Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Abia daca se simta fara filtru,si aia cred ca e mai mult placebo din cauza la zgomot ca in rest...
    sigpic

    Comment


    • #47
      ca sa incheiem cu polemicile ca eu am deschis acest subiect , iata ce voi face : la 5000 de km dau 40 ron, iau un alt filtru renault (pt ca cu asta merge masina super ) si il pun in locul celui schimbat acum 2 zile. Salut tuturor. !!!!

      Comment


      • #48
        Am schimbat si eu Mann cu Purflux - nu mi s-a parut vreo diferenta poate de zgomot, dar putin sesizabil. Filtru Renault poate fi si de la Purflux.
        Nu cred ca poate fi o diferenta mare intre filtre, o diferenta este clar, dar nu sa poti spune OAU!
        Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Acum am febi de vreo 5 mii de km si merge impecabil, carcasa este foarte curata la interior, nici urma de praf.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #50
            Nu neg ce a spus userul geolog, e parerea lui si poate asa i s-o fi intamplat, dar eu tind sa cred ca alta era problema cu masina, nu filtrul de aer.
            Precizez ca folosesc Mann de nici nu mai tin minte cand am pus altceva. In mai multe dati, cand aveam chef de dat blana, am zis sa incerc si fara filtru de aer... ca mai sport si mai permisiv de atat nu se poate, nu? Dat carcasa jos, scos filtrul, montat la loc si dai bice... rezultatul: un demaraj insesizabil mai bun, chiar la granita cu placebo as putea spune.
            Din cauza asta mi se pare neverosimila povestea cu filtrul restrictiv Mann care reduce demarajul, eu n-am simtit mai nimic nici fara filtru, d-apoi sa dau Mann-ul jos sa pun altceva si apoi "wow" .

            Comment


            • #51
              Potae era din clapeta de acceleratie,mazga pe acolo si filtrul asta fiind mai permisiv se modifica dinamica
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #52
                Originally posted by Nepotu123 View Post
                .................. am zis sa incerc si fara filtru de aer... ca mai sport si mai permisiv de atat nu se poate, nu? Dat carcasa jos, scos filtrul, montat la loc si dai bice... rezultatul: un demaraj insesizabil mai bun, chiar la granita cu placebo as putea spune.
                Din cauza asta mi se pare neverosimila povestea cu filtrul restrictiv Mann care reduce demarajul, eu n-am simtit mai nimic nici fara filtru,..........
                Fa o proba corecta de demaraj (sa spunem din 2500 rpm) cu un alt coleg, ambii cu filtru pus, apoi da-ti filtrul jos si repetati proba (cu mai multe incercari cu si fara filtru).
                Numai asa vei observa diferenta, si crede-ma, este ''acolo''.

                Eu am facut treaba asta pt ca eram foarte curios )) (altcumva nu puteam sesiza ceva...) si-ti spun ca pe reprize tot timpul am avut un aprox 2 metri mai mult distanta fara filtru decat cu filtru.
                Ma rog, pus un filtru ''sport'' chinezesc si o tzava de inox.

                PS: reprize tr III 60-120/h, tr V 70-120/130h.
                NU e mult, chiar nu-ti dai seama ''in scaun'' cum vor majoritatea sa simta...

                Comment


                • #53
                  eu nu o sa inteleg niciodata de ce un filtru de aer curat scade consumul

                  am avut K&N si consumul a crescut mult. cu peste 0,6-0.7 % mai mult aer mai multa benzina

                  am pus filtrul normal si a revenit consumul la normal.

                  de ce cand pun un filtru stock curat scade consumul ? ca intra mai mult aer fata de unul vechi si imbacsit

                  Comment


                  • #54
                    Au ramas niste stereotipuri din folclor, probabil de pe vremea carburatoarelor.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      de fiecare data dupa ce schimb filtrul am impresia ca masina trage o idee foarte putin mai bine...
                      si consumul este usor marit

                      pe DDT se observa o crestere de 10-15 milibari in plenum cu filtru la aceiasi presiune atmosferica de afara....nu e normal ca ECU sa incerce sa dea putin mai multa benzina ?

                      Comment


                      • #56
                        Nu incearca, chiar da mai multa benzina. Multi uita ca pedala de acceleratie controleaza doar aerul, benzina fiind dozata de ECU. Ori, cand vine aer mai mult, trebuie si mai multa benzina pentru proportia optima.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #57
                          am incercat sa ma exprim mai plastic...sa se inteleaga ca as contrazice in totalitate ideea ca un filtru curat scade consumul.

                          la o masina mai veche a mea am uitat din greseala o carpa indesata inainte de filtru. tragea foarte prost si consuma.
                          Last edited by alessandro; 12 August 2012, 12:50.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by alessandro View Post
                            de fiecare data dupa ce schimb filtrul am impresia ca masina trage o idee foarte putin mai bine...
                            si consumul este usor marit
                            .............................................
                            Normal ca creste si consumul, trage o idee mai bine cum ai spus.

                            Calc-o mai usor si vei avea tot acelasi consum, acelasi demaraj, ca si cu filtru plin de praf.

                            Eu n-am sesizat vreo diferenta la mers normal intre filtru megapermisiv (adica FARA filtru) si cu filtru, am sesizar doar ca trebuie sa o calc pe acceleratie o idee mai putin pentru acelasi demaraj cu filtru pus...

                            Adica spun ca totul e din acceleratie, la aceasi medie de viteza ai acelasi consum.

                            Consuma ceva mai mult, ar daca masori acceleratia vezi ca ajungi o idee mai repede la viteza dorita de mers.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by alessandro View Post
                              ...la o masina mai veche a mea am uitat din greseala o carpa indesata inainte de filtru. tragea foarte prost si consuma.
                              daca era pe carburator, e normal. acolo amestecul s eface in functie de aerul care intra in motor. ei, astupand aerul, motorul face vacuum si intr-un final ceva de undeva va trebui sa intre in motor in locul acelui aer "lipsa" din cauza carpei ce obtureaza admisia. cum intr-un carburator circula doar aer si benzina, cand aerul e obturat, e la mintea cocosului ce va absorbi motorul in compensatie si de ce creste consumul. cine s-a gandit la benzina, s-a gandit bine
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                era febletea ta E30 318 i nu mai stiu daca era multi sau monopunct. cred ca multi totusi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google