TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Placute Textar am avut eu din fabrica si frana era buna. La discuri n-am mai reusit sa vad ce marca erau alea stoc, cand le-am schimbat.

    Comment


    • Cat de bune or fi discurile Textar nu stiu inca. Cert este ca la pret sunt mai scumpe cu 20-30RON decat Meyle si Febi, ori eu dupa pret m-am orientat.
      Cum Ferodo si Brembo(pret asemanator) nu am avut cum sa comand am ales marca asta.

      Pana la urma pretul reflecta calitatea sau nu? ca discuri Swag erau vreo 250RON bucata iar Master Sport 160RON/buc (care Master Sport, apropo, face componente de suspensie si directie la pret de chinezisme: bascula 91RON, pivot 21RON, cap bara 35RON, bieleta 26RON). Ori cum naiba astia daca fac piese asa ieftine, la discuri intrec la pret ATE si TRW?

      Comment


      • Mi-au venit discurile, 214RON perechea. De mentionat ca sunt fabricate in Germania(cod bare 40 desi mai au fabrici si in Franta, Rusia etc). In catalogul lor apar 2 coduri pt logan 259mm pline: simple si Pro. Mie mi-a venit varianta Pro 92175103(- Complete anti-corrosive coating ,Immediately ready for use: No removal of protective oil necessary, high carbon).

        La instructiuni spunea ca nu necesita degresare, asa ca m-am conformat. Greutate 9.0kg dar nu mi-am dat seama daca o bucata sau ambele.

        La inlocuit belea mare, suruburile de 18 care tin suportii la etriere erau intepenite, am rupt o inelara si pana la urma am desfacut cu o fixa. Discurile vechi le-am dat cu spray(necesita si pe interior unde e multa rugina) si au iesit relativ usor in cateva minute fiecare. M-a prins noaptea din cauza acelor suruburi.

        Apoi desi eram obosit la 12 noaptea am iesit sa le rodez. Am facut 25km in care am atins usor frana, acceleram pana la 50-60 puneam frana usor (cat sa se aprinda lampa spate) pana la 20-30. Nu am pus nici o frana brusca, nici nu am oprit masina in loc, am asteptam sa reduca viteza treptat, apoi din nou. Dupa treaba asta s-a dus stratul argintiu de pe ele, iar cand le-am verificat abia erau calde. Sper ca am procedat bine. In instructiuni spune sa apas moderat frana vreo 200-300km.

        Ca fapt divers imediat dupa primii 5km mi se parea ca frana tine cel putin la fel de bine ca pe discurile vechi(uzate) desi abia o ciupeam. Ma astept ca in urmatorii km sa imbunatateasca avand in vedere ca la usoara ciupire a pedalei franeaza cum franam inainte cu pedala apasata ferm. In concluzie sunt multumit. Aveti in vedere faptul ca si ei au catalogul gresit si recomanda 238, 259 pline fiind la ei de logan express si pickup.
        Last edited by lord_wader; 20 May 2012, 13:07.

        Comment


        • Dupa aproximativ 60.000 km si 2 seturi de placute Ferodo FDB 845, asa se prezinta discurile Brembo EasyCheck HC
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Practic n-au ajuns nici la jumatatea vietii. Sunt curios daca "negriturile" alea de le-ai pus vor roade discurile mai repede

            Comment


            • misto, ferodo performance. asteptam concluzii cum se comporta.

              Comment


              • Salutare!Eu mi-am luat discuri pline ferrodo si placute bosch.Cu discurile originale am mers 200000,le-am masurat si am in jur de 8.5 mm..mult sub minimul admis.Sper sa nu fi stricat altceva.Cu ce degrasez noile discuri?

                Comment


                • Te-ai riscat nu glumă; cu spray degresant pentru frâne și ambreiaje, teoretic se găsește la orice magazin de piese auto.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    Dupa aproximativ 60.000 km si 2 seturi de placute Ferodo FDB 845, asa se prezinta discurile Brembo EasyCheck HC
                    vreau review la placutele alea, pe threadul dedicat.

                    oricum cred ca este ultimul set pe care il vad discurile alea.
                    bune discuri de altfel. le am invinetit in nenumarate si repatate randuri si nu am nici cea mai mica problema cu ele.
                    arata impecabil in interior fata de alea stock la 2x mai putini kilometri

                    Comment


                    • Daca cineva poate sa-mi spuna ca sa-i mai fac..am incercat in cu toate metodele dar nu vrea sa iasa deloc acel surub...mai naspa ca dupa ce am schimbat discule de frana pe dreapta m-am inpotmolit la ultimu surub
                      Attached Files

                      Comment


                      • Incearca sa-l incalzesti cu o lampa pe gaz , dar pe cat posibil doar surubul . Ar trebuii sa iasa .
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • Am sa incerc.Vreau sa stiu daca pot merge cu discul nou pe dreapta si placute noi iar pe stanga cel vechi cu vechile placute?Multumesc!

                          Comment


                          • Nu se recomanda! Schimba ambele discuri.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Am sa fac ultima incercare.Daca nu iese ma duc la service.Si eu care credeam ca economisec!?Va multumesc!

                              Comment


                              • Nu incalzi surubul.

                                Nu faci decat sa-l dilatezi si il intepenesti si mai tare!
                                Doamne ce sfaturi mai dau unii...

                                Teoretic trebuie sa-l racesti cat mai mult, dar n-ai cum.

                                Vad ca ai ''muncit'' mult pe el, i-ai distrus capul...

                                Si eu m-am chinuit cu acel surub, dar am avut scule bune, adica un torx bun bagat intr-o cheie clichet buna si a cedat.

                                La torx cu surubenita nici o sansa sa-l desfaci.

                                Cauta un torx in care sa poti baga o cheie sa invarti si in acelasi timp sa apesi bine pe torx.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google