distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conteaza mai putin daca a fost de origine sau nu. Conteaza de care a fost si când a fost schimbata dar si de catre cine. Si eu am avut pe masina distributia facuta cu 24 de mii de km în urma dar as fi schimbat-o la 25k daca nu vindeam masina.

    Comment


    • Curea de accesorii Gates, dupa 40k/3 ani si 3 luni... Cureaua OEM (Hutchinson) pe care am dat-o jos la 60k, arata ca noua.

      Am fost la o constatatre in service si mecanicul, fara sa asculte cu motorul pornit, fara sa puna mana sa vada daca au joc, imi spune ca trebuie schimbate si rolele... Nu mai spun ca mi-a cerut pentru doua role si curea, mai mult decat pretul pe tot kit-ul de accesorii (care include si intinzator).

      As vrea sa schimb doar cureaua, fara role, avand in vedere ca in 9 luni o sa schimb distributia si le fac toate odata.
      Sa zicem ca as schimba si rolele. Stie cineva daca rolele (de ghidaj si intinzatoare - fara intinzator) sunt la fel?
      Attached Files
      Last edited by vitriol; 22 September 2016, 11:01.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • sunt la fel daca ai aer si servo...la celelalte nu stiu.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Sa zicem ca as schimba si rolele. Stie cineva daca rolele (de ghidaj si intinzatoare - fara intinzator) sunt la fel?
          2 mecanici diferiti, in adevaratul sens al cuvantului , nu carpaci, mi-au confirmat ca rolele coincid si ca ptr. minimizarea costurilor se pot cumpara 2 role identice pastrandu-se intinzatorul pe care se monteaza una din role, daca si numai daca intinzatorul e in mintile lui.

          Comment


          • La postul 3742 pg. 188, povesteam ceva despre distributie...
            Acum...am schimbat distributia:
            La 6 ani si 60.000 km. DOAR kitul de distributie (de origine, service serios) si bujiile.
            Cureaua de distribuite arata cat se poate de bine dar nu asta e criteriul.
            Despre restul: era in plan sa schimb si cureaua de accesorii dar dupa cum arata am decis sa mai stea. Pompa de apa nu prezenta scurgeri asa ca a rama si ea la locul ei.
            Neobisnuit (dupa spusele mecanicului si a sefului de service) a fost faptul ca erau niste curgeri de ulei (mici dar prezente) pe la simeringurile axelo cu came. S-au inlocuit.
            In privinta accesoriilor...mai astept un pic...la jumatate din masinile din parcare le scartatie curele si role si nu isi mai fae nimeni griji.

            Comment


            • Pompa de apa este bine sa o verifici mai bine decat pt scurgeri.....mai exact joc in ax....si asta e important

              In functie de kit exista curele care se strang diferit ( Gates are pt 16v 2 tipuri de curele in functie de anii de productie, care merg imperecheate numai cu rola lor specifica si pompa de apa specifica....) insa asta numai pt kitul gates....dayco nu are asa ceva, contitech nu si nici skf....

              Nu-s neobisnuite scurgerile de ulei, simeringurile de la arborii cu came la 16v se uzeaza- le-am schimbat si eu......poate ai pus mai mult ulei, poate uzura....

              Vezi la accesorii ca e inselator....cureaua ca...cureaua, insa uita-te atent cum calca pe role, cand capata uzura cureaua incepe sa se deplaseze catre exteriorul rolei, practic o s-o arunce de pe rola....rola fiind de plastic se conicizeaza in loc sa ramana cilindrica....

              Daca gasesti sau vrei ceva de calitate, incearca curea Goodyear gatorback - am la 8V asa ceva, cred ca gasesti si la 16v....

              Comment


              • Mazda 6, achizitionata noua, aproape 2 ani si 45k km. Cureaua de acceaorii a plesnit fara sa dea nici un semn.
                Eu zic ca nu e de saga cu schimbul lor la alte intervale decat cele prescrise de producator... Sau?

                Comment


                • Originally posted by yux_mm View Post
                  ...nu e de saga cu schimbul lor la alte intervale decat cele prescrise de producator...
                  Asa e. Poti sa le schimbi si la dublul intervalului recomandat de producator. Daca nu da nici un semn, de unde stii ca trebuie schimbata? Unii se uita la ele si zic: "hai ca mai merge", altii le schimba cum zice producatorul. În cazul prezentat de tine... "ghinion".
                  Pot fi alte cauze care duc la ruperea curelei, nu neaparat cureaua în sine.

