Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 55 de lei/l pt un ulei atat de performant nu mi se pare mult deloc

    eu am dat 170 pe 4l de m1 esp, deci 42.5/l acu vreo luna, dintr-un loc in care spun angajatii respectivi ca nu se compara uleiu vandut de ei cu cel din comert, referindu-se probabil la gradul/procentul de autenticitate

    daca initial am fost un pic reticent la cele spuse, totusi am observat o mica diferenta, e mai silentios uleiu asta pe toata plaja , chiar daca teoretic e fix acelasi ulei cu cele folosite in ultimele 5-6 schimburi dar luate toate din carrefoure. probabil ca asta e oloiu m1 esp ala adevarat )

    Comment


    • M1 este best buy in romania....nu exista altul mai bun la acelasi pret si care se gaseste la fel de usor

      Pe langa asta, M1 este un "plastic" veritabil ( adica full sintetic) .....este un PAO de gr 4, fara pretentii de 5 dar nici nu are nevoie..
      Gr 5 e inca exclusivista si de nisa...

      Este oricand de preferat un full PAO decat cel mai rafinat "fully sintetic" sau cu baza cea mai pura...de ce?
      Pao e tot sintetizat fara urma de organic....celalalt e organic ultra mega rafinat si aditivat.....sintetic rezista, organic nu rezista ca sintetic....asta pe scurt

      Comment


      • In Germania e ...mai putin full, de cand au schimbat baza uleiului; e SHC-Synthesse.

        With the exception of Germany, this reformulation will be invisible to
        consumers and B2B customers.
        Due to the unique definition of synthetic in Germany (Synthetic = 100%
        PAO) this reformulation is visible to the consumer and B2B customers.
        • A more proactive communication is being prepared for German use
        To prepare for next generation basestocks (GTL)
        • Commencing 2010, the next generation of base stocks derived from Natural Gas
        (Gas To Liquids) will enter the market. These high quality basestocks will arrive
        in substantial quantities and will probably be used in the majority of competitive
        premium formulations. Visom is viewed as a precursor of GTL, and hence it’s
        use now in our flagship formulations eases our transition to a GTL world, and
        helps us understand how to maintain flagship performance using these high
        quality non-PAO basestocks.
        Cu alte cuvinte, s-au adaptat; la cat gaz e in Qatar, era pacat.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Daca e asa ,Sa si-l tina .....deci e fully sintetic, nu full sintetic....cam nasol...

          Totusi in state cred ca e altfel, deoarece chiar Dan Watson de la Amsoil il recunoaste ca plastic de gr 4 (PAO) impreuna cu Amsoil....

          Asta e buba cu gigantii petrolisti....asta nusi bate capul sal faca sintetic de la 0 ci ia petrolul (gaz) sil rafineaza de il gasesc dracii...pt ca fiind companie petroliera, are destul petrol...

          Nu inseamna ca e rau....doar ca e grupa 3....

          Asta nul impiedica sa isi faca treaba onorabil, repet daca ce e citat mai sus e pe bune

          Deci la nemtalai le ramane doar Liqui Moly cu full PAO..

          Comment


          • Niciodata n-am spus ca M1 e un ulei prost, ca sa fiu foarte clar. Ce am spus si repet, nu cred ca uleiul care ajunge pe piata noastra e acelasi peste tot; altfel nu-mi explic pretul scazut, comparativ cu alti ani, cand nu te puteai atinge.
            Dupa cum vedeti, blenderii sunt mai atenti cu produsele lor.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Sper sa ajunga M1 cat Elf la pret.
              Oricum, acum costa in magazin cat Dacia Oil la reprezentanta.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Niciodata n-am spus ca M1 e un ulei prost, ca sa fiu foarte clar. Ce am spus si repet, nu cred ca uleiul care ajunge pe piata noastra e acelasi peste tot; altfel nu-mi explic pretul scazut, comparativ cu alti ani, cand nu te puteai atinge.
                Dupa cum vedeti, blenderii sunt mai atenti cu produsele lor.
                Pretul scade si pt ca tehnologia de rafinare a bazei lui scade...

                Cu blenderii e discutabil....as zice unii blenderi sunt mai atenti, nu toti...

                Avantajul blenderilor este ca lor le e mai usor sati faca un full PAO (GR 4) decat un fully sintetic pt ca nu mai cumpara baza rafinata de petrol de la giganti...

                Gigantii ii cam doaren cot de gr 4 pt ca iti dau un super ultra rafinat de gr3 cu aditivi beton care ajung si egaleaza pao.
                .

                Pe de alta parte dezavantajul major al blenderilor este ca nusi permit sati faca tie un full PAO la pret de concurenta cu ce iti da gigantul....si atunci ei iti dau o struto camila ( pao cu o baza minerala ieftina) pe care te pipi cu succes, comparativ cu ce iti da gigantul la acelasi pret...

                De ex, ca multi nu inteleg :M1 vs Liqui Molyy(blender) :
                -0w40 lui M1 conform scriselor ar fi un gr3++
                -la Liqui luam 0w40 lor insa pot si un 5w40 (synthoil high tech ) care conform fisei e un full PAO

                pretul lui M1 e 150 lei, LM e 200-250....diferente performanta relativ mici, pt majoritatea utilizatorilor...

                intrebarea de baraj : ce iti ofera blenderu (LM) la 150 lei?

                Iti ofera un rahat...un hidrocrack mineral cu mult sub M1...

                Asta e rationamentul....de aia gigantul nu se oboseste cu PAO...

                Gr 4-5 sunt excelente dar pt pasionati...si trebuie atentie

                Cu blenderii poti sa iei teapa la greu, tre sa fii foarte atent; cu gigantul mai putin...

