Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca au citit pe forum ce se cauta.
    La Iasi nu am vazut M1 in reprezentanta, dar nu e timpul pierdut.

    Comment


    • m1nl la 148 lei 4l pe emag la oferta , un pret bun . In motor am m1 european formula si urmaresc oferte sa am de schimb pentru anul viitor plus sa fie magazin care sa nu perceapa transport ca atunci nu fac nimic , macar de 2 leduri pe pozitie sa-mi iasa .

      Comment


      • Originally posted by cristi.... View Post
        e numai "decent"?

        eu credeam ca e foarte bun, ca norma c3(0) pe care o are e cea mai avansata norma atat pt benzinare cat si pt diseluri...ma gandesc sa trec la 0w40, tot m1, mai mult din curiozitate dar nu stiu daca are sens ori ba...momentan sunt la al 4lea schimb de m1 esp formula, il folosesc de vreo 20 si un pic de mii de km (eu il schimb intre 5 si 6 mii de km, de asta sunt la al 4lea schimb)


        La 5000 ? Eu îl schimb la 20-25k si nu sughite masina. Are 10 ani si in afara de uleiul cu care a venit din fabrica când am cumparat-o, nu a văzut decat M1 Esp. Si merge de toarce nu altceva. Nici la daciile vechi nu schimbam la 5000 si la ce uleiuri erau atunci ....
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • am dezvoltat o relatie "speciala" cu masina. stiu ca e un pic cam devreme insa in ultima saptamana am mai revenit cu picioarele pe pamant cand mi s-a reconfirmat ca nu prea e o masina de cursa lunga, e mai mult de oras. situatia a constat intr-un drum de 500 de km, 4 adulti in masina, portbagaj full, rezervor plin dar cu cea mai buna benzina, mol evo, iar masinuta a resimtit greutatea bine de tot; a fost lesinata, partea buna a fost legata de stabilitate

          deci uleiul e pe la coada clasamentului in ceea ce priveste masina in ansamblul ei (confort, tinuta de drum, dinamica, siguranta, etc). urmatoarea masina va avea minim 110 cai si sa fie usoara, sub 1 tona sau usor peste, fie puterea sa creasca direct proportional cu greutatea

          degeaba ai ulei de porsche daca il torni intr-o..dacie anemica

          uleiul nu tine loc de putere

          ce am apreciat insa a fost greutatea extra care se simte interesant mai ales pe viraje stranse, atat pe urcare cat si pe coborare dar si pe drum drept. e un sentiment interesant si de siguranta. mi-ar placea o dacie asa, de vreo 1.5-1.6 tone dar cu 150 de cai turbo, nu conteaza cat e disel/benzina pt plusul de cuplu
          Last edited by cristi....; 25 June 2015, 20:53. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • E clar ca uleiul nu tine loc de multe intr-un Logan dar un ulei bun ii poate prelungi "viata" motorului cu cateva zeci de mii de km daca nu chiar cu sute de mii.

            Se merita sa pui un ulei bun daca ai de gand sa tii masina cel putin 7-8 ani , altfel si Dacia Oil e super ok.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Daca nu dai liniute toata ziua, e pacat sa schimbi oloiu la 5000 km, mai ales ca e vorba de benzinar.
              Eu in fc de istorul forjelor il schimbam la 7500-10000 km (am avut un schimb cu 0W40 care l-am tinut 16000 km asa dintr-o scapare de calcul) .
              Dar sincer nu am avut probleme nici la 5000 nici la 10000 km cu uleiu asta (nici cu 5W30 ESP - trei schimburi, nici cu 0W40 vreo sapte schimburi) , motorul suna la fel in forje.
              Ceea ce (ma repet a nu stiu cata oara) nu pot spune de DaciaOil 5W30 rulat doar 2500 km am reusit intr-o forja idioata sa storc toata unsoarea din el (rezonante urate in masina) l-am si schimbat imediat. Bun de forje razlete si scurte, dar sa nu-l supui la regimuri severe prelungite.

              Cat despre masina sub 1000 kg si peste 100 cp, unde mai bagi tu in aia 4 adulti cu bagaje si toate cele ?
              Acum fiecare stie ce vrea, eu la tractor simt de multe ori lipsa porcbagajului de la Logan, tot timpul trebe sa aranjez strategic bagajele ca sa intre, la Logan le aruncam acolo si gata.

              Comment


              • MCV-ul meu are o tona de km, mers doar cu Dacia oil. Cred ca bate spre 500.000 +.
                Uleiul este schimbat cand trebuie (15.000). Si e masina birjarita, nu de familie.

