Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In 220.000Km cu 2 masini niciodata nu m-am uitat la capacul de la ulei. Sa imi fac griji?

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

    Comment


    • Nene Iancule , aveam un zgomot ciudat , poate nu m-am exprimat eu cum trebuie cu acel rontait in fine , eu postez din prisma unui ultizator de masina, nu sunt mecanic , dar sunetul era ciudat clar , zgomot similar avut si pe vremea cand am incercat Castrol Edge 5w-30 care este un ulei cu o curgere deosebita , poate prea buna pentru D4F , nu este exclus.
      Si la acel Castrol la ralanti zgomot metalice partiale , dupa care urmat de acel sunet urat la prima cheie dimineata (si nici nu eram in iarna sa am temp de - x grade).

      Treaba cu busonul , l-am sters ieri(nu aveam spume , l-am sters ca sa inlatur o substanta verzuie depusa pe interiorul "gatului" provenita cred de la o reactie chimica intre cele doua uleiuri cel mai probabil) , si vad ca a ramas asa uscat (am mai patit , sa-l sterg in trecut si sa-l gasesc perfect uscat/curat dar asta se intampla vara la 30 de gr. C).

      Cand lauzi acel ulei de n ori , cum ca la tine iti merge fantastic de bine , se subintelege ca s-ar recomanda si la altii...din acest motiv am zis sa-l incerc si eu , asta nu inseamna ca mi l-ai recomandat in mod direct dumneata , nici vorba.

      A fost o simpla curiozitate in incercarea de a testa ceva mai bun observand la altul ca este totul ok , ca m-am ars eu aste e , se intampla.
      N-am vrut sa-ti demonstrez tie ca folosesti un ulei slab , intamplarea face ca la mine nu a fost atat de ok acest ulei , ceea ce ar trebui sa-ti ridice niste semne de intrebare cu acest Ravenol. Astept si Cherubino sa vad ce opinie are o data ce va inainta in rulaj cu acest Ravenol , chiar sunt curios.
      Bineinteles ca scopul meu a fost unul constructiv , vroiam un ulei mai bun , care sper eu l-am gasit sub forma acestui Mobil 1 FS 0w-40.

      @madhorsefuzzy eu sunt o specie rara de pasionat al masinilor.
      Last edited by prometheus; 21 October 2017, 14:44.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Cand lauzi acel ulei de n ori , cum ca la tine iti merge fantastic de bine , se subintelege ca s-ar recomanda si la altii
        Esti tendentios; ata pot sa spun. ia vezi de cate ori am recomandat eu pe forum acest ulei, in mod direct.
        ...
        Am vorbit si voi vorbi despre acest ulei, pentru ca cei 56 de mii au devenit ieri...~57 de mii, pentru ca topicul este despre ulei folosim, nu?
        Inainte de a ma hotari spre acest ulei am citit zeci si zeci de pagini, sute de posturi, dar hotararea fost doar a mea. Am mai spus, dar e bine sa reamintesti cand unele lucruri sunt trecute cu vederea.
        Daca as fi gasit un utilizator cu experienta dumitale, dintre cei care l-au folosit, iti spun sincer ca tot as fi pus acel ulei; e ceva care nu poate fi explicat in cuvinte fara sa poate fi interpretata, experienta dumitale. Nu asa se apreciaza un ulei; trebuie sa-l simti ca e acolo in motor, ca-si face treaba pe Deva-Orastie, vara la 36 de grade si 4000rpm, pe Transalpina sau Transfagarasan in sarcina maxima, sau in alte conditii de drum.
        N-am auzit un cuvant despre mersul motorului, demaraj, consum, cum se prezinta in acel motor la drum, turatii.
        In fine, multi km si drumuri bune.
        Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 15:04.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • L-am simtit in motor la 4500 de ture pe A2....pret de 30-40 de km.....a fost suficient sa ma lamuresc ce fel de ulei este.

          Daca nu sunt prea nesimtit , imi poti da si mie un link unde ai gasit x pagini laudand careva acest ulei ?? undeva in diaspora ??

          In 2400 de km a fost suficient sa vad cat de potrivit este acest ulei pentru mine :
          - Spume la buson
          - Sgomote anormale la ralanti cat si la pornire cu motorul rece
          - Nuanta care s-a schimbat foarte rapid desi la mine nu este vorba de motor murdar , schimband uleiul la 6000 de km
          - Zgomot anormal de mare la peste 4000 de ture .

          Nu asa se apreciaza un ulei ??? a probabil trebuie sa-l apreciez dupa 15.000 de km cand deja aveam motorul facut praf!! nu ? este ceva ce nu poate fi explicat in cuvinte legat de experienta mea. Frumos comentat.

          Cum trebuia sa-l simt in motor ? cand deja l-am simtit facandu-mi spume si zgomote intr-o veselie dupa doar 2000 de km ??