                  Comment


                  • Prima idee e: daca inainte de vreme se poate intampla una nasoala, dupa depasirea programului poate fi grav de tot. In cazul asta a fost cureaua, dar bineinteles ca poate fi o rola, un intinzator, o pompa de apa... In mod normal se schimba tot kitul, bineinteles.
                    A doua idee: intervalul de schimb se da pentru ca piesele sunt proiectate pentru o viata limitata. Daca cedeaza inainte este vorba ori de un defect de fabricatie ori de utilizare defectoasa. Cand cedeaza dupa este datorita depasirii duratei de viata pentru care a fost proiectata. Eu personal nu ma risc si sfatuiesc pe toata lumea sa nu se riste si sa nu depaseasca intervalul cu mai mult de 5-10%. O toleranta acceptata de orice producator.

                    Din pacate masinile nu mai sunt tancuri sa reziste mult si bine iar reparatiile sunt din ce in ce mai costisitoare.
                    Deci, cine risca o distributie rupta? Sa ridice mana si sa treaca in partea stanga...
                    Last edited by yux_mm; 30 November 2016, 12:40.

                    Comment


                    • Avand in vedere ca peste ~6mii, se fac cei 60 de mii de la ultima distributie, am aruncat si eu un ochi pe net sa vad cum stau lucrurile.
                      Probabil voi opta pentru un pachet complet (kit distributie, kit accesorii, pompa apa), de origine (in jur de 700 lei) si voi merge in reprezentanta sa fac inlocuirea.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Mi se pare just.
                        Dar gandeste-te si la o altenativa la reprezentanta.
                        Conteza mult mana celui care lucreaza pe masina ta, mai mult decat asa-zisa garantie oferita de reprezentanta.
                        Du-te dupa mester, nu dupa service.

                        Comment


                        • intinzatorul de la 1.6 16v nu e automat? eu cand am facut distributia la reprezentanta am platit mai mult putin decat preturile practicate pana atunci pt ca mi s-a spus de cei de acolo ca la ph2 1.4 si 1.6 8v s-au schimbat unele repere de la distributie, adica pompa de apa a fost preluata de la 16v (care cica rezista 120 de mii km , nu 60) si intinzator automat pt cureaua de accesorii, nu cu intindere facuta de mester. asa ca eroarea umana e diminuata, daca intinderea se face automat si nu dupa "ureche"/cum I se pare mesterului. acu 3 ani jumate am platit 1400 de lei pt schimbare completa, cu tot cu pompa de apa, pretul full, fara promotii. anu viitor e vremea iar dar o s-o schimb in primavara cand e promotia aia + ca acu am si reducere 20/25% la piese si manopera pt ca masina e mai veche de 5 ani. asa ca ma astept sa nu depasesc 1.000 lei cu tot ce se poate schimba (pompa, role, curele, antigel)

                          km am putini de la ultima tura, 47 de mii, dar ma ajunge termenul de 4 ani. oricum, pana in martie nu cred ca sar de 50.000km facuti cu distributia actuala
                          Last edited by cristi....; 30 November 2016, 15:57.

                          Comment


                          • Nu ai ce sa reglezi, cand inlocuiesti distributia si accesoriile la 16v. E atat de simplu, incat daca nu as fi comod, as putea sa o fac singur.
                            Poate singura chestiune care necesitia oarecare atentie o reprezinta blocarea axelor cu came.
                            OFF.
                            Am la IATSA, cateva cunostinte si voi cere acelasi mecanic, care mi-a inlocuit prima distributie. M-a "cucerit" baiatul ala cat de relaxat si totodata atent lucra, ingrijit poate peste masura; ma uitam la el si il admiram cum isi aseza, intr-o ordine numai de el stiuta, sculele.
                            Oricum asta vine din experienta si dragoste pentru ceea ce faci.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • iatsa campina? mie imi place orasul f mult

                              pana iti face distributia poti da o fuga pana la Oscar (hotel/pensiune/ restaurant. mancare buna, preturi f bune, personal amabil, atmosfera f ok) . nu e foarte departe de mers pe jos

                              Comment


                              • Mai cristi, eu sunt din Galati; merita sa bat drumul pana la ...Campina?
                                IATSA Galati.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google