                La logan schimbi 2 caroserii pana strici motorul.

                Comment


                • imi place pragmatismul lui Cezar

                  asta cred ca e a 2a sau a 3a oara in 73 de mii de km si prima in ultimii vreo 50 de mii de km in care am incarcat mai bine masina (de obicei portbagajul e gol in 90% din timp, restul de 10% fiind ocupat de cumparaturile banale iar in masina se afla 2 persoane care cumuleaza 140-150 de kg in total), de asta am fost un pic euforic si un pic dezamagit in acelasi timp de comportamentul masinii cu greutate extra, de obicei sunt obisnuit cu ea usurica

                  din pct meu de vedere portbagajul mai mic e un atu, nu suport sa-l vad plin deci cu cat e mai mic cu atat mai bine pt ca restrictionez pasagerii sa nu-si care casa dupa ei cand plecam undeva

                  legat de forja nu pot sa zic ca-i dau, i-am dat acu 5 mii paremise sau 4750, o singura data, ca nu am apucat sa vad exact cand am depasit un tir in tr 3

                  de obicei daca nu e musai sa fortez depasirea nu ii dau ture multe, ii dau tr superioara in timpul depasirii daca nu vine nimeni din fata, nu sunt genul care sa faca depasiri la limita sau sa rupa turometrul cand face o depasire )

                  regimul meu de mers consider ca e unul rezonabil: 120km/h pe dnuri viteza de croaziera si 125-135 pe autostrada. 140 nu am depasit niciodata si si atunci numai pe o perioada foarte scurta, cateva secunde ca nu-mi place cum sta la capitolul stabilitate

                  cateodata imi doresc sa merg mai repede dar ma limiteaza masina/instinctul de conservare care deriva tot din cauza (limitarilor) masinii
                  Last edited by cristi....; 25 June 2015, 21:26.

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    La logan schimbi 2 caroserii pana strici motorul.
                    Mare adevăr ai grăit!

                    Comment


                    • Mai bine verificati ce tine de tabla, ca pe motor nu cred ca-l strici nici daca-i schimbi uleiul la 80.000.
                      Cat despre performante dinamice, sa nu uitam ca vorbim despre un motor aspirat de cilindree mica, cu putere rezonabila, si cu o curba de putere si de cuplu ce ne indica foarte clar cum sa-l utilizam: TALPA!
                      Nu uitati ca vorbim despre 75 de cai, chiar daca sunt pusi usor aiurea, sunt utilizabili si de bun simt pentru banii ceruti.

                      Comment


                      • La logan schimbi 2 caroserii pana strici motorul.
                        Da, la motoarele aspirate.
                        La tce-uri uleiul interactioneaza si cu lantul de distributie si deja s-a vazut patina stricata la 110k, mers cu DaciaOil schimbat la 20k.
                        20k cu DaciaOil e un interval favorabil Dacia, ca-ti vinde un lant de distributie imediat dupa ce iesi din garantie.
                        Last edited by mr.K; 26 June 2015, 07:52.

                        Comment


                        • Deh, talpa si cip cirip tuningul nu au avut nimic de a face cu uzura aia prematura, uleiul a fost de vina....
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Doar presupuneri, daca ducea motorul la 150CP, ziceai clar ca asta a deteriorat lantul, dar asa...ori marfa din lant e de calitate proasta, ori uleiul mediocru si folosit prea mult au dus la asta. Ori ambele.
                            Iar talpa ii dau multi, iar aia ar trebui din start sa puna ulei bun, daca fac schimbul la 15-20k.
                            Last edited by mr.K; 26 June 2015, 08:18.

                            Comment


                            • Motorul de 1,4i este un motor reuşit şi trecut prin multe şi nu datorită uleiurilor. Eu pun M1 tocmai să pot circula măcar 20 k fără să-mi fac griji. Oricum eu cand bag M1 ESP în motor mă bucur de linişte din toate punctele de vedere.
                              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Da, la motoarele aspirate.
                                La tce-uri uleiul interactioneaza si cu lantul de distributie si deja s-a vazut patina stricata la 110k, mers cu DaciaOil schimbat la 20k.
                                20k cu DaciaOil e un interval favorabil Dacia, ca-ti vinde un lant de distributie imediat dupa ce iesi din garantie.
                                Da, ca despre astea vorbeam.
                                La motoarele noi, cu turbo, schimbi doar o caroserie . (presupun).
                                Sa vedem ce zice timpul, pt ca momentan este prea nou motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google