          Ca dumneata il vei utiliza in continuare , e problema ta , e motorul tau , uleiul tau , dar cand altii il folosesc si iti posteaza lucruri negative de el , accepta acele comentarii pentru ca acei oameni cum sunt eu , au testat pe bune acel ulei si n-au fost multumiti. Nu sa incepi sa ma cataloghezi pe mine ca pe un habarnist care nu stie absolut nimic in perceperea unui ulei sau cum ar trebui sa simt eu uleiul de parca m-am nascut ieri cu volanul in mana si nu stiu sa exploatez un motor .
          Last edited by prometheus; 21 October 2017, 15:27. Reason: Automerged Doublepost
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Pai acu pe bune, dar tu cum te-ai documentat cand ai ales un anume ulei? Sau nu te-ai documentat deloc, nu-i asa?
            Si pe forumul unde tocmai te-ai inscris gasesti suficienta informatie; trebuie doar sa selctezi informatiile.

            Treaba cu busonul pe care l-ai sters si a ramas curat fara urma de ulei , nu tine; l-ai sters ieri, ai facut poze azi si nu ai spuma. Ce naiba? Ai mai pornit motorul dupa ce l-ai sters? Am senzatia ca nu.
            Nu se supara nimeni ca nu-iti place acel ulei; cel putin nu pe mine. Modul cum iti expui ideile nu prea e coerent; asta vad eu, nu te supara si nu o lua ca o rautate.
            Cand afirmi ceva public, unii iti vor cere sa argumentezi; asa e forumul. Invata sa raspunzi argumentat. Pana azi nu ai zis nimic despre ce spui acum, ca ai mers la turatii mari si e zgomotos, basca si la ralanti. Inca odata nu contest ce spui; altceva e ciudat. Maine ce mai aflam, despre uleiul ala?

            ...
            Mi se pare mie, sau ai devenit cam agresiv in exprimare? Calm, da?
            Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 16:02.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              Astept si Cherubino sa vad ce opinie are o data ce va inainta in rulaj cu acest Ravenol , chiar sunt curios.
              Deocamdată n-am nimic de comentat și nici de obiectat, totul este în regulă. Din fotografia cu mostrele prelevate pe care am pus-o cu câteva mesaje mai sus se poate vedea că în 1000 km și-a schimbat foarte puțin culoarea. Azi de dimineață a fost foarte frig în Petroșani, geamurile mașinii la ora 8.35 când am plecat de acasă erau înghețate bocnă, încât a trebuit să le pulverizez cu alcool izopropilic ca să pot pleca. Am mers 4 km, după care m-am uitat din nou la bușon și avea spumă exact ca în fotografia de sâmbăta trecută. Probabil că și Elf-ul 5W-40 făcea spumă, dar n-am avut niciodată curiozitatea să mă uit. ÃŽntre timp, zilele trecute l-am întrebat și pe mecanicul meu care-i treaba cu spuma asta, iar omul, după ce-a zâmbit puțin în colțul gurii, mi-a zis să șed blând și să-mi ocup timpul cu lucruri serioase, că spuma e absolut normală în condițiile temperaturilor joase pe care le avem în oraș în toate diminețile de când a venit toamna.
              Mai vedem... dacă intervin noutăți, raportez. La 2000 km mai fac o poză cu testerul de culoare.
              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post

                Treaba cu busonul pe care l-ai sters si a ramas curat fara urma de ulei , nu tine; l-ai sters ieri, ai facut poze azi si nu ai spuma. Ce naiba? Ai mai pornit motorul dupa ce l-ai sters? Am senzatia ca nu.

                Ai senzatia gresita , te inseli amarnic.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  ...
                  Pe partea inferioara a capacului ala nu ai pic de ulei; ceea ce in mod normal, dupa oprirea motorului, nu prea se intampla...
                  De cate ori am verificat busonul era uscat. Probabil d-aia s-a si rupt garnitura.

                  Comment


                  • Uite nene Iancule , altul cu motor D4F , ce zici ?? mint ??
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Eu n-am avut spuma la buson nici cu uleiul din fabrica nici cu Ravenol. Nici rontaieli de la Ravenol n-am avut.

                      Comment


                      • Aici, vad ca ai ulei pe el. Cum e treaba?
                        Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.


                        Nu spun ca minti; spun ca ceva nu se leaga. Oi fi eu mai suspicios; ca si tine.(vezi suspiciunea exprimata aici, ca n-am foloslit niciodata uleiul pe care tocmai l-ai aruncat)
                        Pana si poza aia pe care ai editat-o si ai sters ceva mi s-a parut ciudata.
                        Una peste alta parerea mea e deja formata. La tine trebuia sa se intample anumite lucruri.
                        Poti fi nemultumit, pentru ca ai anumite asteptari, e normal, omenesc, dar sa declari ca un ulei de tipul 0w40 (uleiuri foarte solide de altfel, asta despre un ulei care are : API SN, MB-Approval 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, adica ce au majoritatea celor din liga asta) are baza slaba, ca s-au terminat aditivii dupa o mie de km si multe alte, e deja o mica problema; utopii pentru copii.
                        Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 17:25.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                          In 220.000Km cu 2 masini niciodata nu m-am uitat la capacul de la ulei. Sa imi fac griji?

