Mai Turnam Ulei In Usi Si Praguri ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu recomand a practica asa ceva ! cel putin nu pt interiorul usilor. Sunt sanse mari sa acoperiti acele orificii de evacuare a apei in cazul in care aceasta se infiltreaza in interiorul portierelor , apa va sta acolo muult si bine un lucru deloc bun.
    Last edited by prometheus; 4 December 2013, 22:47.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #32
      Daca verifici ca scurgerile alea din portiere sa fie periodic desfundate, nu cred ca sunt probleme cu maglavaisu' ala.
      Last edited by Kojak; 4 December 2013, 22:57.

      Comment


      • #33
        Mai e o problema , in momentul in care Doamne fereste aveti un accident , aceea solutie care voi o credeti foarte benefica caroseriei sa ia foc instant la momentul impactului .Mai bine lasati caroseria si usile asa cum le-a lasat constructorul.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #34
          Nici macar...ca (virgula) constructoru' dupa fo' 2 ani s-a gandit el c-ar fi bine sa faca o rechemare ptr. loganele din generatia "da aur" (n.r. 2005-2006) si sa purceada la marea ceruire!

          Comment


          • #35
            Una e sa dai cu ceara si alta e sa dai cu acea "solutie" zisa de colegu (vaselina si ulei).
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #36
              Ok, da-n praguri si lonjeroane, de ce n-ar fi indicat?
              La nivelul lor, oricum exista niste dopuri din plastic (de-abia ce le-am schimbat 19 buc. - erau coapte / mancate, de abia se mai tineau) cu rol de obturatoare a unor gauri "de vizitare" pe unde se poate pulveriza foarte bine smacolina d-asta. De-aia au fost si gandite, nu ptr. scurgerea apei. Apa n-are ce cauta acolo, daca doapele alea isi fac treaba.
              Zic si io...

              Comment


              • #37
                eu am injectat ceara de cavitati ixell la reprezentanta,au dat o cu pistolul cu aer comprimat,in portiere,stalpi,praguri si lonjeroane
                se poate face aceasta operatiune cand se doreste la cerere,eu am efectuat o pt prima oara si masina avea 5 ani,eu zic ca sigur este benefica operatiunea,chiar mai des efectuata,la 2, 3 ani
                am mai cumparat ceara de cavitati tot de la ixell,dar sub forma de spray de la dacia shop,ma gandesc sa dau si in interior la capote(fata si spate),si in alte zone ale masinii special prevazute pt asa ceva unde sunt acele dopuri

                Comment


                • #38
                  in 2007 am fost chemat in service pt. ceruire. in 2011 am schimbat prin garantie usile fata cu perforari de rugina. asa ca am recurs la Solutia cu ulei in usi si praguri, care se pare ca desi este greoaie, este cea vmai buna. dupa aproape tri ani nu am observant alte problem.

                  Comment


                  • #39
                    Ulei amestecat cu vasilina amesteci si folosesti cand nu ai la indemana altceva, insa acum daca tot ne apucam gasim produse dedicate pentru asa ceva si nu sunt mai scumpe decat daca iei ulei de cutie + vasilina care vor curge la prima caldura si vor murdari pragurile de care ulterior fara sa vrei te atingi cu piciorul.
                    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Kojak View Post
                      Ok, da-n praguri si lonjeroane, de ce n-ar fi indicat?
                      La nivelul lor, oricum exista niste dopuri din plastic (de-abia ce le-am schimbat 19 buc. - erau coapte / mancate, de abia se mai tineau) cu rol de obturatoare a unor gauri "de vizitare" pe unde se poate pulveriza foarte bine smacolina d-asta. De-aia au fost si gandite, nu ptr. scurgerea apei. Apa n-are ce cauta acolo, daca doapele alea isi fac treaba.
                      Zic si io...
                      De unde ai luat dopurile alea? Ca si la mine uitandu-ma pe sub masina am vazut ca am unele lipsa.

                      Comment


                      • #41
                        Buna,
                        Vad ca nu s-a scris demult pe acest subiect! Am fost acum mai bine de o luna la revizia de 1 an. Toate bune si frumoase dar cand am spalat masina am vazut ca lipsea un dop de cauciuc de la o portiera din spate. Acum n-ar fi o mare problema daca as gasi sa pun altul. In zona am cautat si la magazin si la dezmembrari....nimic. M-am uitat la portiera cealalta....era imposibil sa pice singur pentru ca l-am scos destul de greu. Probabil au avut grija la service de el (!?). M-am ganditr sa pun acolo o carpa, ceva sa nu intere apa.....daca aveti idei poate imi sugerati ceva.....

                        Comment


                        • #42
                          Lasa dreq carpa...aia se folosea la dacia treispezece! Se imbiba de apa si putrezeste acolo, avand ca rezultat final rugina!

                          Decupeaza o bucata de talpa de slap de plaja cu talpa subtire pe conturul gaurii, in care cu o sula dai 2 gauri ptr. scurgerea apei (cam la fel cum era si dopul original). bucata de slap se incastreaza usor in tabla taioasa si sta bine in gaura aia din tabla!

                          Bafta!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google