an de tărăgănat prin oraș??

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        Mecanicu a zis ca cica el nu crede castrol. i-am aratatbidonul cu aia 0.7l ramasi din portbagaj.

        Era original, "made in eu" dar cu scris si in romana pe el.

        Originally posted by prometheus View Post
        ce daca e negru - negru (bine acum sa nu fi depasit range-ul de km) , e un lucru bun...inseamna ca depunirile/mizeriile din motor sunt in ulei , acesta si-a facut treaba pt care a fost proiectat.
        Nu n-am depasit, am facut mult mai putini km.

        Oricum nici timpul si nici numarul de kilometrii nu conteaza ci orele de functionare a motorului.
        Last edited by ludovic6; 26 October 2013, 23:17. Reason: Automerged Doublepost
        Laureate albastru Egee.

        Comment


        • "Oricum nici timpul si nici numarul de kilometrii nu conteaza ci orele de functionare a motorului."

          Hai ca ai fost tare la faza asta...
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by prometheus View Post
            "Oricum nici timpul si nici numarul de kilometrii nu conteaza ci orele de functionare a motorului."

            Hai ca ai fost tare la faza asta...
            lasand la o parte greseala gramaticala, ce anume a fost tare?
            Ca daca stai zi de zi in coloana in trafic si faci 1000km pe an nu trebuie sa schimbi uleiul ca n-ai facut limita de km? Sau daca mergi cu masina odata pe saptamana, schimbi uleiul la fel de des ca unul care merge zilnic?
            Laureate albastru Egee.

            Comment


            • Ce a fost tare ? Timpul cu orele de functionare a motorului....

              Ideea e sa-l schimbi cand trebuie...pt ca el deja dupa un an ii cam "expira" proprietatile de ungere(ma repet asta daca nu cumva ai depasit nr de km) , fie ca ai mers numai in oras(bara la bara) sau numai in afara.


              Oricum sunt hotarat ca la urmatoarea revizie eu sa-i pun ligheanului meu Elf 5w30 ...se pare ca este cea mai buna combinatie pt motoarele pe benzina de la logan....si sa fie data fabricatiei cat mai "proaspata" .
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Depinde ce intelegi prin a schimba uleiul "cand trebuie". La trafic urban, se injumatatesc intervalele la care se schimba uleiul.

                Am 5 km pana la munca si-i parcurg in aproximativ 20-30 de minute. Extraurban 5 km ii parcurg in 5 minute sau chiar mai putin.

                Comment


                • prin "cand trebuie" inteleg a fi schimbat la unul din cei doi termini atinsi an sau nr de km daca sunt facuti in oras exclusiv 100% da , trebuie schimbat la 10000 km raportat la manualul de intretinere.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • in oras 100% trebuie schimbat la 5000-7500. spune si in carte ca trebuie schimbat la jumatatea numarului de km recomandat.
                    si da, conteaza timpul de functionare al motorului, nu km. la relanti e cel mai nasol pentru motor. vezi cartea loganului.

                    Comment


                    • La un 1.4 cu 56000 km ar fi probleme daca as trece de la Mobil 1 10W40 la Mobil Super 3000 5W30 sau Mobil Super 3000 5W40? Ma gandesc daca ar manca ulei dupa schimb, in conditiile in care masina merge 60-70% in regim urban, si a avut mereu schimbul facut la maxim 7500 km.
                      Consider ca 0W40 nu merita investitia pentru ca nu merg intotdeauna foarte sportiv (de putine ori am depasit 4500RPM) iar conditiile de clima nu impun un ulei atat de subtire.
                      Care ar fi pana la urma de ales? 5W30 sau 5W40?
                      Multumesc!

                      Comment


                      • Din schimbul la 7500km si rar peste 4500rpm zic ca poti pune si 10w40.
                        Totul tine de buget si de grija fata de motor (exagerata uneori).

                        Ulei nu o sa iti manance cu nici unul dintre uleiuri.

                        As merge in cazul tau pe un 5W40.

                        Comment


                        • Originally posted by ludovic6 View Post
                          Castrol magnetec 5w40 tinut un an in motor in care am mers doar prin oras e negru-negru, fara nici o umbra de transparenta .
                          De acum pun doar elf.
                          eu folosesc elf 5w 40 si in prezent dupa 8340 km facuti cu el ii varza totala.a in ceput sa se incalzeasca motorul foarte repede,mi-s-a pornit termocupla de m-am mirat ca ce se aude asa dupa ce am oprit motorul,si la mine ii negru ca bitumul si mai rau e ca e cam uscat nu mai are proprietatile alea de ungere,deci nu poti sa zici ca castrol e cah si elf e bun.depinde de fiecare in parte de la caz la caz.eu as zice ca daca ai pornit cu castrol sa ramai pe castrol...m-am uitat azi la joja si am zis ca nu mai fac un metru pana nu schimb uleiul....stiu pe cineva care foloseste doar castrol si are un stil de condus mai agresiv si pana-n prezent 1.6 8 v merge ceas, masina e din 2006...pe scurt ramai pe castrol...recomand.apai faci cum vrei
                          Last edited by basalte; 28 October 2013, 09:44.

                          Comment


                          • Imi vine greu sa cred ca se incalzeste motorul mai repede din cauza uleiului....
                            Uite eu folosesc Castrol Magnatec C3 5w-40 si sa stii ca dupa cca 4000 km arata ca naiba ..e super negru...si masina nu a fost fortata maxim daca a vazut rar 4000 de ture , pe autostrazi merg de obicei cu 3000-3700 rpm/minut . Iar faza cu bara la bara nu am patit decat atunci cand m-am intors de pe litoral....
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by prometheus View Post
                              Imi vine greu sa cred ca se incalzeste motorul mai repede din cauza uleiului....
                              Uite eu folosesc Castrol Magnatec C3 5w-40 si sa stii ca dupa cca 4000 km arata ca naiba ..e super negru...si masina nu a fost fortata maxim daca a vazut rar 4000 de ture , pe autostrazi merg de obicei cu 3000-3700 rpm/minut . Iar faza cu bara la bara nu am patit decat atunci cand m-am intors de pe litoral....
                              pai de cand am masina de 5 ani asta-i a doua oara cand mi se "supra-incalzeste motorul" fapt ce imi porneste termocupla cand opresc motorul si de fiecare data uleiul era aproape apa.e la minte cocosului ca din cauza uleiului se poate incalzi mai repede, depinde de ungerea vascozitatea pe care o are,foarte simplu,ungere scazuta frecare mai mare,uzura mai rapida a motorului

                              Comment


                              • Culoarea nu are nici o treaba cu proprietatile de ungere ale uleiului. Sunt uleiuri care au culoarea aproape neagra de noi. Uleiurile contin detergenti care spala motorul si normal ca se innegresc. Totul e sa isi mentina proprietatile de lubrifiere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google