                Comment


                • M1 are o baza discutabila; e un ulei "dopat", contine un pachet mai bun de aditivi.
                  In Germania, regulile privind etichetarea uleiurilor, e mai stricta; nu poti primi de acolo un ulei hidrocracat, etichetat ca fiind vollysinthetisch.
                  Dupa procesul pierdul de Exxon in disputa cu cei de la Castrol, care au etichetat Syntec-ul, un hidrocracat ca fiind full synth, a inceput ...marea etichetare, care permite multor producatori sa ascunda consumatorului adevarata identitate daca vreti, a uleiurilor.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Depinde ce se intelege prin termeni...
                    Sintetic poate fi si ala cu baza organica...ca doar e rafinat de numai ramane mai nimic de la mama natura...

                    Exxon sa repezit sa atace Catastrolul...au pierdut prosteste, castrolul a scris fully si nu full....diferenta de nuanta,insa suficient ca sa castige...

                    Nu asta e important...important este ce se intelege aici prin sintetic adevarat si ce inseamna restul termenilor-hidrocracare,etc....

                    Comment


                    • Sunt curios cum arata camele masinilor de pe forum ce au folosit ulei slab de-a lungul anilor.
                      Am vazut pe un topic, ca si campionul fiabilitatii in materie de motoare pe benzina Renault, 1.4/1.6 mpi are coxartroza la cama la cel putin 2 motoare.
                      Iar km nu erau deloc multi la unul dintre motoare.
                      Acum, ori era problema de material slab, ori a contribuit uleiul la asta.

                      Cum zice americanul ca niciodata nu esti destul de slab si de bogat, tot asa, niciodata un ulei nu e destul de bun pentru un motor, chiar daca e pe Logan.

                      Comment


                      • Si care ar fi uleiurile alea slabe?
                        Ca dacia in mod sigur nu e printre ele; cel mult, e un ulei mediu.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Din experienta utilizarii, din comportamentul motorului si pe caldura excesiva sau frig extrem, eu am ajuns la concluzia ca e un ulei slab.
                          Ca are acreditari, are, traim intr-o lume a hartiilor de toate felurile.
                          Daca Dacia spune ca e bun, normal ca multi il folosesc. Cat e motorul nou, putin probabil sa fie afectat atat de rau incat sa se apeleze la garantie. Si-apoi, cati desfac motorul daca nu e nevoie, in prima suta de mii de km? Doar aia cu distributia dusa.
                          Se mai reglau culbutorii. la mpi-uri, doar asa sa mai arunci o privire inauntru, cat de cat.

                          Dacia Oil e un fel de om prost cu diploma, nu stie nimeni cum a luat-o, dar sta binisor la CV. Daca era medic, nu voiati sa va dea un diagnostic.

                          Nu exista ulei prea bun pentru un motor, exista doar ulei prea scump, poate, iar asta tine de buzunar, nu de masina.
                          Last edited by mr.K; 11 September 2016, 09:24.

                          Comment


                          • Tu zici de came si de arbore....dar baie pompa vilbrochen si cuzineti...acolo cum o fi?

                            Daca la chiulasa lucrurile se remediaza mai usor si oricum fara consecinte serioase....ganditiva jos cum e....


                            Totusi....aveti un renault sub capota....benzinar....asta e nemuritor, va permite multe si este iertator....

                            Doua argumente : daca renault isi permite sa puna si sa recomande sxr care cu indulgenta mare de tot poate fi numit de gr 3 ( de fapt e 2 cu aditivi) pt motoare sport atunci cu siguranta rezista motorul loganului la el....atentie la nuanta, rezista motoru, nu uleiu....

                            Al doilea argument ar fi imbecilitatea scrisa incartea tehnica : la mine zice 10w40 A3 performante bune adaptate oricarui stil de mers...
                            Si apoi 5w30 A1 performante exceptionale economie carburant protectie maxima in conditii severe de exploatare....
                            Asta e cea mai mare imbecilitate sa zici ca A1 are perf si protectie mai buna ca A3.....niciodata fuel economy nu va fi egal cu protectie/performanta...

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Sper sa ajunga M1 cat Elf la pret.
                              Oricum, acum costa in magazin cat Dacia Oil la reprezentanta.
                              IAr asta ar trebui sa ridice semne de intrebare asupra autenticitatii lui.
                              Cam greu de crezut sa fie cel mai bun ulei si in acelasi timp ieftin.
                              Deasemenea, eu nu cred ca uleiul recomandat de producator e atat de prost. Mai ales in cazul in care costa cat si M1.
                              Adica sa fie astia de la Renault atat de idioti, sa recomande un ulei slab, care costa cat ala asa-zis premium? Nu tine.
                              Poate doar la naivi...eu sunt insa satul de produse "ieftine si bune".
                              De altfel riscul de contrafacere e foarte mare la produsele cu renume bun.

                              Comment


                              • Exista o explicatie ! E scrisa mai sus ))

                                Tehnologia pt M1 se ieftineste...a aparut oricum altceva...

                                Dar Elfu in loc sa ieftineasca si mai mult ( ca oricum nu cheltuia mai mult ca mobil pe posirca aia), nu o face pt ca zice ca e Aproved by Renault.....

                                Mobilul nu se oboseste cu asta...cine vrea il pune....

                                Elfu are nevoie de renault ca de aer....

                                La renault-urile alea sport de pe circuite cu motoare nissan....de ce pun Motul Nismo sau Elf 0w40?....si de ce nici macar nu aduc in ro elf 0w40?

                                Pt ca tine bine cu sxr....si chiar scoate bani buni, mai mult decat face

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google