Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2000 km nu sunt cam putini? Acum este iarna, ploaie, ninsori etc.. Si deci asfaltul umed mai tot timpul asadar praful nu prea exista pe strazi in acest anotimp. Eu il schimb de regula la 20-25.000km avand in vedere ca filtrele ieftine tin si mai mult la ''tavaleala'' datorita hartiei mai permisive care se infunda mai greu comparativ cu a unuia mai dens.. Intre schimburi deobicei si nu simt diferente in mersul motorului decat daca pun un Mann sau Valeo.. apropo am avut si Mann in trecut.
    Last edited by panter1; 13 January 2016, 21:14.

    Comment


    • iarna eu zic ca e mai rau decat vara pt ca ce faci iarna? ”aspiri” toata sarea si materialele antiderapante de pe drum, mai ales daca ai prostul obicei sa ”tii aproape” fata de cel din fata

      cat despre filtrele motrio a.k.a romcarbon nu ma poate convinge nimeni de ce am vazut eu: imi mentin parerea ca sunt slabe calitativ, poate nu ca element filtrant cat ca rezistenta. de ce filtru de origine il scot neturtit si intra usor in carcasa fara sa-l fortez si motrio sau altele asa zis ”de origine” nu vor sa intre orice le-ai face? sau intra daca le turtesti ceea ce nu e deloc ok?

      la fel si cu filtru de polen motrio, am avut de 2 ori asa ceva. e inadmisibil sa se desprinda elementul filtrant dupa 2 incercari de a-l pune

      in plus, din ce stiu eu si din ce s-a mai scris cu multe pagini in urma, cu exceptia anvelopelor motrio, nici un alt produs motrio nu e acceptat in perioada de garantie ca si prima echipare. filtrele de aer motrio s-a dovedit ca nu-s bune pt motor. deci nu stiu ce i-a apucat pe astia de la dacia cu romcarbonu vietii... iar la vag e la fel. si aia ofera pachete ”economice” dar dupa perioada de garantie. posibil asa sa-si fi facut loc si romcarbon in ograda lor, dar ca produs de prima echipare pt vag, mercedes sau alte marci insirate de tine nu cred ca se va intampla niciodata
      Last edited by cristi....; 13 January 2016, 21:25.

      Comment


      • Originally posted by Fanez View Post
        despre Mann am mai citit pe aici pareri contra.
        Filtru de origine pentru K4M este...Mann C1858. Asa ca...
        Attached Files
        Last edited by IancuMIC; 13 January 2016, 21:43.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • la fel se intampla si cu placutele motrio de frana, uzeaza mult mai repede discul.

          daca aveti asa mare incredere in motrio, de ce nu puneti distributie motrio? ca doar exista

          sau ulei motrio 10w40 (o bomba din pct meu de vedere) sau amortizoare motrio?

          pe formul reno a pus unu filtru motrio de ulei si i s-a scurs tot uleiu pe la garnitura filtrului, asa bune sunt filtrele motrio

          si si anvelopele alea acceptate ca prima echipare au performante scazute clasa e la franare cu f la consum parca
          Last edited by cristi....; 13 January 2016, 21:46.

          Comment


          • Cu filtrul de habitaclu asa este,le-am reclamat si eu acest aspect,trebuie carcasa mult mai flexibila,singurul lucru care ma incalzeste la el este ca filtreaza MUUULT mai bine ca ala de origine.De motor pun altceva decat romcarbon doar daca primesc gratis,altfel nu.Este posibil ca cele mann sa foloseasca hartie mai densa,sa se imbacseasca mai tare,nu stiu ce sa zic.Cand o sa fac schimbul o sa pun o poza cu el,ca la mine nu se turteste.I-a apucat cu romcarbon,globalizarea,plus ca-s MUUUULT mai ieftine ca cele consacrate,asa ies baietii pe plus cu mult.Un filtru de aspirator Karcher la fabrica e vreo 0,70 E,iar la Bucuresti la reprezentanta e vreo 40E,asa ca fa-ti si tu o idee,mana de lucru ieftina,know-how occidental,salarii romanesti,profit BAROSAN.Eu produse motrio pun doar de unde cunosc marfa,aka romcarbon si fermit(placute),dar acestea din urma mi s-au parut cam tarisoare si am schimbat producatorul.Si daca a pus unu un filtru prost sau montat prost,gata,s-a dat verdictul,NU E BUN,ALTCEVA.
            Gata cu off din partea mea.
            Last edited by burtosu; 13 January 2016, 21:52.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • la ultimul filtru cumparat, la mpi, cred ca s-a schimbat furnizorul. avea garnitura foarta lata, nu ingusta ca inainte. a intrat foarte usor iar capacul s-a inchis perfect

