TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AI vazut randul 2? Ah, si riscul e sa dai vreo 500 de lei si masina sa franeze la fel. Ca diametrul e cam acelasi.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Am disponibil un set de discuri de spate cu tot calabalicul pentru conversie pe Logan Berlina. Cine este dornic, ma poate cauta pe privat sa nu transformam in talcioc aici.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • La discurile din fabrica am pus placute bosch. La urmatorul schimb aveam discurile uzate cu denivelari. Am luat placute trw si nu prea incapeau in etriere, am reusit sa le montez cu dificultate. Urmeaza sa schimb discurile si placutele foarte curand. Ma gandeam la discuri brembo dar la placute nu ma pot hotara ce sa aleg: brembo, ferodo sau dacia. Ceva sfaturi sa ies din dilema? Multumesc anticipat ca sa nu uit.

        Comment


        • Pai, daca ai pus discuri Brembo, pune si placute Brembo.
          O varianta sunt si placutele de origine.

          Comment


          • Am discuri pline de 259 fara ABS. Am gasit discuri de frana brembo 260 cu specificatia "cu ABS". In afara de dimensiune difera cu ceva fata de un disc pentru masini fara ABS? Pentru masini fara ABS erau doar de 238. Stiu ca unele masini care au ABS au si discuri pline de 259 (260).

            Comment


            • Nu are importanta ca e 259 sau 260, abs sau fara, mm ala nu conteaza pentru ca nu atinge in etrier.
              Daca l-ai vazut pe epiesa, ia-l linistit ca se potriveste masinii tale, baietii verifica dupa VIN.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Nu mm ala ma ingrijora. Vroiam sa ma asigur ca nu are si alta chichita speciala pt ABS. Am inteles ca e vorba doar de dimensiune. Merci de raspuns.

                Comment


                • Mi-am achizitionat set discuri si placute Brembo. Total 267 Ron.

                  Comment


                  • Adaug si poze:
                    As mai avea o nedumerire. Ar fi mers si cele de 238. Ar fi fost vreun dezavantaj? Franeaza mai bine cu 260 (pe ele scrie 260 dar au 259) decat cu 238?
                    Attached Files
                    Last edited by Fanez; 11 October 2015, 19:47.

                    Comment


                    • logic ca da. suprafata mai mare, franare mai buna. masinile mai puternice au intotdeauna discuri mai mari.
                      de aia se si numesc de mcv, fiindca avand o masa mai mare, are nevoie de discuri mai mari.

                      Comment


                      • desi forta de frecare nu depinde de marimea suprafetelor de contact

                        Comment


                        • Suprafata mare - racire mai buna, eu m-a gandesc la raza mare...

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • @abc
                            nu e chiar asa. forta de frecare nu, dar e ceva gen forta de frecare x suprafata.
                            e logic ca daca opresti un disc care se invarte cu doua degete sau cu toata palma nu e acelasi lucru.
                            teoretic, forta de frecare dintre mana/degete si disc ramane aceiasi.
                            si acolo depinde de forta cu care strangi, de aceea se fac etriere cu 4 pistoane.
                            franarea depinde de multe: forta de frecare data de materialul placutelor si de forta aplicata (nr de pistoane pe etrier, vascozitatea lichidului de frana...etc),
                            si de suprafata discurilor, mai ales ca e vorba si de principiul rapoartelor, ca la cutia de viteze. ca franarea sa fie eficienta iti trebuie un disc mai mare pentru ca raportul intre disc si roata sa fie cat mai apropiat de 1, adica, cat mai mic.
                            daca e mic, nu poate opri o roata mult mai mare.

                            Comment


                            • Aproape ca am inteles.[emoji3]
                              Last edited by Fanez; 12 October 2015, 00:45.

                              Comment


                              • discurile se fac mai mari si pentru racire. sunt placute la care se specifica ca sunt pentru discuri mari sau ventilate, fiindca au compozitie mai dura, care incinge discurile dar franeaza mai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google