                          Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
                          nici eu. nu in aceeasi km si masini, dar nu mi-am pus problema asta. stai linistit.

                          Comment


                          • Pai nu stiu cum e treaba nene Iancule, intreaba FS-ul ca vad ca la asta altfel merge treaba , nema spumede la condens , totul ok.

                            Ravenolul ala are pe hartie , ca real e super slab , opinia mea , vorbim de uleiuri nu ? nu de persoane !
                            Asa ca toate astea sunt utopii pentru copii , cand sunt altii mult mai documentati ca tine si ca mine in uleiuri care iti zic de x ori ca acel ulei are baza slaba..Eu m-am lamurit.


                            Repet buson sters ieri , azi facut in prima faza 10 km , nema spuma , uscat, continuat cu 40 km , idem fara spuma.

                            Originally posted by Fanez View Post
                            Eu n-am avut spuma la buson nici cu uleiul din fabrica nici cu Ravenol. Nici rontaieli de la Ravenol n-am avut.
                            N-ai avut rontaieli , dar ai folosit SSL ?
                            Last edited by prometheus; 21 October 2017, 18:11. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • ...
                              N-ai avut rontaieli , dar ai folosit SSL ?
                              Eu am inteles ca VST 5w40 e mai slab decat SSL 0w40. N-am avut rontaieli nici cu un Ravenol mai slab decat ce ai avut tu.

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Pai nu stiu cum e treaba nene Iancule, intreaba FS-ul ca vad ca la asta altfel merge treaba , nema spumede la condens , totul ok.
                                Asa trebuia sa fie; chiar inainte de a-l cumpara.
                                E ciudata usurinta cu care te pronunti in legatura cu un ulei.
                                Banuiesc faptul ca de acum ai liniste in masina la 4000rpm, (desi nu cred ca masina ta vede asa ceva), la ralanti nici nu auzi motorul, pornire fara bataie de culbutori, nu?

                                Ravenolul ala are pe hartie , ca real e super slab , opinia mea , vorbim de uleiuri nu ? nu de persoane !
                                Asa ca toate astea sunt utopii pentru copii , cand sunt altii mult mai documentati ca tine si ca mine in uleiuri care iti zic de x ori ca acel ulei are baza slaba..Eu m-am lamurit.
                                Doi bani nu dau pe parerea aluia, care spune ca are baza slaba un 0w40, daca nu vine si cu argumente; 10 oameni spun ca are baza PAO si unul il contesta; ma contesta, ca sa fiu corect si care e contra vantului. Pe cine sa cred?
                                Matale chiar nu citesti si altceva, in afara de ce ti se spune?
                                Pai, nea prometheus, uleiul ala a lu' matale e HC Synthese, iar in Germania, datorita faptului ca nu are un anume procent de PAO, nu are voie sa fie etichetat drept full.
                                With the exception of Germany, this reformulation will be invisible to
                                consumers and B2B customers.
                                Due to the unique definition of synthetic in Germany (Synthetic = 100%
                                PAO) this reformulation is visible to the consumer and B2B customers.
                                • A more proactive communication is being prepared for German use
                                To prepare for next generation basestocks (GTL)
                                • Commencing 2010, the next generation of base stocks derived from Natural Gas
                                (Gas To Liquids) will enter the market. These high quality basestocks will arrive
                                in substantial quantities and will probably be used in the majority of competitive
                                premium formulations. Visom is viewed as a precursor of GTL, and hence it’s
                                use now in our flagship formulations eases our transition to a GTL world, and
                                helps us understand how to maintain flagship performance using these high
                                quality non-PAO basestocks.
                                Uleiul ala cu baza slaba, de care vorbesti, are dreptul la o alta etichetare, pentru ca baza ii permite. Dar asta nu inseamna ca e un ulei prost, Doamne fereste, dar e un downgrade, a celor de la mobil. Iti repet, era de preferat New Life, pentru ca avea minim 40% PAO si care e peste asta a lu matale. Asta nu intelegi matale si aia documentati.
                                ...
                                @Fane
                                Uite baza uleiului pe care il ai acum; sa nu existe confuzie. Aditivare pe baza de ZDDP si Boron
                                http://oil-club.de/index.php?thread/...h-turbo-vst-sa e-5w-40/
                                Sincer, sunt tare curios cum suna intr-un k4m; mai vedem.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google