              la motor am crezut ca folosesti tot motrio, de asta ma miram ca nu l-ai scos turtit etc

              iti recomand, de curiozitate, daca ai ocazia sa-l iei in mana o data, filtru de aer motrio, sa vezi cat de firav e, zici ca e de gelatina, ”curge” printre degete pe când cel de origine ramane tapan in mana, nu se balangane

              e drept ca motrio in reprezentanta costa ”doar” 20 de lei, iti dai seama ca pretul real e pe la 7-10 lei

              si mie mi s-a parut ca filtreaza ok filtru de polen motrio, adica nu au fost diferente fata de cel de origine la cantitatea de praf din interior daar exista o diferenta. cu motrio mi s-a parut ca dupa un timp climatizarea a capatat un miros intepator, posibil ca elementul filtrant fiind mult mai gros sa fi retinut apa (condens). cel de origine are un fel de vata ca element filtrant
              Last edited by cristi....; 13 January 2016, 21:54.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Filtru de origine pentru K4M este...Mann C1858. Asa ca...
                N-am nicio legatura cu filtrul din poza si nici cu K4M.
                Chiar daca este de origine, nu inseamna ca este si cel mai bun sau cel mai potrivit.
                Last edited by Fanez; 13 January 2016, 23:55.

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post
                  iarna eu zic ca e mai rau decat vara pt ca ce faci iarna? ”aspiri” toata sarea si materialele antiderapante de pe drum, mai ales daca ai prostul obicei sa ”tii aproape” fata de cel din fata
                  Sa nu confundam filtrul de masina cu furtunul de la aspiratorul casnic cu care dai pe jos cand faci curat si cu cat este mai multa mizerie pe jos cu atat se infunda mai repede.. La Logan/Sandero sorbul acela este plasat undeva sus protejat langa radiator sa nu bata in el materialele solide cum ar fi sare sau materialele antiderapante ori pietrele de la roti sau apa... chiar daca stai aproape de alta masina in trafic tot nu ajunge nimic la el decat eventual praf.. iarna nu e praf ca vara deci nici filtrul nu se imbacseste: practic, teoretic, logic, ingineresc, testat cum doresti

                  Originally posted by Fanez View Post
                  N-am nicio legatura cu filtrul din poza si nici cu K4M.
                  Chiar daca este de origine, nu inseamna ca este si cel mai bun sau cel mai potrivit.
                  Si eu sunt de aceias parere. Am gasit de multe ori piese mai bune decat cele originale dar nu le enumar aici ptr ca este un topic de filtre.
                  Last edited by panter1; 14 January 2016, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • daca eu merg in spatele tau pe un drum umed iarna ce se intampla cu parbrizul meu? dar cu bara fata-capota? daca nu ajunge mizerie pana in grila din fata pt admisie aer, aerul ajunge? pe principiul asta compartimentul motor ar trebui sa fie curat de unde sa intre mizerie in el ca doar e acoperit (in sens un pic ironic zic)

                    iti pot spune ca acum 2 ierni când m-am chinuit 1h jumătate sa pun filtru ”de origine” care nu voia nici cum sa stea cum trebuie am observat la acea gura care intra in carcasa, pe interior, pietricele foarte fine si ceva alb, am banuit ca sare era

                    acu cateva veri am vazut si o albinuta in carcasa (nu trecuse de filtru). cum sa nu ajunga si mizeria de pe drum daca in fata ta e un tir care te face ca un purcel iarna?

                    si daca bate vantul mai tare si e praf pe jos, a 2a zi când deschid compartimentul motor e praf peste tot

                    vara e aspirator de musculite si albinute si iarna de sare si nisip . am gasit si un fluture in compartimentul motor pe teava de ac mumificat pe acolo. ala cum a ajuns pana acolo?

                    alta chestie

                    cum iti explici ca totusi, dupa vreo 5 mii de km rulati mai mult in afara, pe drumuri civilizate, filtru e totusi imbacsit destul de serios? ca doar la nivelul grilei nu ar trebui sa fie praf, prafu sta jos, nu la 30 de cm inaltime

                    iti recomand sa studiezi luftu dintre capota si far stanga (de pe partea soferului) si luft intre bara si grila superioara a radiatorului, sa vezi cat spatiu e in zona aia sa intre orice

                    de asemenea, sa studiezi si daca ai luft, cat de mic, intre bara fata si far stanga, tot pe partea soferului si cablurile de la panoul de siguranta si cele de langa far + suportul pe care sta bateria, sa vezi cata mizerie si firisoare de nisip gasesti.
                    Last edited by cristi....; 14 January 2016, 01:26. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by geolog View Post
                      (...) masina nu avea inainte sa schimb filtrul de aer acest sprint la plecare(...)

