TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De aia se pun discuri mai groase, cu suprafata de frecare mai mare, etc...

    Si, Sorin are discuri pline de 259mm pentru ca asa a fost omologata masina, pentru grupa lui este obligat sa foloseasca discurile alea. Vezi explicatiile lui CristiXP.

    Crezi ca n-ar pune macar niste ventilate?
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • sunt diliu de cand ma stiu. de ce ? nu inteleg

      Comment


      • Esti diliu la treaba cu jantele. Nu are a face nimic cu racirea. Ai prea mult timp liber
        sigpic

        Comment


        • crezi ca janta nu ajuta la racirea discului ? ajuta chiar foarte mult

          jantele Alium cum am eu de exemplu preiau multa caldura si o cedeaza greu. dupa franari repetate jantele sunt depasite. prefer jantele cu cat mai multe spite una langa alta gen superturismo sau granturismo

          Comment


          • Alex la ce temperaturi sunt acolo nu prea mai conteaza ce jante ai.
            Da, cele de Al-Mg disipeaza mai repede caldura cumulata, dar departe de o racire fortata.

            Comment


            • nu ma gandeam la racire fortata. ci la capacitatea jantei de a prelua caldura din disc. cat mai multa si cat mai repede

              Comment


              • ar trebui sa pui niste table de-alea ca la polo/golf pe etrier, pentru racier fortata cu aer, dar nu stiu daca te vor ajuta cu ceva.

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  nu ma gandeam la racire fortata. ci la capacitatea jantei de a prelua caldura din disc. cat mai multa si cat mai repede
                  Tocmai ca la ce temperaturi instant apar acolo, e aproape de zero faptu ca ai jante Al sau tabla.
                  Franezi a doua oara, a treia oara...ce sa preieie jantele din asta, ca sa-ti faca o racire intre franari?? Ca doar discu nu e un integrat pus pe cooler...

                  Discurile sa fie destepte (ventilate in speta) si placute pe masura.

                  Comment


                  • fii convins ca la stres sustinut pentru frane janta joaca un rol important.
                    la 200-0 nu prea se simte.
                    dupa ce am coborat transfagaraseanul fara frana de motor (distrus discuri si placute) nu puteam pune mana pe janta. sfaraiau. caldura asta din jante nu crezi ca provenea din disc ?
                    4 5 luni am avut miros de placute carbonizate in masina. era o supernova

                    Comment


                    • Jantele ajuta doar la ventilatie, o janta de tabla cu gauri foarte mici ajuta mult mai putin la ventilarea discului decat una de aluminiu.

                      Insa racirea prin disiparea caldurii de catre janta, iti spun sincer ca este o prostie cat casa.

                      Grosul caldurii produse o incaseaza placutele, discul si etrierul. In rulment, planetara, butuc ajunge mult mai putina decat crezi.

                      O protectie de disc cu fanta priza de aer ajuta mult. Sau doar o tabla atent confectionata care sa dirijeze mai mult aer asupra etrierului.

                      Insa, dupa cum ti-a spus si Octavian, caldura apare practic instant intre placuta si disc. Cand ajunge sa fie prea mare la locul cu pricina ramai fara frana, cu pedala tare. Cand suficienta caldura este transferata etrierului, mai precis pistonului, si lichidul fierbe, pedala devine elastica.

                      Clar ca buna ziua !
                      Last edited by dr_mke; 31 August 2011, 23:44.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        ar trebui sa pui niste table de-alea ca la polo/golf pe etrier, pentru racier fortata cu aer, dar nu stiu daca te vor ajuta cu ceva.
                        Aveau si meganurile 2. Insa sa vezi distractie cand intra vreo piatra acolo.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Cu pietrele s-a intamplat la Duster, dupa niste incursiuni in transeele de la mine de pe strada, cand au reabilitat sos. cernica. Am zis ca s-a rupt ceva, cazusem intr-o groapa adanca de tot, ramas suspendat, d-astea. Au intrat niste pietre care frecau urat pe disc. Au cazut cand am dat cu spatele


                          Despre raacirea franelor, mai eficient ar fi un tub in fiecare partem care trage aer de afara si il dirijeaza catre disc/etrier. Este foarte simplu de realizat, voi face lucrul asta odata ce ajung la masina.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Nu stiu cum e la Duster, dar la logan ph2 are niste fante sub masina care dirijeaza cumva aerul acolo.
                            Eu zic ca mai bine puneti niste jenti de aliaj si gata un mic tunning, atat la eficienta cat si la design ( mai mult de design )
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 10 September 2011, 09:07.

                            Comment


                            • am montat Brembo PVT. masina franeaza bine. singurul lucru observat a fost ca se racesc mai repede. dupa mers linistit in oras este necesar foarte putn timp ca sa pot tine degetele pe disc. mai am un pic de lucrat cu ele pana se lustruiesc bine. placutele mele sunt destul de moi si dureaza ceva mai mult lustruirea discului

                              Comment


                              • Incep sa cred ca tot ce-am povestit tete a tete vis a vis de rodaj, cementita si asa mai departe, a cam fost dat uitarii . . . . .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google