                      In concluzie : dupa ce am schimbat filtrul de aer MANN si am pus filtru Dacia Renault, altfel raspunde masina la acceleratie.(...)
                      (...) masina mea se misca altfel acum fara filtrul de aer MANN.
                      O varianta ar fi ca filtrul vechi (Mann in cazul tau) era foarte imbacsit spre deosebire de cel nou.

                      Comment


                      • Dragilor,

                        Dupa ce am citit toate posturile voastre cu privire la filtrele de aer, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa imi schimb si eu filtrul de aer (5000 km).
                        In consecinta, am sapat putin si am ajuns la concluzia ca cel mai bun filtru (sau printre cele mai bune) este MAHLE. Zis si facut....am achizitionat un filtru MAHLE (pe care am dat 39 lei) si aseara l-am si schimbat. Mentionez ca filtrul vechi era MOTRIO (cel mai ieftin....13 lei parca) si dupa doar 5000 km era deja imbacsit....si destul de "colorat".
                        Masina merge la fel.....dar ce am observat este ca cel MAHLE etanseaza mult mai bine in comparatie cu cel vechi si este facut din alte materiale...(buza din silicon din alt film....neagra, dintr-un super material, alt tip de hartie).
                        Consider ca diferenta de aprox 25 RON merita....
                        Ma repet, masina merge la fel....nu am simtit diferente....dar sunt sigur ca isi face treaba mai bine...

                        O zi buna!

                        Am uitat sa specificat ca m-am chinuit putin pana am fixat carcasa.....dar nu am fortat-o...pentru ca nu intra buza capacului pe interiorul filtrului...
                        Dupa 30 min....fiind foarte atent si cu rabdare... a intrat...
                        Last edited by enc_edy; 22 January 2016, 13:06. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • la rulaje mai mici, de aprox 5 mii de km, nu e sesizabila diferenta intre filtrul nou si cel folosit pt ca si cel uzat inca nu obstructioneaza chiar asa tare cantitatea de aer care intra. diferenta se vede pe termen lung, eu zic ca ii prelungesti semnificativ viata mpp-ului

                          e bun mahle, sa nu-ti para rau de investitie

                          p.s

                          eu sesizez totusi o diferenta, chiar si la schimbul de 5 mii. cu muzica oprita, daca accelerezi usor eu aud cum intra aerul prin admisie/carcasa

                          dupa un timp nu se mai aude acest mic ”suierat”. banui ca e de la filtrul nou prin care trece o cantitate mai mare de aer comparativ cu cel rulat
                          Last edited by cristi....; 22 January 2016, 17:15.

                          Comment


                          • daca tot auzi cum intra aerul prin admisie ... ( e prima data cand aud asa ceva)
                            pune si poze cu filtrul folosit sa vedem si noi cum arata .

                            Comment


                            • poze cu filtrul uzat sau poze cu ce filtru utilizez de obicei?

                              filtrul folosit e asta, din reprezentanta. inca n-am apucat sa-l schimb, poate maine. zilele astea a fost prea frig. o sa pun poze si cu filtrul uzat daca esti curios sa vezi cum arata. de data asta are undeva sub 5 mii de km, undeva intre 4500 si 4800, nu mai retin exact. daca i-am schimbat uleiul (asta l-am tinut mai mult de data asta, aproape 8 mii de km) am zis sa-i fac revizia complet, unde mai pui ca am avut si 10% discount si am iesit chiar ok din pct meu de vedere 115 lei (cu reducere) filtru de aer, ulei si lichid frana

                              manopera in alta parte

                              puteam sa las baietii sa mi schimbe ei filtrul când am facut revizia dar prefer sa-l schimb eu; vreau sa ma asigur ca interiorul carcasei e curatat inainte iar capacul etanseaza cum trebuie, nu fortat. asa ca operatia asta prefer sa o fac eu, nu altul
                              Attached Files
                              Last edited by cristi....; 23 January 2016, 00:08.

                              Comment


                              • chiar nu stiu de ce te miri ca poti auzi cum ”curge” aerul prin admisie...e doar pe mijlocul bordului fara nici o izolatie exterioara (pe peretele ignifug). eu aud tot, nu vreau sa exagerez dar sesisez si diferentele de umiditate in functionarea motorului

                                oricum, zgomotul motorului e foarte bine filtrat raportat la cantitatea de materiale fonoabsorbante folosite
                                Last edited by cristi....; 23 January 2016, 00:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google